Bekijk volle/desktop versie : Mijn mening over dat verhaal player for life.



24-12-2004, 01:31
kvind het heel erg dat die jongen na zijn overlijden nog over dat verhaal wordt aangesproken.er wordt zoveel fitna in dat verhaal besproken,en mensen genieten dervan terwijl deze jongen in zijn graf ligt.

als jullie wisten wat de dood betekende,en wat doodsangst was,dan zouden jullie niet eens durven om dat verhaal te lezen en te zeggen..ga verder,so leuk verhaal ..

zucht.;sommige mensen zijn echt te erg ..

ik ben vaak gaan kijken of iemand het verhaal niet had weggedaan,maar nee integendeel,het wordt hier toegejuicht en aangespoord om nog meer te vertellen.SChaam jullie mensen,schaam jullie

Ik begrijp ook niet de persoon die verder is gegaan met dat verhaal..

steek je tijd in duas voor hem,..dat zal hem meer helpen dan het toejuichen van dergelijke fitna verhaal.

24-12-2004, 17:04



Citaat door KRINGLOPER:
Waar staat dat verhaal?
verhalenrubriek..

24-12-2004, 17:07
Ik heb het eerlijk gezegd nooit helemaal afgelezen. Dat komt door die huppelkutjes die steeds de schrijver aansporen om verder te gaan. Je blijft gewoon scrollen is super irritant.

Afgezien daarvan wil ik wel weten hoe het afloopt. Het is toch waargebeurd ofzoiets?

24-12-2004, 17:24

Citaat door KRINGLOPER:
Kan je mij een link geven?

p.s.: Is het waargebeurd of niet?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=32923&page=1

Waargebeurd ik weet het niet,wat ik wel weet is dat ik het een mooie verhaal vind!

(Alleen het is moeilijk met die vele reacties er tussen door..)

24-12-2004, 17:26



Citaat door cheima:
Ik heb het eerlijk gezegd nooit helemaal afgelezen. Dat komt door die huppelkutjes die steeds de schrijver aansporen om verder te gaan. Je blijft gewoon scrollen is super irritant.

Afgezien daarvan wil ik wel weten hoe het afloopt. Het is toch waargebeurd ofzoiets?
Ik heb het hele verhaal op Word tot nu toe zonder reacties

24-12-2004, 17:35

Citaat door Casaouiia:
Ik heb het hele verhaal op Word tot nu toe zonder reacties
Hoe heb je dat gedaan? Alles gekopieerd naar Word ofzo?

24-12-2004, 17:40

Citaat door cheima:
Hoe heb je dat gedaan? Alles gekopieerd naar Word ofzo?
Ik had `m ook maar gekregen,maar de laatste paar vervolgen wel jaah

24-12-2004, 18:29

Citaat door KRINGLOPER:
Ik heb een hekel aan dat soort verhalen. Ten eerste gebruiken mensen geen leestekens, erg irritant. Ten tweede gaan ze vragen of ze vervolg moeten typen. Of je typt het verhaal in 1 keer of je typt het helemaal niet.
Hahaha,Heb je eerste stuk zitten lezen?

24-12-2004, 18:56

Citaat door KRINGLOPER:
Ja, en ik heb echt een bloedhekel aan dat soort verhalen.

Daar komt ook nog bij dat die gast niet eens weet hoe je player for life moet spellen
Ach jah Foutje he kan gebeuren

Allah ie re7moe!

24-12-2004, 19:02
Praat niet over de doden ..aub.

24-12-2004, 19:06
Ik kan niet tegen zulke verhalen