Bekijk volle/desktop versie : negaffa Rkia



Pagina's : [1] 2

23-12-2004, 15:57
Wie heeft r ervaring met haar.. ze heeft supermooie spullen en kleding.. maar ik ben nog aant kijken...

23-12-2004, 18:43


Salaam,

nou wat mij betreft heeft ze zeker mooie kleding en juwelen, etc. Ik heb haar te werk gezien bij een bruiloft van een kennis van mij en toen ik de bruid zag in haar kleding verschijnen schitterend. Zelf had ik nooit van haar gehoord, eerder van touria enzo maar ik zou deze zeker in je lijstje schrijven die hoort er gewoon bij.

PS ze heeft een hele mooie witte amira jurk, vond hem zo mooi dat ik die niet vergeten kan.

Nou veel succes met jouw keuze.

Beslema

23-12-2004, 22:55
he mounia wij zijn het van bediening ismailia ik geef je een tip wallah we hebben rkia pas weer mee gemaakt in belgie als je tenminste rkia uit amsterdam bedoelt ze was echt top al de meisjes van ons zijden wallah haar nemen we op onze trouwfeest ze had mooie kleding mooie stoelen zag er zelf heel netjes uit en als het voor jou trouwfeest is hopen we ook weer voor jou net zo leuk en plezierig te werken net als bij je nicht paar weken geleden beslama Wedding planner Ismailia 0652274307

23-12-2004, 23:57

Citaat door kenitri4:
he mounia wij zijn het van bediening ismailia ik geef je een tip wallah we hebben rkia pas weer mee gemaakt in belgie als je tenminste rkia uit amsterdam bedoelt ze was echt top al de meisjes van ons zijden wallah haar nemen we op onze trouwfeest ze had mooie kleding mooie stoelen zag er zelf heel netjes uit en als het voor jou trouwfeest is hopen we ook weer voor jou net zo leuk en plezierig te werken net als bij je nicht paar weken geleden beslama Wedding planner Ismailia 0652274307
He he... Ik hoorde het al van Rachid... dat is tevens me aanstaande!
Dat was toch in Weert of niet.. want daar heb ik de foto's van gezien en het was echt MashaAllah... En InshaAllah hoop ik jullie ook op mijn bruiloft te mogen verwelkomen.. ik moet het nog even bespreken met de catering maar komt zeker goed.. De groetjes aan de meiden en InshaAllah tot snel.

ws Mounia

24-12-2004, 16:28


ja dat kan natuurlijk wat doen we ook heel vaak dan doen wij bedienen en de eten van hun enz maar waneer ga jij trouwen als ik vragen mag? En bedoel jij rachid de camera man en heb je al een band want wij hebben dan en paar tel nummers voor je van echte goeie bands in nederland en omgeveing

25-12-2004, 15:26

Citaat door kenitri4:
ja dat kan natuurlijk wat doen we ook heel vaak dan doen wij bedienen en de eten van hun enz maar waneer ga jij trouwen als ik vragen mag? En bedoel jij rachid de camera man en heb je al een band want wij hebben dan en paar tel nummers voor je van echte goeie bands in nederland en omgeveing
InshaALLAH 7.5.05

30-01-2005, 18:42
Nog iemand ervaringen?

30-01-2005, 18:54
heb haar alleen gezien op foto s en he zag er goed uit.

30-01-2005, 19:16
Ik twijfel namelijk.. heb ook jurken in Marokko laten maken en die krijg ik in Maart.. mss heb ik dan niet eens n negaffa nodig

07-02-2005, 15:36
Kun je me wat foto's laten zien ??

Of haar tel nummer, e-mail ????


Alvast bedankt !!!!!!!!!

13-02-2005, 19:50
Ik heb wel haar telnr... je moet maar n kijkje gaan nemen 0627137206

xXx

13-02-2005, 20:22

Citaat door Mouny:
Ik twijfel namelijk.. heb ook jurken in Marokko laten maken en die krijg ik in Maart.. mss heb ik dan niet eens n neggafa nodig
Ja maar dan moet je alles los gaan huren, wat betreft stoelen, sieraden, 3merria, visagiste/kapster.. Misschien kom je dan zelfs duurder uit dan als je een neggafa neemt.. Er zijn ook veel neggafat die het goed vinden dat je je eigen jurken draagt..

Succes.. Allah ie kemel belgeir

13-02-2005, 20:33


Nou de prijs is niet zo'n probleem... kennis van me man... maar ik twijfel over haar kwaliteiten... ik heb haar namelijk nog nooit live meegemaakt

13-02-2005, 20:44

Citaat door Mouny:
Nou de prijs is niet zo'n probleem... kennis van me man... maar ik twijfel over haar kwaliteiten... ik heb haar namelijk nog nooit live meegemaakt
Ze is niet slecht, en heeft mooie spullen.. Maar ik vind haar persoonlijk een kreng.. Dat komt omdat ik meerdere keren negatieve dingen met haar heb meegemaakt.. En ze kan heel kattig zijn.. Maar ga anders langs om zelf de spullen en foto's te bekijken.. Ik weet niet wanneer je gaat trouwen, maar als je haar wilt moet je haar wel boeken, want straks zit ze vol op je datum...


Succes..

13-02-2005, 21:08
Ik ben dus al bij dr geweest.. en heb dr ook geboekt voor 7mei... maar ik hoor nu pas n paar negatieve verhalen.. maar ik denk dat ik er gewoon bij blijf... zodra je teveel ziet ga je twijfelen... gayr insha allah

Pagina's : [1] 2