Bekijk volle/desktop versie : 'Tien kilo goud voor vinden crimineler regime dan de VS'



Pagina's : [1] 2

02-11-2012, 15:54
Iran heeft vrijdag de inname van de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 herdacht.





Betogers kwamen bij het voormalige ambassadegebouw bijeen. Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'. Volgens generaal Mohammad Rez Naqdi van de machtige Iraanse Revolutionaire Garde wordt de beloning echter niet uitgereikt, omdat 'onderzoek heeft uitgewezen dat Washington het slechtste op aarde is'.

Naqdi sprak ten overstaan van duizenden Iraanse studenten. De betogers schreeuwden 'Dood aan Amerika' en 'Dood aan Israël'. Ze verbrandden Israëlische en Amerikaanse vlaggen. De demonstratie bij de voormalige ambassade is een jaarlijks terugkerend evenement.


Studenten bestormden op 4 november 1979 de Amerikaanse ambassade en hielden 52 Amerikanen 444 dagen lang gegijzeld uit protest tegen de weigering van de Verenigde Staten om de gevallen Iraanse sjah Mohammad Reza Pahlavi uit te leveren.

Na de bestorming van de ambassade verbraken de VS de diplomatieke banden met Teheran. Nog steeds zijn de diplomatieke betrekkingen niet hersteld.

02-11-2012, 16:26


En het regime in Syrië, wat dagelijks vele tientallen eigen burgers vermoord, dat ondersteunen ze met geld, wapens en manschappen...

Stelletje randdebielen daar in Iran.

02-11-2012, 16:51
Noord Korea? Wanneer krijg ik mijn 10 kilo goud?


02-11-2012, 17:53
gevonden Iran

waar kan ik mijn 10k goud ophalen?

(belofte maakt schuld..ook als de dat die iraanse gierige generaal die 10k voor ziochzelf wilt houden)

02-11-2012, 20:51



Citaat door Peej:
Sjongejonge wat een kleuterschoolniveau...
dat is jou niveau......

en verder hoeveel oorlogen heeft amerika gehad sinds de tweede wereld oorlog.

zou je mij dat kunnen vertellen is er een ander land die ook net zoveel oorlogen heeft gehad.....

Iedereen weet het amerika is het as van het kwaad een feit

02-11-2012, 21:36

Citaat door Redactie:
Iran heeft vrijdag de inname van de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 herdacht.







Betogers kwamen bij het voormalige ambassadegebouw bijeen. Een Iraanse bevelhebber stelde tien kilo goud in het vooruitzicht voor diegene die 'een regime kan vinden dat crimineler is dan de Verenigde Staten'. Volgens generaal Mohammad Rez Naqdi van de machtige Iraanse Revolutionaire Garde wordt de beloning echter niet uitgereikt, omdat 'onderzoek heeft uitgewezen dat Washington het slechtste op aarde is'.

Naqdi sprak ten overstaan van duizenden Iraanse studenten. De betogers schreeuwden 'Dood aan Amerika' en 'Dood aan Israël'. Ze verbrandden Israëlische en Amerikaanse vlaggen. De demonstratie bij de voormalige ambassade is een jaarlijks terugkerend evenement.


Studenten bestormden op 4 november 1979 de Amerikaanse ambassade en hielden 52 Amerikanen 444 dagen lang gegijzeld uit protest tegen de weigering van de Verenigde Staten om de gevallen Iraanse sjah Mohammad Reza Pahlavi uit te leveren.

Na de bestorming van de ambassade verbraken de VS de diplomatieke banden met Teheran. Nog steeds zijn de diplomatieke betrekkingen niet hersteld.
Wat zielig en sneu weer van iran. Jezelf weer belachelijk maken.

02-11-2012, 21:55

Citaat door XXL:
Het herdenken van een gijzelingsactie waarbij vreselijke misdaden werden gepleegd. vind ik al een redelijke criminele actie op zich ..
Ja.

02-11-2012, 22:01

Citaat door XXL:
Het herdenken van een gijzelingsactie waarbij vreselijke misdaden werden gepleegd. vind ik al een redelijke criminele actie op zich ..
Alle gijzelaars werden levend vrij gelaten

02-11-2012, 22:05

Citaat door Netjes:
Alle gijzelaars werden levend vrij gelaten
Dan is het okay.

02-11-2012, 22:15

Citaat door XXL:
Nadat ze nep executies hadden ondergaan. [en jaren gegijzeld waren]
ze werden inderdaad babymoordenaars genoemd door Iraanse strijders vanwege hun vieze acties in Vietnam. Al met al werden ze veel beter behandeld in vergelijking met hoe de Amerikanen met Afghaanse of Iraakse gevangenen zijn omgegaan.
Ze werden niet gedood en er kon dus ook niet over hun lijken gepist worden (Amerikaanse stijl)

02-11-2012, 22:59

Citaat door Netjes:
ze werden inderdaad babymoordenaars genoemd door Iraanse strijders vanwege hun vieze acties in Vietnam. Al met al werden ze veel beter behandeld in vergelijking met hoe de Amerikanen met Afghaanse of Iraakse gevangenen zijn omgegaan.
Ze werden niet gedood en er kon dus ook niet over hun lijken gepist worden (Amerikaanse stijl)
zo is het ook bekeken uit een ander perspectief.


netjes verwoord ook

03-11-2012, 00:46

Citaat door MoCrOFoRcE:
Dat je het snel met die shitlyer eens bent, dat die kutkind tegen jou zei, er zijn geen doden gevallen.

Kijk wikipedia globi

Zeg ik iets over doden?

03-11-2012, 10:04



Citaat door Netjes:
ze werden inderdaad babymoordenaars genoemd door Iraanse strijders vanwege hun vieze acties in Vietnam. Al met al werden ze veel beter behandeld in vergelijking met hoe de Amerikanen met Afghaanse of Iraakse gevangenen zijn omgegaan.
Ze werden niet gedood en er kon dus ook niet over hun lijken gepist worden (Amerikaanse stijl)
Oh, je bedoelt het Iran wat in de oorlog tegen Irak kinderen een zogenaamde sleutel van het paradijs om de nek hingen om ze daarna een mijnenveld in te sturen om de mijnen "op te ruimen". Kinderen die bewust een mijnenveld ingestuurd werden zodat de mijnen ontploften. Kinderen die dus bewust de dood ingejaagd worden. Dan heb je geen enkel recht meer om anderen verwijten te maken.

03-11-2012, 10:24
Een crimineel regime? Een regime dat onderdrukt, jonge homofielen ophangt, wat zouden ze denken van Iran bvb?

03-11-2012, 10:27

Citaat door condactor:
Een crimineel regime? Een regime dat onderdrukt, jonge homofielen ophangt, wat zouden ze denken van Iran bvb?
Tja, de organisator van de wedstrijd mocht natuurlijk niet mee doen voor de prijzen.

Pagina's : [1] 2