Bekijk volle/desktop versie : Regattin : ' Ik wou altijd al de kleuren van de Atlas Leeuwen dragen '



08-11-2012, 19:05
Mountakhab.net Thou figures in the group of 25 players selected by Rachid Taoussi for the meeting between Morocco and the Togo surprised by this meeting?

Regattin Adrien: Yes, in fact I was surprised. This meeting gives me great pleasure and fills me with joy. This is a tremendous pride and will remain etched in my memory.

Mountakhab.net: You said that you had declined the invitation of the France team at the tournament in Toulon, this was not a difficult decision to make?

Adrien Regattin: Actually it was easy for me since I had made my choice to play for Morocco long ago. It is true that there are people who do not understand this choice, but everyone thinks he wants me anyway I always wanted to wear the colors of the Atlas Lions.

Verder lezen : http://mountakhab.net/www/modules/article_une/index.php?storyid=24670


08-11-2012, 19:06



08-11-2012, 19:38

Citaat door Yunus23:
Kapsels ?

08-11-2012, 19:41

Citaat door Yunus23:
Oorbel?Geschoren wenkbrauw?

08-11-2012, 20:32



Citaat door heffelini:
Oorbel?Geschoren wenkbrauw?
No problemo, oorbellen is harram ( islam ), maar voetbal heeft niks te maken met islam.

08-11-2012, 20:35

Citaat door Buurmattie:
No problemo, oorbellen is harram ( islam ), maar voetbal heeft niks te maken met islam.
Kan zo zijn, maar ik zie liever spelers als Mettaouili, Regattin en Da Costa niet bij Marokko. Spelers moeten een voorbeeld zijn voor de mensen en niet met tattoo's, oorbellen en geblondeerde haartjes rondlopen. Lemyaghri, Kiss, El Kaddouri en wie er allemaal aan de shisha heeft gezeten mochten wat mij betreft ook zwaar geschorst worden.

08-11-2012, 21:01
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zie voetballers niet als voorbeeld. Ayenni ithenegh iqiemen. /:

08-11-2012, 21:07

Citaat door Sunflower:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zie voetballers niet als voorbeeld. Ayenni ithenegh iqiemen. /:
Ze hebben een voorbeeldfunctie, kun je gewoon niet ontkennen.

08-11-2012, 21:47

Citaat door heffelini:
Ze hebben een voorbeeldfunctie, kun je gewoon niet ontkennen.
Klopt!

El Kaoutari moet écht iets aan zijn kapsel doen.

08-11-2012, 21:49

Citaat door heffelini:
Ze hebben een voorbeeldfunctie, kun je gewoon niet ontkennen.
Kom op man. Als Reggatin ons afrikaans kampioen kan maken dan boeit het mij niet of hij wel of geen oorbel heeft. Dat is iets tussen hem en Allah (SWT) en wie ben ik dan om daar over te oordelen. voetballers zijn voor mij geen voorbeeld.

09-11-2012, 16:39
Haaha, die foto, Regattin voelt zich zwaar geïntimideerd.
Hebben El Kaoutari en Belhanda wat met zijn keus te maken ?

09-11-2012, 22:26
serieus lijkt hij niet op een kickboxer als je hem zo ziet vechterbaasje man....