Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk H&M kleding ruilen?



05-11-2012, 18:24
Dames vraagje,
Ik heb een hm colber gekocht alleen hij valt groot, mijn vraag is als ik 't weer terug
op stuur moet ik dan die acceptgiro alsnog betalen of wachten totdat mijn besteling van
mijn andere colber binnen is?

05-11-2012, 19:04



Citaat door woman18:
Dames vraagje,
Ik heb een hm colber gekocht alleen hij valt groot, mijn vraag is als ik 't weer terug
op stuur moet ik dan die acceptgiro alsnog betalen of wachten totdat mijn besteling van
mijn andere colber binnen is?
Nee, je kunt wachten. Dus zodra je je nieuwe bestelling binnen hebt, krijg je een bepaalde termijn waarin je het bedrag dient te betalen.

ik zou iig niet nu al betalen, want wie weet hebben ze het artikel waarop jij wacht niet meer. Dat is mij iig vaak overkomen.

05-11-2012, 19:23

Citaat door Aveline:
Nee, je kunt wachten. Dus zodra je je nieuwe bestelling binnen hebt, krijg je een bepaalde termijn waarin je het bedrag dient te betalen.

ik zou iig niet nu al betalen, want wie weet hebben ze het artikel waarop jij wacht niet meer. Dat is mij iig vaak overkomen.
Krijg ik dan een nieuwe acceptgiro, want a.s vrijdag is me laatste dag dat ik die rekening moet betaling.

05-11-2012, 19:26

Citaat door woman18:
Krijg ik dan een nieuwe acceptgiro, want a.s vrijdag is me laatste dag dat ik die rekening moet betaling.
Ja, met je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe acceptgiro.

05-11-2012, 19:36



Citaat door Aveline:
Ja, met je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe acceptgiro.
oke, hartstikke bedankt meid!

05-11-2012, 19:41
You're welcome! Je weet wel dat retouren1 euro extra kost toch?

Dus je uiteindelijke vacature zal zijn:
-kosten colbert
-verzendkosten à 4,90
-retourkosten à 1 euro.

Het totale bedrag hiervan is wat je uiteindelijk zult betalen.

Succes!