Bekijk volle/desktop versie : Op de fiets moest ik je niet, bij de bijenkorf was je met een ander.



Pagina's : [1] 2 3

06-11-2012, 10:04
Langs de welbekende Kanaalweg in Utrecht reed je op je fietsje richting de stad.

Ik praat écht over een paar jaar geleden... je tringelde met je zielige fietsbelletje naar me en met een grote bigsmile op je toch wel mooie gezicht zwaai je.

Zo jong en onwetend als ik was zei ik, "GA JE FIETSBANDEN PLAKKEN".

en ik liep door... je moest lachen, maar toch fietste je verder.


Nu, 2012.. op die mooie koopzondag liep ik in de bijenkorf van amsterdam. Ik zocht die tas van Vlieger en van Dam. Volgens mij hebben ze ze niet meer... tot ik jou op eens zag, in de verte bij de MAC make up... je had een spijkerbroek aan een bloesje en een colbertje. je had goede schoenen aan, en o wat waren je ogen toch mooi!!! net als die dag op de fiets.

je keek me aan... en ik keek jou aan.. je moest wel even lachen. God wat was ik blij dat ik er goed uit zag. Tot er van achter die pilaren een geblondeerde marokkaanse neus tevoorschijn kwam.

Je was met een ander. Ze was ouder dan ik, dat kon je wel zien. Ze was waarschijnlijk ook veel liever dan ik. Uiterlijk is niet alles, zij wilde je toen waarschijnlijk wel op je fiets en heeft je nu ook in de bijenkorf. Ik hoefde je niet op de fiets. nu ik je zie staan in de bijenkorf vind ik je wel een knappe gozer.

Zij verdiend jou, ondanks dat jij veel knapper bent dan haar. Maar daar moet je niet op letten. Ik ben een oversekste materialistisch geil mens. Mij moet je niet.

Vaarwel knapperd, op de fiets en nu in de bijenkorf.

ik hoop dat je trouwt met haar en veel kindjes krijgt.

06-11-2012, 10:17


jaaaa tantetje :P:P

06-11-2012, 10:19
spring maar achterop bij mij, achter op me fiets trala la l lalalalalalalaa en dan niets

06-11-2012, 10:21
Wow, schrijftalent.

Doe er wat mee.

06-11-2012, 10:23



Citaat door Genovese:
Wow, schrijftalent.

Doe er wat mee.
aaah shoukran hbiba.

06-11-2012, 10:35
, Spijt komt toch echter achteraf. Heel mooi overigens.

06-11-2012, 10:36

Citaat door CHANGES-:
, Spijt komt toch echter achteraf. Heel mooi overigens.
ik zie hem de laatste tijd vaker met zijn geblondeerde vriendin.

Het ergste is dat hij mij dan aankijkt van "dit had jij kunnen zijn trut, denk je dat ik het zo leuk vind om naast deze half mens half oma te lopen?

06-11-2012, 10:39
Hahaha

06-11-2012, 10:41

Citaat door Effe_serieus:
spring maar achterop bij mij, achter op me fiets trala la l lalalalalalalaa en dan niets
jij bent niet grappig, ik mag jou niet

en je praat teveel over mij.

nooit zal ik je ook maar IETS over mezelf vertellen.

dus praat alsjeblieft gewoon niet.

06-11-2012, 10:43

Citaat door Zemmita:
ik zie hem de laatste tijd vaker met zijn geblondeerde vriendin.

Het ergste is dat hij mij dan aankijkt van "dit had jij kunnen zijn trut, denk je dat ik het zo leuk vind om naast deze half mens half oma te lopen?
OMG, die blik. Hij is dan echt erg. Wat voor een blik heb jij dan op dat moment?
Ik wil wel zien wanneer jullie elkaar tegenkomen.

06-11-2012, 10:47

Citaat door CHANGES-:
OMG, die blik. Hij is dan echt erg. Wat voor een blik heb jij dan op dat moment?
Ik wil wel zien wanneer jullie elkaar tegenkomen.
ik heb dan zo een beetje onschuldige maar toch schuldige blik van.. ja sorry ik ben gewoon een materialistische teef.

06-11-2012, 10:48

Citaat door Zemmita:
aaah shoukran hbiba.
Ik was van plan om net wat gemeens te zeggen, maar ben nu weer rustig.

06-11-2012, 10:52



Citaat door Genovese:
Ik was van plan om net wat gemeens te zeggen, maar ben nu weer rustig.
o shit je bent een man.

ikd acht vrouw.

ik kan die tekentjes niet uit elkaar houden pffff.... waarom staat er niet net als vroeger gewoon MAN/VROUW

06-11-2012, 10:52

Citaat door Zemmita:
ik heb dan zo een beetje onschuldige maar toch schuldige blik van.. ja sorry ik ben gewoon een materialistische teef.

06-11-2012, 10:55

Citaat door Zemmita:
o shit je bent een man.

ikd acht vrouw.

ik kan die tekentjes niet uit elkaar houden pffff.... waarom staat er niet net als vroeger gewoon MAN/VROUW
Heb je geen koosnaampjes voor mannen, ?

Pagina's : [1] 2 3