Bekijk volle/desktop versie : Een muur een andere kleurtje in de woonkamer



05-11-2012, 14:49
Wie heeft dat?
Welke kleur? Welke muur dus bijv. achter je tv etc of achter het bankstel

Ik heb nu alle muren in de woonkamer cremé maar tis zo saai wil dus één muur een kleurtje geven (achter het bankstel) maar weet echt niet welke kleur Zit er al weken aan te denken, maar kom er gewoon niet uit

05-11-2012, 14:58


Donkerbruin of grijs.

05-11-2012, 14:59
ik zou voor een seciaal behang gaan. Dit vind ik mooi:


of iets met horizontale lijnen





of zoiets


05-11-2012, 15:05
Oja behang is ook wel mooi inderdaad en denk ik zelfs beter want achter het bankstel zit geen echte muur maar van die platen (was ooit een open keuken).

Maar welke kleur

Ik heb een donderbruine bankstel en creme muren.. Bruine muur achter bruine bankstel staat dat wel

05-11-2012, 15:05


Ligt aan de rest van het interieur. Als je niet teveel wil veranderen.

05-11-2012, 15:12

Citaat door Alhoceimiya_:
Ligt aan de rest van het interieur. Als je niet teveel wil veranderen.
Oja dat is waar..maar moet ik het dan combineren met de kleur van bijv accessoires of van meubels

05-11-2012, 15:12

Citaat door MocrowGirlBella:
Oja behang is ook wel mooi inderdaad en denk ik zelfs beter want achter het bankstel zit geen echte muur maar van die platen (was ooit een open keuken).

Maar welke kleur

Ik heb een donderbruine bankstel en creme muren.. Bruine muur achter bruine bankstel staat dat wel
je kan een behang nemen met verschillende tinten beige/bruin. Dan ben je niet gebonden aan 1kleur.
Ga eens een interieurwinkel binnen waar ze speciale behangpapier verkopen. Je zal zien dat er heel veel keuze is en misschien val je wel op iets dat je nu niet in gedachten hebt.

05-11-2012, 15:16

Citaat door MocrowGirlBella:
Oja dat is waar..maar moet ik het dan combineren met de kleur van bijv accessoires of van meubels
Ik zou een kleur kiezen die bij de meubels past. Accessoires verander je toch sneller dan de meubels.
Je hebt een bruine bank, ik zou voor een zandkleurige muur gaan.

Wat voor kleur meubels heb je?

05-11-2012, 15:21

Citaat door Alhoceimiya_:
Ik zou een kleur kiezen die bij de meubels past. Accessoires verander je toch sneller dan de meubels.
Je hebt een bruine bank, ik zou voor een zandkleurige muur gaan.

Wat voor kleur meubels heb je?
hele rare kleur... volgens mij heet het kersenkleur
Wil heel graag witte meubels, dus die muur moet erbij passen.

05-11-2012, 15:22

Citaat door pride_bride:
je kan een behang nemen met verschillende tinten beige/bruin. Dan ben je niet gebonden aan 1kleur.
Ga eens een interieurwinkel binnen waar ze speciale behangpapier verkopen. Je zal zien dat er heel veel keuze is en misschien val je wel op iets dat je nu niet in gedachten hebt.
Beige/bruin klinkt wel mooi, ik ga inderdaad eens in de winkel kijken omdat ik eerst uitging van verf.. Morgen ga ik kijken