Bekijk volle/desktop versie : Verdachte aanslag Casablanca opgepakt



31-10-2012, 11:00
De man zou betrokken zijn geweest bij aanslagen in Marokko.





De Duitse politie heeft een 37-jarige Fransman gearresteerd die wordt gezocht door de Marokkaanse autoriteiten in verband met een reeks bomaanslagen in Casablanca in mei 2003. Bij die aanslagen kwamen naast de twaalf daders 33 mensen om het leven.

Volgens de politie werd de in Marokko geboren Fransman maandag aangehouden op de luchthaven van München. Hij was vanuit Parijs met zijn gezin op weg naar Dubai en maakte in de Duitse stad een tussenstop. De man zit vast in afwachting van uitlevering aan Marokko.

31-10-2012, 16:43


allah0akbar wat een oordelen zeg gaan ze weer sobhan allah. die stad casa en Marrakesh zijn gwn vol fitnah mensen die tegen de regels van allah ingaan. en we weten allemaal dat dit waar is. maar wie de bom heeft gepleegd allahoehlem. waar hebben ze dat gedaan? allahoehlem ik denk om hetzelfde reden wat ik denk over deze steden.


31-10-2012, 17:05

Citaat door oumdjibriel:
allah0akbar wat een oordelen zeg gaan ze weer sobhan allah. die stad casa en Marrakesh zijn gwn vol fitnah mensen die tegen de regels van allah ingaan. en we weten allemaal dat dit waar is. maar wie de bom heeft gepleegd allahoehlem. waar hebben ze dat gedaan? allahoehlem ik denk om hetzelfde reden wat ik denk over deze steden.
Doe 'ns ff normaal!

31-10-2012, 21:09
Goed dat ze m gevonden hebben, hetgeen hij en z'n andere maatjes gedaan hebben is verschrikkelijk! Er staat heel wat op hem te wachten in Marokko..

02-11-2012, 16:38


M.nl maakt van 1 nieuws bericht der 2 van.


02-11-2012, 19:22

Citaat door Fatoemaatj:
Goed dat ze m gevonden hebben, hetgeen hij en z'n andere maatjes gedaan hebben is verschrikkelijk! Er staat heel wat op hem te wachten in Marokko..
er staat heel wat op jullie nep moslims te wachten. de moslims met de mond....


jouw soort zijn de ergste .

02-11-2012, 19:24
Ik zou niet janken als er een atoombom heel casablanca wegvaagt.

Het is gewoon de hel op aarde in marokko.