Bekijk volle/desktop versie : Ik ben vandaag zonder makeup de deur gegaan.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

07-11-2012, 08:30
Welke dame die dagelijks makeup draagt, kan dit?



Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:31


Ik heb het deze dagen alleen maar gedaan wollah voelt lekker,

07-11-2012, 08:33
Ik doe alleen mascara af en toe. Ik heb drie weken helemaal niks opgedaan en toen vroegen mensen zich af of ik ziek was.
Maar dat was ook omdat ik een dierbare persoon verloren heb.

07-11-2012, 08:33

Citaat door GeakkeSaraah:
Ik heb het deze dagen alleen maar gedaan wollah voelt lekker,

Vrij in je ogen wrijven is ee n voordeel ja

Maar ik voel me echt freaking kaal zo. Zie er niet uit

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:35



Citaat door CHANGES-:
Ik doe alleen mascara af en toe. Ik heb drie weken helemaal niks opgedaan en toen vroegen mensen zich af of ik ziek was.
Maar dat was ook omdat ik een dierbare persoon verloren heb.

Herkenbaar. Ik ga vandaag ook constant te horen krijgen of ik ziek ben. Ik heb gelukkig aaaaltijd alles bij me dus zo ff in mn werkpauze alles volplamuren.

Ina lilayhi wa ina ilayhi raji3oun!

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:36

Citaat door Samia.Berkania:
Vrij in je ogen wrijven is ee n voordeel ja

Maar ik voel me echt freaking kaal zo. Zie er niet uit

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

dacht ik ook maar na 3 dagen zie je dat je er aan wendt en je gezicht weer normaal wordt en niet zo leeg staat. Toen we vroeger geen makeup op deden waren we ook niet lelijk waarom
Nu opeens wel? Omdat we mooier willen zijn en beter dan we waren? Accepteer je eigen schoonheid dan als je eens make up op doet denk je wauw ik zie er goed uit. Plus ik ben niet getrouwd en als maar die mascara en eyeliner, ff pauze

07-11-2012, 08:36
Ik moet blush op. Maar de zonder rest, doe ik ook weleens..

07-11-2012, 08:38

Citaat door GeakkeSaraah:
dacht ik ook maar na 3 dagen zie je dat je er aan wendt en je gezicht weer normaal wordt en niet zo leeg staat. Toen we vroeger geen makeup op deden waren we ook niet lelijk waarom
Nu opeens wel? Omdat we mooier willen zijn en beter dan we waren? Accepteer je eigen schoonheid dan als je eens make up op doet denk je wauw ik zie er goed uit. Plus ik ben niet getrouwd en als maar die mascara en eyeliner, ff pauze

never. Ik voel me serieus leeg zonder. Ik kan het wel hoor. En loop zonder problemen over straat ermee. Maar is gwn anders.

Ik plamuur mezelf vol haha. Maar dat zie je niet gelukkig. Bij mij lijkt het alsof ik alleen oogmakeup op heb.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:39

Citaat door Mysterieux_Lady:
Ik moet blush op. Maar de zonder rest, doe ik ook weleens..

Ik ka juist zonder blush. Ik kan niet zonder oogmakeup..voel ik me een oma.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:41
Ik deed tijdje foundation of concealer vr mijn wallen en mascara veel met eyeliner boven me oog die echte zwarte lijn zo en soms ng blushbronzer

07-11-2012, 08:42
wat gebruik jij allemaal voor je gezicht? ik vind oogpotlood,maskara wel genoeg zo,ja ik zou ook zonder kunnen.je wordt er niet lelijker van.

07-11-2012, 08:42

Citaat door Samia.Berkania:
Herkenbaar. Ik ga vandaag ook constant te horen krijgen of ik ziek ben. Ik heb gelukkig aaaaltijd alles bij me dus zo ff in mn werkpauze alles volplamuren.

Ina lilayhi wa ina ilayhi raji3oun!

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk
Ja, ik heb alleen wallen en als ik mascara opdoe dan ziet niemand wat. Ik moet concealer van ysl 33 euro, dan hoef ik ook geen mascara meer op te doen.

Je hebt toch geen make up nodig lieverd.

Ameen, barkAllahoe fiek lieverd.

07-11-2012, 08:46



Citaat door GeakkeSaraah:
Ik deed tijdje foundation of concealer vr mijn wallen en mascara veel met eyeliner boven me oog die echte zwarte lijn zo en soms ng blushbronzer
Jeps me too. Ik doe nog bovenstaande en primer en settingspray en poeder

Citaat door prisesje:
wat gebruik jij allemaal voor je gezicht? ik vind oogpotlood,maskara wel genoeg zo,ja ik zou ook zonder kunnen.je wordt er niet lelijker van.
Heel erg veel . Ik voel me niet lelijker. Maar gwn kaal.

Citaat door CHANGES-:
Ja, ik heb alleen wallen en als ik mascara opdoe dan ziet niemand wat. Ik moet concealer van ysl 33 euro, dan hoef ik ook geen mascara meer op te doen.

Je hebt toch geen make up nodig lieverd.

Ameen, barkAllahoe fiek lieverd.
aah oke. Nee ik heb hele grote ogen. En is gewoon moooier met eyeliner etc.

BarakAllahfik ou wa feeki schat. Ik voel me niet lelijk. Gewoon kaal hehe


Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

07-11-2012, 08:48
ik draag wel eens wat mascara o safi maar deze week ik zie der uit als junkie van school naar huis van huis naar school
ik heb tentamens. Normaal ben ik zo verzorgd deze week heb ik gewoon schijt eerlijk het voelt heerlijk

07-11-2012, 08:49
Jullie doen echt alsof het een drug is. Ooh ik heb vandaag geen lucht (make-up) dus ik kan niet ademhalen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15