Bekijk volle/desktop versie : Marokko klimt op FIFA ranglijst



Pagina's : [1] 2

07-11-2012, 14:09
De Leeuwen van de Atlas zijn drie plaatsen geklommen.



Op de FIFA ranglijst van internationale teams klom Marokko drie plaatsen van 75 naar 72. Op continentaal niveau (Afrika) klom het elftal van Rachid Taoussi twee posities naar plek 16 achter landen als Sierra Leone en Kaapverdië.


Voor Marokko zijn dat geen noteringen om over naar huis te schrijven maar met Rachid Taoussi tracht men hoge ogen te gooien in de komende jaren. In Marokko werd tegen Mozambique een goede stap gezet. Als het om Arabische landen gaat staat Marokko vijfde achter Algerije, Egypte, Tunesië en Libië.

07-11-2012, 14:48


Achter Egypte en Tunesië begrijpelijk maar die andere is zeker een graap haha hoe kan libya hoger staan

07-11-2012, 15:25
wij gaan de goede kant op

07-11-2012, 16:42
Mensen, das gewoon beginners geluk.. Het gaat toch weer niets worden geloof mij nou maar..

07-11-2012, 16:52


Niet te vroeg juichen guys. We laten 't lekker op ons afkomen.

07-11-2012, 17:32
Marokko hoort bij top 15 van de wereld. En we worden Insha Allah nummer 1 in Afrika.

07-11-2012, 17:42

Citaat door Taarabt:
Marokko hoort bij top 15 van de wereld. En we worden Insha Allah nummer 1 in Afrika.


met prestaties als de laatste jaren zeker

Maroc 1998 was wel nr 1 afrika en ook 11de fifa rang lijst, beste prestatie op papier van de selectie ooit.

07-11-2012, 17:47
dus senegal is beter dan marokko ghla grap hahahahha


07-11-2012, 19:56
Algerije eerste in arabische wereld daarna vind ik tunesie wel sterkste als nr2 hoor.geen egypte.

Vind je gek presentaties van marokko laatste jaren zijn niks..

Een gewonnen tegen algerije,maar men vergeet dat marokko ook verloor tegen algerije.

Hahahah.. Fifa ziet t ls 3punten thuis 3punten uit.!!


Verder dat was de hoogste punt van marokko in jaren..en het lag puuuuuur aan die algerijnen er waren problemen in hun selectie ,

Ze verloren zelfs van central afrika toen. Hahahaaha

Marokko krijgt altijd pakie van ons, jmmr dat we niet tegen marokko moeten.. Hahha


07-11-2012, 20:05

Citaat door wahbi:
Algerije eerste in arabische wereld daarna vind ik tunesie wel sterkste als nr2 hoor.geen egypte.

Vind je gek presentaties van marokko laatste jaren zijn niks..

Een gewonnen tegen algerije,maar men vergeet dat marokko ook verloor tegen algerije.

Hahahah.. Fifa ziet t ls 3punten thuis 3punten uit.!!


Verder dat was de hoogste punt van marokko in jaren..en het lag puuuuuur aan die algerijnen er waren problemen in hun selectie ,

Ze verloren zelfs van central afrika toen. Hahahaaha

Marokko krijgt altijd pakie van ons, jmmr dat we niet tegen marokko moeten.. Hahha

sinds wanneer is Algerije Arabische wereld?

07-11-2012, 20:07

Citaat door wahbi:
Algerije eerste in arabische wereld daarna vind ik tunesie wel sterkste als nr2 hoor.geen egypte.

Vind je gek presentaties van marokko laatste jaren zijn niks..

Een gewonnen tegen algerije,maar men vergeet dat marokko ook verloor tegen algerije.

Hahahah.. Fifa ziet t ls 3punten thuis 3punten uit.!!


Verder dat was de hoogste punt van marokko in jaren..en het lag puuuuuur aan die algerijnen er waren problemen in hun selectie ,

Ze verloren zelfs van central afrika toen. Hahahaaha

Marokko krijgt altijd pakie van ons, jmmr dat we niet tegen marokko moeten.. Hahha

hebben jullie nog steeds geen forum ?

wat doe je hier eigenlijk ?

ga naar http://www.vallendezwaan.nl

07-11-2012, 20:31

Citaat door wahbi:
Algerije eerste in arabische wereld daarna vind ik tunesie wel sterkste als nr2 hoor.geen egypte.

Vind je gek presentaties van marokko laatste jaren zijn niks..

Een gewonnen tegen algerije,maar men vergeet dat marokko ook verloor tegen algerije.

Hahahah.. Fifa ziet t ls 3punten thuis 3punten uit.!!


Verder dat was de hoogste punt van marokko in jaren..en het lag puuuuuur aan die algerijnen er waren problemen in hun selectie ,

Ze verloren zelfs van central afrika toen. Hahahaaha

Marokko krijgt altijd pakie van ons, jmmr dat we niet tegen marokko moeten.. Hahha

Doet pijn he, dat Marokko bulkt van het talent endat jullie spelers halen van Mersinspor.

Het is dat Tunesie strijd levert, een team is en goed toneel kan spelen.

Geef Marokko strijd en een team worden en ze zitten zoiezo bij de laatste 4 bij de Afrika Cup.

Met Taoussi hebben ze ook zo iemand in de gelederen.

07-11-2012, 21:13



Citaat door 020:


met prestaties als de laatste jaren zeker

Maroc 1998 was wel nr 1 afrika en ook 11de fifa rang lijst, beste prestatie op papier van de selectie ooit.
Komt goed Incha Allah, wij zullen stap voor stap klimmen en uiteindelijk de top bereiken.

07-11-2012, 22:26
Waarom wordt men hier boos, je hebt periodes dat je goed bent en periode dat je team moet opbouwen.

Marokko is gewoon nep nu,

Marokko talenten.??? Ik zie niemand spelen in europa allemaal bankbezitters.. Behalve belhanda.!

Wij in tunesie hebben ook geen groote spelers spelen in europa, denk enige die beetje goed doen in europa zijn algerijnen. Maar die hebben ook geen spitsen.

Nu is algerije (19e fifa) eerste in arabische wereld vroeger Was egypte en zo gaat dat,

Het doet me absoluut geen pijn hoor, tunesie staat hoger dan marokko en we winnen altijd van marokko hahaha..

Niet over oude ranking beginnen want die stelt niks voor, oude ranking telde alleen 1jaar presentatie, nu tellen ze 4jaar lang presentatie.!!


08-11-2012, 00:15
Jij hierboven mij, geen enkele marokkaan basisspeler? Ben je soms kippig?

Benatia bij udi basis;
Kantari captain in ligue1;
El adaoua basis in port;
Basser basis bij bursa alle wed, amrabat idem dito;
Belhanda meer zeg ik niet;
El ahmadi basis premier league; taarabt idd;
Barrada basis; el arabi basis; el zhar basis in primera;
Bouss en carcela basis in anzi

Wil je er nog meer? Marokko kent op papier een selectie waar de rest van kan dromen behalve Civ

Pagina's : [1] 2