Bekijk volle/desktop versie : 'Immigratie schadelijk voor milieu'



Pagina's : [1] 2

02-11-2012, 16:44

Citaat:
Een Zwitserse milieubeweging vindt immigratie erg schadelijk voor het milieu en is een procedure begonnen om daarover een referendum te houden. Een grote bevolkingsgroei belast het milieu zwaar en daarom moet die drastisch worden beperkt, vindt de organisatie Ecopop (Ecologie en Bevolking).

Het initiatief is ook in eigen gelederen fel omstreden, maar de beweging heeft met 120.000 handtekeningen ruim genoeg handtekeningen verzameld om het referendum te houden. Ecopop roept op "de overbevolking te stoppen". Het ecologische evenwicht moet worden hersteld door het terugdringen van de bevolkingsgroei, niet alleen in Zwitserland.

De initiatiefnemers van Ecopop willen in de wet verankeren dat de bevolking door immigratie hooguit 0,2 procent jaarlijks groeit. Voorts moet 10 procent van het geld dat Zwitserland aan ontwikkelingssamenwerking uitgeeft, worden gestopt in geboortebeperking. De mens overvraagt de natuur en in Zwitserland nog veel meer dan elders, aldus de initiatiefnemers, die ontkennen iets met racisme of vreemdelingenhaat van doen te hebben.
bron

02-11-2012, 16:54



Citaat door Abjectief:
bron
Stellen dat "Immigratie slecht is voor het milieu" geeft wel degelijk aan dat je racistische neigingen hebt, aangezien Immigratie helemaal niet slecht is voor het milmieu, BEVOLKINGSGROEI is slecht voor het milieu...... stel dat er meer Zwitsers uit Zwitserland vertrekken dan dat er binnenkomen, dan heeft de immigratie dus helemaal geen slechte invloed...... en een ieder die dit wel zegt (letterlijk : immigratie is slecht voor milieu) en tegelijker zegt "niet racistisch" te zijn doet bij mij nu juist veel twijfels op komen......

02-11-2012, 17:14

Citaat door Gitane.:
Stellen dat "Immigratie slecht is voor het milieu" geeft wel degelijk aan dat je racistische neigingen hebt, aangezien Immigratie helemaal niet slecht is voor het milmieu, BEVOLKINGSGROEI is slecht voor het milieu...... stel dat er meer Zwitsers uit Zwitserland vertrekken dan dat er binnenkomen, dan heeft de immigratie dus helemaal geen slechte invloed...... en een ieder die dit wel zegt (letterlijk : immigratie is slecht voor milieu) en tegelijker zegt "niet racistisch" te zijn doet bij mij nu juist veel twijfels op komen......
totaal van de pot gerukt, jij stelt hier dat Zwitsers dus hun land moeten verlaten om immigranten een kans te bieden.


De CO2 afdruk van een Afrikaan die naar Europa verhuist verzesvoudigd, dat is dus bewezen slecht voor hte milieu.

02-11-2012, 17:24
nutteloze artikel.

02-11-2012, 17:25


Je kunt ook stellen, dat we eigenlijk nooit hadden moeten bestaan, dat was beter voor het milieu geweest.

Of water is nat

02-11-2012, 17:30
De rascisten slepen er u werkelijk alles bij
Citaat door Bill:
Heeft niks met rascisme van doen maar is gewoon een feit.

Een Pool die naar Zwitserland verhuist verdubbelt zijn ecologische voetafdruk. Een Somalier verzesvoudigt hem zelfs. Immigratiebeperking is de meest effectieve manier om de CO2-uitstoot terug te dringen.


Citaat door Abjectief:
totaal van de pot gerukt, jij stelt hier dat Zwitsers dus hun land moeten verlaten om immigranten een kans te bieden.


De CO2 afdruk van een Afrikaan die naar Europa verhuist verzesvoudigd, dat is dus bewezen slecht voor hte milieu.

02-11-2012, 17:32

Citaat door Bill:
Heeft niks met rascisme van doen maar is gewoon een feit.

Een Pool die naar Zwitserland verhuist verdubbelt zijn ecologische voetafdruk. Een Somalier verzesvoudigt hem zelfs. Immigratiebeperking is de meest effectieve manier om de CO2-uitstoot terug te dringen.


