Bekijk volle/desktop versie : Goedekope RIJLESSEN in Rotterdam geocht!

24-12-2004, 13:31

Citaat door Ladiesfirst:
Hai allemaal,

Ik rij al vanaf midden-september dit jaar. En tot en met nu heb ik maar 7 rijlessen gehad, die klootzak van een rij-instructeur komt niet opdagen.

Hij is goedkoop en daarom ben ik bij hem gaan lessen. Dat was een beetje dom van me.
Maar het probleem is nu dat ik weer een goedkope rij-instructeur zoek, omdat ik bij me huidige instructeur het volle bedrag heb betaald (pakket). En ik kan het me niet veroorloven om te lessen bij een dure instructeur.

Dus als je in Rotterdam lessen geeft en goedkoop bent reageer dan graag.
.

02-01-2005, 14:17

je kunt beter en rijschool nemen met een hoog slagingsprecentage....daar krijg je meestal waar voor je geld....als je goede lessen krijgt maakt het toch nie uit als je wat meer betaald.... ik betaalde ⬠35,-- per les...dat valt nog wel mee...maar ik ken ook iemand die â¬26,-- per les betaalde maar die vent heeft haar wel genaaid...nu is ze aan t lesssen waar ik heb gelest en ze heeft alles verkeerd aangeleerd....zij is 2x gezakt ook nog en waar ik deed lessen haalde de meeste de rijbewijs in de eerste keer....

dus je moet alleen aan de centen denken...

06-01-2005, 12:27
rijschool EAZY DRIVE
faisal nummer:0628650320

06-01-2005, 12:28
eerste 10 rijlesse voor 18,50

12-01-2005, 10:55

ik rij zelf voor 25 euro voor 50 min als je info wil moet je ff pmen oki

23-01-2005, 16:56
tempo zijn kk oplichters ik reed daar ook maar ze flashen je ze wil tijd rekken wallah
ga naar eazydrive daar heb ik mijn rijbewijs blind gehaalt

26-01-2005, 10:30
Salaam oe alikoem

Ik reed zelf bij De Lier en de prijs was daar 25,50 euro per 50 minuten. Ik had een goede rij-instructrice. Ik heb sindskort ook mn rijbewijs elhamdoelillah. Loek behlikoem inchaAllah lieve broeders en zusters. Maar die raad ik je aan. Het is best goedkoop en zijn goed ook.

Veel succes!!

Liefs, Bouchra

Salaam oe alikoem