Bekijk volle/desktop versie : Laptop



31-10-2012, 10:07
ik ben toe aan een nieuwe laptop..

ik heb nu een HP pavillion 600 nog iets, 3 jaar oud en er zit vanalles op... maar hij blaast als een gek.. is te zwaar en te traag

Ik zoek iets kleiners, lichter en sneller.. maar heb niet zoveel verstand van die dingen

als jullie een type nummer erbij kunnen vermelden graag.. dan kan ik het Googlen

weten jullie trouwens of ik nog iets kan terug krijgen voor deze?

01-11-2012, 08:35


Niemand?

Waar tikken jullie op dan?

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

01-11-2012, 11:27
Misschien handig om een laptop / tablet met Windows 8 te halen?
Maja hoeveel wil je max uitgeven voor een laptop?

01-11-2012, 15:24
Gooi die laptop alvast op Marktplaats, dan hoor je wel wat je ervoor krijgt.


Ga hiernaartoe en gebruik de filter aan de linkerkant.

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

01-11-2012, 17:36


Wat ik altijd vermeld aan mensen die op zoek zijn naar een Notebook is, waar ga jij precies je notebook voor gebruiken en hoe. ? ( Klinkt raar, maar het is wel de basis van een goede keus )

Gag je hem puur en alleen voor thuis dagelijks gebruik ? Ga jij hem gebruiken betreft jou werk ? Denk daarbij aan foto's bewerkingsprogramma,s, AutoCad programma's, ontwerp 3d design programma's enz enz. ( Zijnde voor bekerweringssoftware altijd beter op Mac Osx te kiezen. )

Ga je veel reizen met notebook ? Denk aan trein, fiets, auto ( omdat sommige notebooks meer kunnen verdragen dan ander, de reden is de grote ''Inch'' en hardware componenten )

Vermeld dat eerst ?

Dan heb je vast een pad om te begingen omdat je anders verdwaald in de vele soorten notebooks.

P,s merk zegt niet veel ! Het is de gebruikte hardware in de betreffende Notebook spreekt over de kwaliteit en kwantiteit.

01-11-2012, 17:40

Citaat door ze3ma:
Gooi die laptop alvast op Marktplaats, dan hoor je wel wat je ervoor krijgt.


Ga hiernaartoe en gebruik de filter aan de linkerkant.

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
dan moet ik natuurlijk wel weten waarop te filteren

Citaat door Mahmoudd:
Wat is altijd vermeld aan mensen is, waar ga jij precies je notebook voor gebruiken en hoe. ? ( Klinkt raar, maar het is wel de basis van een goede keus )

Gag je hem puur en alleen voor thuis dagelijks gebruik ? Ga jij hem gebruiken betreft jou werk ? Denk daarbij aan foto's bewerkingsprogramma,s, AutoCad programma's, ontwerp 3d design programma's enz enz.

Ga je veel reizen met notebook ? Denk aan trein, fiets, auto ( omdat sommige notebooks meer kunnen verdragen dan ander, de reden is de grote ''Inch'' en hardware componenten )

Vermeld dat eerst ?

Dan heb je vast een pad om te begingen omdat je anders verdwaald in de vele soorten notebooks. P,s merk zegt niet veel ! Het is de gebruikte hardware in de betreffende Notebook dat spreekt over kwaliteit en kwantiteit.

Gewoon voor thuis, maar wel intensief.. Hij moet gewoon niet te zwaar zijn zodat ik hem ook op de bank op schoot kan gebruiken..
Ik moet er films die gedownload zijn via de nas mee kunnen afspelen...
Voor de rest heb ik weinig verstand van al die snufjes

Wat zou jij me aanraden?
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk