Bekijk volle/desktop versie : ik ben in bespreking..



02-11-2012, 11:10
Dat wanneer je de telefoon moet opnemen op werk en een collega op werk onder tussen een grapje maakt
Zoo m'n baas hing gelijk op mijn gezicht op, die belde mij tijdens een grap mijn collega zei '' pff hij weer ik ben in bespreking''
ik kon mijn lach aan de telefoon niet inhouden sowww

02-11-2012, 11:18


Snap niks van je verhaal..

02-11-2012, 11:23
Ik dacht dat het aan mij lag.

Ik snap er inderdaad ook erg weinig van..maar goed, leuk dat je plezier kan halen uit kleine dingen op het werk.

02-11-2012, 11:25
Je luistert naar een grap die je collega verteld en in de tussentijd dat je de telefoon opneemt moet je lachen.
Begrijp je wel.

02-11-2012, 11:40


Ik ging naar de gemeente en de medewerkser aan de balie had al de slappe lach, zag 'r voor ik aan de beurt was de hele tijd grappen met haar collega. Toen ik dus aan de beurt was en doodnormaal m'n vraag stelde begon ze keihard te scha-te-ren van het lachen, ik was echt stomverbaasd! Was mijn vraag nog aan het stellen maar was er helemaal stil van. Haar collega kwam het voor haar overnemen want ze kwam niet bij.

02-11-2012, 11:41

Citaat door Xaviera:
Ik ging naar de gemeente en de medewerker aan de balie had al de slappe lach, want zag 'r de hele tijd grappen met haar collega. Toen ik dus voor haar neus stond en doodnormaal m'n vraag stelde begon ze keihard te scha-te-ren van het lachen, ik was echt stomverbaasd! Was er helemaal stil van. Haar collega kwam het voor overnemen want ze kwam niet bij.
IK vind dat irritant, zeker als ik gehaast ben

02-11-2012, 11:44

Citaat door Xaviera:
Ik ging naar de gemeente en de medewerker aan de balie had al de slappe lach, zag 'r voor ik aan de beurt was de hele tijd grappen met haar collega. Toen ik dus aan de beurt was en doodnormaal m'n vraag stelde begon ze keihard te scha-te-ren van het lachen, ik was echt stomverbaasd! Was mijn vraag nog aan het stellen maar was er helemaal stil van. Haar collega kwam het voor haar overnemen want ze kwam niet bij.
Hahaha.

02-11-2012, 11:45

Citaat door Yasmina_b:
IK vind dat irritant, zeker als ik gehaast ben
Ja vind ik ook. Maar ik schrok er een beetje van want ze begon spontaan te lachen, ik dacht what the hell...

02-11-2012, 11:47

Citaat door Xaviera:
Ja vind ik ook. Maar ik schrok er een beetje van want ze begon spontaan te lachen, ik dacht what the hell...

02-11-2012, 11:50
Ik vind dat wel grappig...een melige baliemedewerkster.

02-11-2012, 12:38

Citaat door BridgetJones:
Ik vind dat wel grappig...een melige baliemedewerkster.



Werd er onzeker van, dacht staat m'n rits soms open? Moest er ook om lachen hoor, daar niet van...

02-11-2012, 12:47
Ik kan dat ook wel waarderen...liever iemand die lol heeft dan een chagrijnige teringkop achter de balie....wat je tegenwoordig heel vaak meemaakt.

Ik lach dan gewoon mee


Verstuurd van mijn Samsung Galaxy Mediaplayer met Tapatalk.