Bekijk volle/desktop versie : ben ik gek?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-11-2012, 15:13

Citaat door justaboy:
Ik ga je ff de hele situatie vertellen

vroeger toen ik nog 14-17 was schaamde ik me altijd voor de meiden, kreeg ik een rood gezicht durfde ik ze niet aan te spreken, deed gewoon niks met ze. en wanneer ze mij gingen aanspreken werd mn wange rood ging ik stotteren echt kutt is dat en als ik 't merk wordt ik nog roder en ga ik stotteren

Dat is allemaal al geweest nu is het minder erg en nu ben ik een aantal keren in contact geraakt met meiden,
alleen het probleem is ik wil niet iemand die allemaal dingen heeft gehad, moet echt iemand hebben die hetzelfde heeft als mij zeg maar anders wil ik er niks mee hebben
dus ook net als mij geen vriendinnetje/vriendje gehad, maagd, en nog niet gekust enzovoort

I never have found an match

Maar ik wil wel graag een vriendin

Soms in de nacht kijk ik uit het raam en denk ik over mezelf na, en hoe het zou zijn als ik een vriendin heb die echt bij me matcht..

als ik met haar hand in hand loop, als ik haar gelukkig kan maken, haar zie lachen wat mijn buik van binnen gek maak, en der stevig kan vasthouden

Ik wil er voor haar zijnn, en ook dat we een keer samen in de nacht uit hetzelfde raam kijken als waar ik vroeger uit keek en elkaar verliefd kan aanstaren..

Ik ben er klaar voor, maar ik wil geen meisje die al iets heeft gehad klinkt vies, niet dat jullie vies zijn maar ik wil gewoon als ik het niet heb gedaan dan zij ook niet

maar ben ik te kieskeurig? te kritisch? heb ik teveel eisen?

Ze zeggen "good things come to those who wait" maar geloof er niks van

of ben ik gewoon gek? en moet ik me eisen laten vallen?
.

07-11-2012, 15:17


volgens mij zoek jij ene vriend, geen vriendin. kom maar uit die kast

07-11-2012, 15:20

Citaat door justaboy:
ik ben geen homo.. en zoja ik ga niks met jou uitvoeren
zo kom je wel over. en nee je hoeft me niet te pijpen ik ben lesbi. val alleen op vrouwen

07-11-2012, 15:21

Citaat door Effe_serieus:
volgens mij zoek jij ene vriend, geen vriendin. kom maar uit die kast

07-11-2012, 15:23



Citaat door justaboy:
Ik ga je ff de hele situatie vertellen

vroeger toen ik nog 14-17 was schaamde ik me altijd voor de meiden, kreeg ik een rood gezicht durfde ik ze niet aan te spreken, deed gewoon niks met ze. en wanneer ze mij gingen aanspreken werd mn wange rood ging ik stotteren echt kutt is dat en als ik 't merk wordt ik nog roder en ga ik stotteren

Dat is allemaal al geweest nu is het minder erg en nu ben ik een aantal keren in contact geraakt met meiden,
alleen het probleem is ik wil niet iemand die allemaal dingen heeft gehad, moet echt iemand hebben die hetzelfde heeft als mij zeg maar anders wil ik er niks mee hebben
dus ook net als mij geen vriendinnetje/vriendje gehad, maagd, en nog niet gekust enzovoort

I never have found an match

Maar ik wil wel graag een vriendin

Soms in de nacht kijk ik uit het raam en denk ik over mezelf na, en hoe het zou zijn als ik een vriendin heb die echt bij me matcht..

als ik met haar hand in hand loop, als ik haar gelukkig kan maken, haar zie lachen wat mijn buik van binnen gek maak, en der stevig kan vasthouden

Ik wil er voor haar zijnn, en ook dat we een keer samen in de nacht uit hetzelfde raam kijken als waar ik vroeger uit keek en elkaar verliefd kan aanstaren..

