Bekijk volle/desktop versie : Zouden jullie kunnen leven met een bekende partner?



Pagina's : [1] 2 3

30-10-2012, 20:32
Voetballer, acteur, zangeres, whatever.. Hij/Zij is beroemd.. Could you deal with it?

30-10-2012, 20:36


Not really.. Voetbalvrouw zijn is zwaar. Alleen dat zou ik nog overwegen.. De rest is gwn nee.

30-10-2012, 20:40

Citaat door Ghzalaa:
Not really.. Voetbalvrouw zijn is zwaar. Alleen dat zou ik nog overwegen.. De rest is gwn nee.
Lijkt me juist moeilijk, vrouw van een topsporter.. Ik denk nee op alles..

30-10-2012, 20:41

Citaat door xHijabia:
Lijkt me juist moeilijk, vrouw van een topsporter.. Ik denk nee op alles..
Maar als voetballiefhebber heb ik dat er eerder voor over:P.

30-10-2012, 20:44



Citaat door Ghzalaa:
Maar als voetballiefhebber heb ik dat er eerder voor over:P.
Ik houd ook wel van voetbal.. maar ik zou het niet kunnen haha

30-10-2012, 20:46
Als die voetballer gwn een goed persoon is, die gwn bescheiden leeft, wat is er dan mis mee...? Bv affelay of robin van persie ofzo. Die vallen neit extreem op. De rest niet ajek zanger.

30-10-2012, 20:47

Citaat door xHijabia:
Ik houd ook wel van voetbal.. maar ik zou het niet kunnen haha
je moet er veel voor over hebben. Een vaste baan kun je niet hebben. Eerder enkel huisvrouw.. Want je zult je man steeds achterna moeten gaan. En reizen vind ik leuk :P

30-10-2012, 20:48
Dat de voetballer beroemd is hoeft niet te betekenn dat jij zelf ook beroemd hoeft te zijn bv..sylvie of bouchra die kiezen er zelf voor..maar hoeveel voetbalvrouwen kennen we niet!

30-10-2012, 20:49
Topman van Shell ofzo. Oh nee, zo ver komen Marokkanen niet.

30-10-2012, 20:49

Citaat door Gezeur:
Topman van Shell ofzo. Oh nee, zo ver komen Marokkanen niet.
ahaha wat heeft dat te maken met beroemheid, dat heeft eerder te maken met je wens om veel geld te hebben en er weinig voor te doen haha.

30-10-2012, 20:49

Citaat door khalidbbb:
Dat de voetballer beroemd is hoeft niet te betekenn dat jij zelf ook beroemd hoeft te zijn bv..sylvie of bouchra die kiezen er zelf voor..maar hoeveel voetbalvrouwen kennen we niet!
Gaat er niet om dat jij zelf dan beroemd moet worden.. Gaat erom dat jouw leven dan 100% in teken moet staan van jouw partner, dat je moet handelen met superveel groupies, stalkers en al dat andere wat erbij komt kijken..

30-10-2012, 20:53

Citaat door xHijabia:
Gaat er niet om dat jij zelf dan beroemd moet worden.. Gaat erom dat jouw leven dan 100% in teken moet staan van jouw partner, dat je moet handelen met superveel groupies, stalkers en al dat andere wat erbij komt kijken..
nee..man als jij niet opvalt dan heb jij niks te maken met die stalkers etc..als je man messi is oke. Maar als je man gwn in de eredivisie of bij een bescheiden club in het buitenland speelt kan ie je prima daarvan afschermen. Dat je leven 100 procent in het teken van je man staat dat klopt, maar ja iemand die haar man volgt naar het buitneland omdat hij daar een bedrijf wil starten of terug wil keren na zijn vaderland doet dat ook, en hoeveel vrouwen zijn wel niet financeeil afhankelijk voor hun man dus dat is niks nieuws.

30-10-2012, 21:00



Citaat door khalidbbb:
nee..man als jij niet opvalt dan heb jij niks te maken met die stalkers etc..als je man messi is oke. Maar als je man gwn in de eredivisie of bij een bescheiden club in het buitenland speelt kan ie je prima daarvan afschermen. