Bekijk volle/desktop versie : Turkije berecht militairen Israël



Pagina's : [1] 2

06-11-2012, 12:19
Turkije heeft besloten om een proces te starten tegen Israël.





Een Turkse rechtbank gaat deze week leden van het Israëlische leger bij verstek berechten voor de moord op negen mensen. De negen slachtoffers waren opvarenden van een Turks schip dat in 2010 op weg was naar Gaza om hulpgoederen af te leveren. Het schip werd door Israëlische commando's geënterd om te voorkomen door het door de zeeblokkade van Gaza zou breken.

De eerste hoorzitting gaat dinsdag in Istanbul van start. Het Turkse openbaar ministerie heeft levenslang geëist tegen de voormalige Israëlische legerchef Gabi Ashkenazi en diverse andere hoge legerfunctionarissen. Het is onwaarschijnlijk dat de militairen de straffen ook echt zullen uitzitten als ze veroordeeld worden. Israël doet de processen af als schijnprocessen, die er slechts op gericht zijn anti-Israëlische propaganda te verspreiden.


Israël heeft geweigerd in te gaan op de eis van Turkije, een voormalig bondgenoot, dat er excuses worden aangeboden voor de aanval op het hulpschip. Ook weigert Israël schadevergoedingen te betalen, een voorwaarde die Turkije heeft gesteld aan het normaliseren van de betrekkingen.

06-11-2012, 13:17


Turkije heeft ballen


Tick, tock, this is a clock....

06-11-2012, 13:22

Citaat door tamar:
Gossie
Gossie dat Turkije met tussenkomst van een rechter de verantwoordelijke wil straffen.
Dat kan je niet over de helstaat zeggen, die wanneer dit andersom was gebeurd een moordcommando op ze had afgestuurd.

06-11-2012, 14:20
Slaat nergens op. Turks bloed kan alleen gecompenseerd worden met jodenlevens. Rechtszaak beginnen maar de daders zijn niet aanwezig. Erdogan hou toch eens verdomme alsjeblieft op met je onzin.

06-11-2012, 14:26



Citaat door Izmirr:
Slaat nergens op. Turks bloed kan alleen gecompenseerd worden met jodenlevens. Rechtszaak beginnen maar de daders zijn niet aanwezig. Erdogan hou toch eens verdomme alsjeblieft op met je onzin.
Ik zal het even voor jullie opzoeken, kom er aan, dat Turkye helemaal Israël niet gaat aanvallen en dat het meer een show proces is voor de binnenwacht (het volk)

06-11-2012, 14:28

Citaat door tamar:
Ik zal het even voor jullie opzoeken, kom er aan, dat Turkye helemaal Israël niet gaat aanvallen en dat het meer een show proces is voor de binnenwacht (het volk)
ahhaha ga daar maak je niet belachelijk. HHahAH Wil je mij dingen duidelijk maken? Ook nog over mijn eigen land?

Knap van je hahaha ben toch benieuwd met wat je gaat komen

06-11-2012, 14:37

Citaat door Izmirr:
ahhaha ga daar maak je niet belachelijk. HHahAH Wil je mij dingen duidelijk maken? Ook nog over mijn eigen land?

Knap van je hahaha ben toch benieuwd met wat je gaat komen
Kom tie uit de Haaretz de meest linkse krant uit Israël die de vlooien zijn van de Israelische regering.

SUBSCRIBE TO HAARETZ DIGITAL EDITIONS

http://www.Haaretz.com

06-11-2012, 14:45

Citaat door Izmirr:
ahhaha ga daar maak je niet belachelijk. HHahAH Wil je mij dingen duidelijk maken? Ook nog over mijn eigen land?

Knap van je hahaha ben toch benieuwd met wat je gaat komen
Kan jij mij de Turkse kranten geven en dan niet de bladiehoera kranten die in Nederland te koop zijn maar gewoon Turkse kranten die er toe doen. Thanks

06-11-2012, 14:53
Dat jullie hier in trappen, ongelooflijk! Dit is zuivere propaganda!!

06-11-2012, 14:57

Citaat door Sahieh:
Dat jullie hier in trappen, ongelooflijk! Dit is zuivere propaganda!!
Goed gezien. Erdogan moet toch wat.

06-11-2012, 16:01
Er bestaat geen land met eigen regering. Er is maar 1 regering!!!

07-11-2012, 19:11

Citaat door anti-apartheid:
Echt waar wat een jodenstreken dan van die Turken

Ze moeten gewoon een paar joden kapotknallen voor elke vermoordde Turk je weet wel op zijn joods oog om oog tand om tand je kent de uitdrukking vast wel in het jiddisch

Amerika doet Engeland doet Terror jodenstaat pisrahel doet het ook waarom Turkije niet ?
Volgens mij begrijp je het principe van "Oog om Oog, Tand om Tand "niet. Er staat niet "Oog om Oor, Tand om Hand" ofwel je zal volgens dit principe toch wel echt de dader hetzelfde aan moeten doen en niet zomaar een willekeurig ander persoon..... dit even los van het feit dat ik (ook) niet achter het principe, Oog om oog, Tand om Tand sta,.......

07-11-2012, 20:06


Turkije zal eerst eens een proces tegen zich zelf moeten voeren wegens de genocide van de ARMENIERS , en tegen de koerden,

08-11-2012, 19:07
Premier Turkije: 500 Koerden gedood

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3317794/2012/09/17/Premier-Turkije-500-Koerden-gedood.dhtml



Citaat:
Turkse veiligheidstroepen hebben afgelopen maand ongeveer 500 Koerdische opstandelingen gedood. Dat heeft de Turkse premier Tayyip Erdogan maandag gezegd.

08-11-2012, 19:18
anti-apartheid , trut je hebt het analistische vermogen en het historische besef van een cholerabacterie , je hebt een enstige afwijkiing ga aub door met je medicijnen , dat is beter voor de andere op m. nl.

Pagina's : [1] 2