Ik ben er klaar voor, maar ik wil geen meisje die al iets heeft gehad klinkt vies, niet dat jullie vies zijn maar ik wil gewoon als ik het niet heb gedaan dan zij ook niet

maar ben ik te kieskeurig? te kritisch? heb ik teveel eisen?

Ze zeggen "good things come to those who wait" maar geloof er niks van

of ben ik gewoon gek? en moet ik me eisen laten vallen?
Ze zeggen ook :" Good things come to an end".

07-11-2012, 15:23

Citaat door justaboy:
ik ben geen homo.. en zoja ik ga niks met jou uitvoeren

07-11-2012, 15:23
Maar belangrijkste voor jou is om te weten:

Good things comes to those that wait, but better things come to those who are patient.

07-11-2012, 15:26
Hahaha ik heb deze gevonden op het internet:

Good things are waiting for you to come to them

Good things come to those who hustle while they wait

Good things come to those who go get them

Good things come to those who develop themselves

Good things come to those who give more than expected



Dus wat leer je hiervan? Kappen met huiltopic maken en ga actie ondernemen!!

07-11-2012, 15:29
Dit is zo schattig! Verdorie zeg. Koetshie koetshie!

07-11-2012, 15:29

Citaat door ArifRules:
Dit is zo schattig! Verdorie zeg. Koetshie koetshie!
Ga je hem stalken Laat hem met rust, dombo...

07-11-2012, 15:31

Citaat door justaboy:
Ik ga je ff de hele situatie vertellen

vroeger toen ik nog 14-17 was schaamde ik me altijd voor de meiden, kreeg ik een rood gezicht durfde ik ze niet aan te spreken, deed gewoon niks met ze. en wanneer ze mij gingen aanspreken werd mn wange rood ging ik stotteren echt kutt is dat en als ik 't merk wordt ik nog roder en ga ik stotteren

Dat is allemaal al geweest nu is het minder erg en nu ben ik een aantal keren in contact geraakt met meiden,
alleen het probleem is ik wil niet iemand die allemaal dingen heeft gehad, moet echt iemand hebben die hetzelfde heeft als mij zeg maar anders wil ik er niks mee hebben
dus ook net als mij geen vriendinnetje/vriendje gehad, maagd, en nog niet gekust enzovoort

I never have found an match

Maar ik wil wel graag een vriendin

Soms in de nacht kijk ik uit het raam en denk ik over mezelf na, en hoe het zou zijn als ik een vriendin heb die echt bij me matcht..

als ik met haar hand in hand loop, als ik haar gelukkig kan maken, haar zie lachen wat mijn buik van binnen gek maak, en der stevig kan vasthouden

Ik wil er voor haar zijnn, en ook dat we een keer samen in de nacht uit hetzelfde raam kijken als waar ik vroeger uit keek en elkaar verliefd kan aanstaren..

Ik ben er klaar voor, maar ik wil geen meisje die al iets heeft gehad klinkt vies, niet dat jullie vies zijn maar ik wil gewoon als ik het niet heb gedaan dan zij ook niet

maar ben ik te kieskeurig? te kritisch? heb ik teveel eisen?

Ze zeggen "good things come to those who wait" maar geloof er niks van

of ben ik gewoon gek? en moet ik me eisen laten vallen?
Kei schattig.

Hoe oud ben je?

07-11-2012, 15:32

Citaat door ArifRules:
Dit is zo schattig! Verdorie zeg. Koetshie koetshie!
Ik vind het dus echt niet schattig.

07-11-2012, 15:33



Citaat door INFINITYLOVE:
Ik vind het dus echt niet schattig.
Waarom heb je je topic gesloten?

07-11-2012, 15:35

Citaat door Mourri:
Ga je hem stalken Laat hem met rust, dombo...
Doe niet zo gemeen, anders...

07-11-2012, 15:37

Citaat door ArifRules:
Doe niet zo gemeen, anders...
anders ga je mij stalken, sick mind!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6