Bekijk volle/desktop versie : Wie kijkt ook.....



05-11-2012, 21:06
Legends of the fall???

Ik vind dat echt zooo'n mooi film!

05-11-2012, 21:06


Is ie nu op tv? Ik wil 'm al heel lang kijken, maar die cover vind ik zo'n afknapper dat ik het telkens uitstel..

05-11-2012, 21:08

Citaat door Tjeempie:
Is ie nu op tv? Ik wil 'm al heel lang kijken, maar die cover vind ik zo'n afknapper dat ik het telkens uitstel..
RTL 8, nee het is echt een mooi verhaal. En Brad Pitt is ook niet bepaald vervelend voor het oog

05-11-2012, 22:01
Allemaal the Bachelor aan het kijken zeker......

05-11-2012, 22:11


Wij zijn aan t kijken , vierde keer maar hij blijft prachtig

05-11-2012, 22:25

Citaat door klaagmuur:
Wij zijn aan t kijken , vierde keer maar hij blijft prachtig
Ja he!I k twijfelde of ik zou kijken, omdat ik het al paar keer heb gezien, laatste keer wel een paar jaar geleden, maar ben nu aan het kijken en heb er geen spijt van.

Goede actrice ook de vrouw die Susannah speelt.

05-11-2012, 23:06

Citaat door Sunshine_h:
RTL 8, nee het is echt een mooi verhaal. En Brad Pitt is ook niet bepaald vervelend voor het oog
Hmm oke je hebt me overtuigd, in het weekend maar 's een poging wagen dan. Als het pure tijdsverspilling blijkt te zijn, kom ik het op jou verhalen hoor.

05-11-2012, 23:10

Citaat door Sunshine_h:
Ja he!I k twijfelde of ik zou kijken, omdat ik het al paar keer heb gezien, laatste keer wel een paar jaar geleden, maar ben nu aan het kijken en heb er geen spijt van.

Goede actrice ook de vrouw die Susannah speelt.
Ja dat zei ik ook al tegen mn man, goede actrice idd..

Mooiste stukje is toch het laatste stukje als die tristan voor zn vader springt om de kogel op te vangen en dan zn broer tevoorschijn komt om die ene neer te schieten..

Heel de film is mooi eigenlijk!

05-11-2012, 23:16

Citaat door Tjeempie:
Hmm oke je hebt me overtuigd, in het weekend maar 's een poging wagen dan. Als het pure tijdsverspilling blijkt te zijn, kom ik het op jou verhalen hoor.
Zeker geen tijdverspilling.

haha kans is klein