Bekijk volle/desktop versie : Ik ben tot de conclusie gekomen!



Pagina's : [1] 2

07-11-2012, 18:08
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon Raar. 3ad met een hoofdletter R!

07-11-2012, 18:14


Klopt....en degenen die dat het hardst roepen het allerraarst
Kidding, sommige zijn inderdaad ehm apart ja.....maar what happend...???

Laat maar, wil het eigenlijk ook niet weten..

07-11-2012, 18:22
Verklaar u nader

07-11-2012, 18:23
Meyemi id tarid regbaa ih tiboherijen uni?

07-11-2012, 18:36


Ik ben gisteren tot een algemenere conclusie gekomen en dat was in antwoord op de vraag met wie we zouden willen trouwen op DWVDMV. Dat klonk ongeveer zo:

Eerlijk gezegd, ik zou - voor zover ik de mensen hier goed heb geobserveerd- niemand kunnen kiezen als huwelijkskandidaat (incl. mezelf, een combinatie met een gelijke is dynamiet in de maak).

Waar ik me vooral aan erger zijn volgende dingen:

- een vulgariteit en vuilgebektheid bij vrouwen die zeer onelegant en onaantrekkelijk is
- een eenzijdige focus op vrouw als seks- en lustobject en de eeuwige klaagzang dat ze zich vermeend seksobject heeft laten zijn voor het huwelijk
- algemene desinteresse in boeken/kennis die niks met islam, Arabieren of koken te maken hebben
- het feit dat je twee jaar kan verdwijnen van dit forum, terugkomen en vaststellen dat mensen het nog steeds over dezelfde koekjes hebben, nog steeds dezelfde vetes uitvechten en zich nog steeds zorgen maken dat hun man meer dan 5 telefoonoproepen in totaal per dag ontvangt.
- een gebrek aan welgemeende empathie naar elkaar maar ook naar buitenforumse personen en gebeurtenissen
- willekeurige, ook wel eens ongefundeerde, maar vooral ongebreidelde vreemdelingen-(incl. eigen nationaliteit), zwarten- en nsarahaat
- hypocriete bekrompenheid die verschillende vormen aanneemt
- te weinig tolerantie in het religieuze debat (je hoeft bij wijze van spreken maar een 7arf verkeerd uit te spreken en je ticket djahanam wordt plaatsvervangend voor je geboekt)
-...

De lijst wordt te lang. En het zijn dingen die niet voor alle leden opgaan, maar goed...Het is me bijgebleven.

07-11-2012, 18:39
Kom je er nu pas achter?

07-11-2012, 18:41
Als je er stil bij staat zijn alle mensen raar. Dé mens is raar. Eigenlijk zouden we allemaal in therapie moeten en onze therapeuten moeten ook in therapie.

07-11-2012, 18:42

Citaat door Sharpy:
Ik ben gisteren tot een algemenere conclusie gekomen en dat was in antwoord op de vraag met wie we zouden willen trouwen op DWVDMV. Dat klonk ongeveer zo:

Eerlijk gezegd, ik zou - voor zover ik de mensen hier goed heb geobserveerd- niemand kunnen kiezen als huwelijkskandidaat (incl. mezelf, een combinatie met een gelijke is dynamiet in de maak).

Waar ik me vooral aan erger zijn volgende dingen:

- een vulgariteit en vuilgebektheid bij vrouwen die zeer onelegant en onaantrekkelijk is
- een eenzijdige focus op vrouw als seks- en lustobject en de eeuwige klaagzang dat ze zich vermeend seksobject heeft laten zijn voor het huwelijk
- algemene desinteresse in boeken/kennis die niks met islam, Arabieren of koken te maken hebben
- het feit dat je twee jaar kan verdwijnen van dit forum, terugkomen en vaststellen dat mensen het nog steeds over dezelfde koekjes hebben, nog steeds dezelfde vetes uitvechten en zich nog steeds zorgen maken dat hun man meer dan 5 telefoonoproepen in totaal per dag ontvangt.
- een gebrek aan welgemeende empathie naar elkaar maar ook naar buitenforumse personen en gebeurtenissen
- willekeurige, ook wel eens ongefundeerde, maar vooral ongebreidelde vreemdelingen-(incl. eigen nationaliteit), zwarten- en nsarahaat
- hypocriete bekrompenheid die verschillende vormen aanneemt
- te weinig tolerantie in het religieuze debat (je hoeft bij wijze van spreken maar een 7arf verkeerd uit te spreken en je ticket djahanam wordt plaatsvervangend voor je geboekt)
-...

