Bekijk volle/desktop versie : wat is een goede vrouw in deze tijd?een moslima



Pagina's : [1] 2

23-12-2004, 22:28
ik wil graag weten wat een goede vrouw(moslima)is in deze tijd!
geef je mening hier op bijvoorbeeld ze moet een goede innerlijk hebben en een strakke broek of een hoofddoek met een slechte hard < of goed innerlijk en een hoofddoek ik hoop zo spoedig antwoord op me vraag inshallah

24-12-2004, 12:23


Ze moet helemaal bedekt zijn, en een goed hart en een goede moslima tegenover Allah

24-12-2004, 13:37

Citaat door jebir:
Ze moet helemaal bedekt zijn, en een goed hart en een goede moslima tegenover Allah
salaam alaikoem
Ben ik helemaal met je eens

wa salaam

24-12-2004, 21:18
jabir waarom vindt jij dat ze helemaal bedekt moet zijn en wat noem je bedekt en wat noem je een goede hart kan je voorbeelden noemen want er zijn ook heel goede vrouwen met geen hoofddoek dus ja hidaya komt van allah ik vindt zelf ook dat een vrouw bedekt moet zijn met bedekt noem ik haar figuur moet niet zichtbaar zijn

24-12-2004, 21:23



Citaat door Islamboy:
jabir waarom vindt jij dat ze helemaal bedekt moet zijn en wat noem je bedekt en wat noem je een goede hart kan je voorbeelden noemen want er zijn ook heel goede vrouwen met geen hoofddoek dus ja hidaya komt van allah ik vindt zelf ook dat een vrouw bedekt moet zijn met bedekt noem ik haar figuur moet niet zichtbaar zijn
hmm nou ten eerste ze moet gewoon bedkt zijn en daar bedoel ik mee lange kleding dus geen broeken of dergelijke of van die mode hoofddoeken.
Maar gewoon alles lang en niet opvallend en nikaab zou ook helemaal geen probleem zijn.
En met een goed hart beodel ik een goed karakter dus niet roddelen en etc je kan het zelf wel opvullen en natuurlijk moet ze een goede moslima zijn tegenover Allah

24-12-2004, 21:32

Citaat door Islamboy:
ik wil graag weten wat een goede vrouw(moslima)is in deze tijd!
geef je mening hier op bijvoorbeeld ze moet een goede innerlijk hebben en een strakke broek of een hoofddoek met een slechte hard < of goed innerlijk en een hoofddoek ik hoop zo spoedig antwoord op me vraag inshallah
salaam oe3aikom warahmatallahi wabarakatoehoe


Een goede moslim(a) is iemand die Allah swt. constant vreest in de verborgenlijke en het openlijke, iemand die de islam zoveel mogelijk praktiseert zover het vermogen het toestaat inscha Allah... en daar hoort uiteraard ook de verplichte kledingsvoorschriften bij voor de moslimavrouw zoals de hijab en djilbaab dat spreekt dus voor zich, en voor de moslimman de baard en soennahkleding.

Een moslim(a) die de islam goed praktiseerd heeft meestal automatisch ook een goede karakater dankzij de Islam!

wasalaam oe3alaikom warahamtalalhi wabarakatoehoe

24-12-2004, 21:41

Citaat door loveislam:
salaam oe3aikom warahmatallahi wabarakatoehoe


Een goede moslim(a) is iemand die Allah swt. constant vreest in de verborgenlijke en het openlijke, iemand die de islam zoveel mogelijk praktiseert zover het vermogen het toestaat inscha Allah... en daar hoort uiteraard ook de verplichte kledingsvoorschriften bij voor de moslimavrouw zoals de hijab en djilbaab dat spreekt dus voor zich, en voor de moslimman de baard en soennahkleding.

Een moslim(a) die de islam goed praktiseerd heeft meestal automatisch ook een goede karakater dankzij de Islam!

wasalaam oe3alaikom warahamtalalhi wabarakatoehoe
de eene laatste zin heb je gelijk in

25-12-2004, 01:15
Waarom niet de stelling: Wat is een goede MaN in deze tijd?? Waar vindt je deze Moslim-man????? Altijd maar ouweh.o.e.ren over de wijfen en vergeten zichzelf..

25-12-2004, 11:41

Citaat door Zinagirl21:
Waarom niet de stelling: Wat is een goede MaN in deze tijd?? Waar vindt je deze Moslim-man????? Altijd maar ouweh.o.e.ren over de wijfen en vergeten zichzelf..
na`am zuster je hebt gelijk, het geld natuurlijk ook voor de mannen

25-12-2004, 11:42
Een goede vrouw moet lekker kunnen koken. Als ik s'avonds thuis kom na een dag hard werken moet mijn eten en sloffen klaarstaan.

25-12-2004, 12:03
Een goede vrouw moet ook geen haar op armen of benen hebben. Gewoon Veet ontharingscreme kopen. Of harsen met orientaalse was.

En ook niet 1 grote wenkbrauw...dat staat niet.

26-12-2004, 14:35
zinagirl wat vinst jij dat een goede moslim man

27-12-2004, 01:59



Citaat door Islamboy:
zinagirl wat vinst jij dat een goede moslim man
Wat bedoel je?

27-12-2004, 09:00

Citaat door loveislam:
salaam oe3aikom warahmatallahi wabarakatoehoe


Een goede moslim(a) is iemand die Allah swt. constant vreest in de verborgenlijke en het openlijke, iemand die de islam zoveel mogelijk praktiseert zover het vermogen het toestaat inscha Allah... en daar hoort uiteraard ook de verplichte kledingsvoorschriften bij voor de moslimavrouw zoals de hijab en djilbaab dat spreekt dus voor zich, en voor de moslimman de baard en soennahkleding.

Een moslim(a) die de islam goed praktiseerd heeft meestal automatisch ook een goede karakater dankzij de Islam!

wasalaam oe3alaikom warahamtalalhi wabarakatoehoe
sellem oe 3eleikoem..

ik sluit me helemaal aan bij wat zij gezegd heeft..

27-12-2004, 09:01
vooor heel veel mannen is het alleen de vrouw die goed moet zijn en de hijaab moet dragen..terwijl ze ondertussen de raarste dingen doen..
ahoedoebilah..

Pagina's : [1] 2