Citaat door Abjectief:
totaal van de pot gerukt, jij stelt hier dat Zwitsers dus hun land moeten verlaten om immigranten een kans te bieden.


De CO2 afdruk van een Afrikaan die naar Europa verhuist verzesvoudigd, dat is dus bewezen slecht voor hte milieu.
Wtf jullie moeten jullie medicijnen inslikken

02-11-2012, 17:39

Citaat door misterXXX:
Wtf jullie moeten jullie medicijnen inslikken
wat ze bedoelen te zeggen is dat een zwitser 6 x meer vervuild dan een somalier en 2 x meer dan een pool.

maar gezien het rascisten zijn draaien ze het om..of ze zijn te dom om die cifers te snappen...ik denk eerlijk gezegd dat op beide, beide kwalificaties van toepassing zijn.

02-11-2012, 17:42

Citaat door Mathijs:
wat ze bedoelen te zeggen is dat een zwitser 6 x meer vervuild dan een somalier en 2 x meer dan een pool.

maar gezien het rascisten zijn draaien ze het om..of ze zijn te dom om die cifers te snappen...ik denk eerlijk gezegd dat op beide, beide kwalificaties van toepassing zijn.
Ik ga hier niet eens serieus op in. Geestelijk bederf noem ik dit

02-11-2012, 18:10
is dit ook een vorm van racisme?

02-11-2012, 18:12

Citaat door kreng71:
is dit ook een vorm van racisme?
jazeker.

02-11-2012, 18:19

Citaat door Abjectief:
totaal van de pot gerukt, jij stelt hier dat Zwitsers dus hun land moeten verlaten om immigranten een kans te bieden.


De CO2 afdruk van een Afrikaan die naar Europa verhuist verzesvoudigd, dat is dus bewezen slecht voor hte milieu.

Ik stel helemaal niet dat Zwitsers hun land moeten verlaten, leer eens lezen man, ik zeg alleen dat bevolkingsgroei milieu vervuilend is dus niet immigratie........

Citaat door Mathijs:
wat ze bedoelen te zeggen is dat een zwitser 6 x meer vervuild dan een somalier en 2 x meer dan een pool.

maar gezien het rascisten zijn draaien ze het om..of ze zijn te dom om die cifers te snappen...ik denk eerlijk gezegd dat op beide, beide kwalificaties van toepassing zijn.
Bedankt Mathijs, t'is inderdaad duidelijker zo, het is niet de Somaliers die vervuild maar de Zwitser,..... zou een >Zwitser die naar Somalië verhuisd eigenlijk ophouden met 6X zoveel vervuilen als een Somalier ? Want als dat het geval zou zijn dan weet ik de juiste oplossing.....

02-11-2012, 18:23



Citaat door Bill:
Heeft niks met rascisme van doen maar is gewoon een feit.

Een Pool die naar Zwitserland verhuist verdubbelt zijn ecologische voetafdruk. Een Somalier verzesvoudigt hem zelfs. Immigratiebeperking is de meest effectieve manier om de CO2-uitstoot terug te dringen.


Citaat door Abjectief:
totaal van de pot gerukt, jij stelt hier dat Zwitsers dus hun land moeten verlaten om immigranten een kans te bieden.


De CO2 afdruk van een Afrikaan die naar Europa verhuist verzesvoudigd, dat is dus bewezen slecht voor hte milieu.


Citaat door Mathijs:
wat ze bedoelen te zeggen is dat een zwitser 6 x meer vervuild dan een somalier en 2 x meer dan een pool.

maar gezien het rascisten zijn draaien ze het om..of ze zijn te dom om die cifers te snappen...ik denk eerlijk gezegd dat op beide, beide kwalificaties van toepassing zijn.
Zoals men ziet is de "twijfel" uiterst terecht......

02-11-2012, 18:31
verkapte manier om imigratie te reguleren,

want mensen die emigreren zullen ergens toch eindigen

b.v. een afrikaan die naar zweden wil maar niet kan omdat het eu beleid veranderd is zal dan misschien uiteindelijk in canada belanden en zal om de zoveel tijd een vlucht nemen van canada naar thuisland om b.v. famillie te zien

welke vlucht is dan milieuvriendelijker degene die van zweden naar afrika gaat of van canada naar afrika

02-11-2012, 18:33
de bankiers van hitler spreken nogmaals....

(zwitserland)

Pagina's : [1] 2