De lijst wordt te lang. En het zijn dingen die niet voor alle leden opgaan, maar goed...Het is me bijgebleven.
Ik kan mij vinden in wat jou bijgebleven is

07-11-2012, 18:53

Citaat door ilovesoap:
Klopt....en degenen die dat het hardst roepen het allerraarst
Kidding, sommige zijn inderdaad ehm apart ja.....maar what happend...???

Laat maar, wil het eigenlijk ook niet weten..
, ik ben ook raar..maar in positieve en leuke zin. Niet zo psychobezetenraar.

Citaat door sefriwia:
Verklaar u nader
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon raar, het is teveel om op te noemen.

Citaat door elhobje:
Meyemi id tarid regbaa ih tiboherijen uni?
Ewa ket twaried a oetshma, tim3arien n idah ghasen bezef ti7ramijien.

07-11-2012, 18:55

Citaat door Sharpy:
Ik ben gisteren tot een algemenere conclusie gekomen en dat was in antwoord op de vraag met wie we zouden willen trouwen op DWVDMV. Dat klonk ongeveer zo:

Eerlijk gezegd, ik zou - voor zover ik de mensen hier goed heb geobserveerd- niemand kunnen kiezen als huwelijkskandidaat (incl. mezelf, een combinatie met een gelijke is dynamiet in de maak).

Waar ik me vooral aan erger zijn volgende dingen:

- een vulgariteit en vuilgebektheid bij vrouwen die zeer onelegant en onaantrekkelijk is
- een eenzijdige focus op vrouw als seks- en lustobject en de eeuwige klaagzang dat ze zich vermeend seksobject heeft laten zijn voor het huwelijk
- algemene desinteresse in boeken/kennis die niks met islam, Arabieren of koken te maken hebben
- het feit dat je twee jaar kan verdwijnen van dit forum, terugkomen en vaststellen dat mensen het nog steeds over dezelfde koekjes hebben, nog steeds dezelfde vetes uitvechten en zich nog steeds zorgen maken dat hun man meer dan 5 telefoonoproepen in totaal per dag ontvangt.
- een gebrek aan welgemeende empathie naar elkaar maar ook naar buitenforumse personen en gebeurtenissen
- willekeurige, ook wel eens ongefundeerde, maar vooral ongebreidelde vreemdelingen-(incl. eigen nationaliteit), zwarten- en nsarahaat
- hypocriete bekrompenheid die verschillende vormen aanneemt
- te weinig tolerantie in het religieuze debat (je hoeft bij wijze van spreken maar een 7arf verkeerd uit te spreken en je ticket djahanam wordt plaatsvervangend voor je geboekt)
-...

De lijst wordt te lang. En het zijn dingen die niet voor alle leden opgaan, maar goed...Het is me bijgebleven.
ja inderdaad dit dus ongeveer.

Citaat door mele3youn:
Kom je er nu pas achter?


Citaat door Jules:
Als je er stil bij staat zijn alle mensen raar. Dé mens is raar. Eigenlijk zouden we allemaal in therapie moeten en onze therapeuten moeten ook in therapie.
ik ben dan wel de oppertherapeut!

07-11-2012, 18:57

Citaat door Sharpy:

- te weinig tolerantie in het religieuze debat (je hoeft bij wijze van spreken maar een 7arf verkeerd uit te spreken en je ticket djahanam wordt plaatsvervangend voor je geboekt)
Zo zooo waar!!

07-11-2012, 19:12
Klopt met een hoofdletter K

07-11-2012, 19:13



Citaat door Meid..:
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon Raar. 3ad met een hoofdletter R!
jouw OT

07-11-2012, 19:14

Citaat door Meid..:
ja inderdaad dit dus ongeveer.

ik ben dan wel de oppertherapeut!
Ook oppertherapeuten moeten in therapie, de hele wereld is gewoon GEK!

Alleen wij niet

07-11-2012, 19:27

Citaat door Meid..:
Marokkaanse vrouwen zijn gewoon Raar. 3ad met een hoofdletter R!
En welke populatie heb jij onderzocht? Waarschijnlijk alleen representatief in jouw omgeving...

Pagina's : [1] 2