Bekijk volle/desktop versie : Europa uit kritiek op Israël om kolonisatie



Pagina's : [1] 2 3

08-11-2012, 11:19
Europese landen hebben zich uitgesproken over de bouwdrift van Israël.

Duitsland, Groot-Brittannië en Frankrijk hebben woensdag kritiek geuit op het beslissing van Israël om door te gaan met de bouw van meer dan 1200 nieuwe woningen voor joodse kolonisten in Oost-Jeruzalem en op de Westelijke Jordaanoever. De Israëlische regering maakte dat besluit dinsdag bekend. De drie Europese machten waarschuwden dat de beslissing van Israël pogingen om de vredesonderhandelingen met de Palestijnen te hervatten in gevaar kan brengen. Palestijnen beschouwen het gebied waar de woningen worden gebouwd als deel van hun toekomstige staat.

Ook minister van buitenlandse zaken Frans Timmermans veroordeelde het besluit van Israël om de bouw door te zetten. "De bouw (...) is in strijd met het internationale recht en ondergraaft de tweestatenoplossing, waarbij Israël en een toekomstige Palestijnse staat in vrede en veiligheid naast elkaar bestaan."

Anders dan de Palestijnen en de internationale gemeenschap is Israël van mening dat Oost-Jeruzalem deel uitmaakt van zijn hoofdstad en daarom beschouwt het de joodse wijken niet als nederzettingen.

08-11-2012, 11:57


En wat doen die zwakzinnige landjes? Juist ja niets. Veel geblaat, weinig wol. Stelletje billenlikkers.

08-11-2012, 12:27

Citaat door Yas_Mi_Ne:
En wat doen die zwakzinnige landjes? Juist ja niets. Veel geblaat, weinig wol. Stelletje billenlikkers.
en wat doe jij ? beetje kijken en enkel je mond gebruiken inplaats daar heen te gaan .

08-11-2012, 12:31

Citaat door kiwie:
en wat doe jij ? beetje kijken en enkel je mond gebruiken inplaats daar heen te gaan .
Wat ik doe? Op een forum katvangers als jij een veeg uit de pan geven.

08-11-2012, 21:38


papa spreekt zijn zorg kindje aan om zich proberen te gedragen

08-11-2012, 21:44
De internationale gemeenschap

08-11-2012, 21:54
Dus omdat "Palestijnen beschouwen het gebied waar de woningen worden gebouwd als deel van hun toekomstige staat. " zijn er protesten. Ze kunnen mijn reet ook beschouwen als die van hen, maar daarmee blijft hij toch echt van mij

08-11-2012, 22:03

Citaat door Yas_Mi_Ne:
En wat doen die zwakzinnige landjes? Juist ja niets. Veel geblaat, weinig wol. Stelletje billenlikkers.
Die bellen achteraf naar Isreal ' dat was een grapje, vriend. Gaat vooral door '

08-11-2012, 22:06

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Wat ik doe? Op een forum katvangers als jij een veeg uit de pan geven.
a hou toch op zonder make up durf jij niet eens te deur uit . stomwijf .

08-11-2012, 22:07

Citaat door Simcha:
Dus omdat "Palestijnen beschouwen het gebied waar de woningen worden gebouwd als deel van hun toekomstige staat. " zijn er protesten. Ze kunnen mijn reet ook beschouwen als die van hen, maar daarmee blijft hij toch echt van mij
dus omdat de kristallen nachten in 1938 er waren moeten we nu als schapen mee doen en kaarsjes neerzetten ?

08-11-2012, 22:09

Citaat door Simcha:
Dus omdat "ISREAL beschouwen het gebied waar de woningen worden gebouwd als deel van hun toekomstige staat. Ze kunnen mijn reet ook beschouwen als die van hen, want dat is tenminste legaal
een kleine aanpassing

08-11-2012, 22:17
Nederland zal niet snel Israël bekritiseren, gek..

08-11-2012, 22:19



Citaat door Achrafe97:
een kleine aanpassing
Precies, zie hier het dispuut in a nuttschell. Beter had je het niet kunnen samenvatten.

08-11-2012, 22:20

Citaat door kiwie:
dus omdat de kristallen nachten in 1938 er waren moeten we nu als schapen mee doen en kaarsjes neerzetten ?
Bij voorkeur in je aars

09-11-2012, 11:07
Heerlijk Yas_Mi_Ne... waar was je toch al die tijd???


Pagina's : [1] 2 3