Bekijk volle/desktop versie : die Johan derksen is echt goed met toto



Pagina's : [1] 2

04-11-2012, 09:39
Hij heeft gezegd vitesse wint, inter wint, bayern wint, man uted wint, psv wint, en nog zo één andere

Allemaal goed voorspeld, shab toto spelers, jullie kunnen geld cashen op de rug van johan

04-11-2012, 10:31


ook voor het eerst

04-11-2012, 11:12
Als jullie naar mij hadden geluisterd hadden jullie een lijstje gewonnen met quotering van 139 euro, maar ja jullie deden stoer.

04-11-2012, 11:29

Citaat door SarcastischGuy:
Hij heeft gezegd vitesse wint, inter wint, bayern wint, man uted wint, psv wint, en nog zo één andere

Allemaal goed voorspeld, shab toto spelers, jullie kunnen geld cashen op de rug van johan


vorige week had hij alles fout

deze wedstrijden die hij goed had die had iedereen ook goed gehad

misschien op Inter na tenzij die 3 blaadjes ingevuld heeft voor winst inter,verlies inter,gelijkspel inter

04-11-2012, 11:32


Is reclame voor TOTO, johan krijgt er een aardig zakcentje voor.. en dan maakt ie anderen zwart en belachelijk, zoals tegen Hansie "Je zit hier alleen voor jezelf"

04-11-2012, 11:33

Citaat door LaasteGeruchten:
vorige week had hij alles fout

deze wedstrijden die hij goed had die had iedereen ook goed gehad

misschien op Inter na tenzij die 3 blaadjes ingevuld heeft voor winst inter,verlies inter,gelijkspel inter
ja maar je moet juist ook die wedstrijd van inter en juve goed raden want anders heb je nog niks gewonnen.. en als je niet op die wedstrijd had gezet dan zou je een veel lager bedrag winnen.

04-11-2012, 11:37

Citaat door MarocinoRifino:
ja maar je moet juist ook die wedstrijd van inter en juve goed raden want anders heb je nog niks gewonnen.. en als je niet op die wedstrijd had gezet dan zou je een veel lager bedrag winnen.
ik heb op Juventus wedstrijd 3 blaadjes ingevuld

2 gelijkspel
1 winst voor Inter (voor de gein deed ik dat)

ik had meer gerekend op gelijkspel ..ik heb zelfs geen winst voor Juventus gegeven ..ik was overtuigd dat het op een gelijkspel zou eindigen...die blaadje waar ik Inter goed heb was goed voor 750 euro maar helaas niet gewonnen omdat 2 andere team's mijn blaadje verkracht hebben

04-11-2012, 11:50
Toen ik zei dat Inter ging winnen, dachten jullie dat ik grapjes maakte e e e?

5,75 bietsech

04-11-2012, 11:56

Citaat door Skietzo_V5:
mihihihihi

100 euro ingezet?

04-11-2012, 11:57

Citaat door Skietzo_V5:
Toen ik zei dat Inter ging winnen, dachten jullie dat ik grapjes maakte e e e?

5,75 bietsech
Inter die had in geen jaren daar gewonnen man ...Inter die had geluk dat Juventus niet scherp was in de eerste helft anders was het anders afgelopen...maar gelukkig hebben zij zich goed herpakt in de tweede helft en zeer terecht gewonnen

04-11-2012, 11:58

Citaat door Skietzo_V5:
mihihihihi
welke wedmaatschappij is deze ?

04-11-2012, 12:01

Citaat door Elcabron:
100 euro ingezet?


Was het maar zo'n feest

Citaat door LaasteGeruchten:
Inter die had in geen jaren daar gewonnen man ...Inter die had geluk dat Juventus niet scherp was in de eerste helft anders was het anders afgelopen...maar gelukkig hebben zij zich goed herpakt in de tweede helft en zeer terecht gewonnen


Niet scherp? Waar haal je deze onzin vandaan na 20 seconde scoren ze en dan zijn ze niet scherp
Ze konden niet beter, juve heeft de laatste weken alleen maar gewonnen dankzij fouten van de scheidsrechter anders hadden ze al verloren bij Bologna.


Citaat door LaasteGeruchten:
welke wedmaatschappij is deze ?
Unibet

04-11-2012, 12:07



Citaat door Skietzo_V5:
Was het maar zo'n feest


Niet scherp? Waar haal je deze onzin vandaan na 20 seconde scoren ze en dan zijn ze niet scherp
Ze konden niet beter, juve heeft de laatste weken alleen maar gewonnen dankzij fouten van de scheidsrechter anders hadden ze al verloren bij Bologna.



Unibet
onzin ?

Juventus had na die 1-0 een vette kans om op 2-0 te komen ..hij ging alleen op de keeper af en schoot tegen zijn benen aan man..deze had ik geteld en iedereen maar hij schoot tegen zijn benen en daarna nog een kans

04-11-2012, 12:10

Citaat door LaasteGeruchten:
onzin ?

Juventus had na die 1-0 een vette kans om op 2-0 te komen ..hij ging alleen op de keeper af en schoot tegen zijn benen aan man..deze had ik geteld en iedereen maar hij schoot tegen zijn benen en daarna nog een kans
Als als als, als Cassano die bal er in schoot, als Buffon die bal van Nagatomo niet tegen hield, als Cambiasso die bal iets lager plaatst, als als

fuck it 1-3


Als de scheidsrechter eerlijk was had ie de 1-1 ook goed gekeurd.
GET MAD!

04-11-2012, 12:31

Citaat door Skietzo_V5:
Als als als, als Cassano die bal er in schoot, als Buffon die bal van Nagatomo niet tegen hield, als Cambiasso die bal iets lager plaatst, als als

fuck it 1-3


Als de scheidsrechter eerlijk was had ie de 1-1 ook goed gekeurd.
GET MAD!
gefeliciteerd met 3 punten

Pagina's : [1] 2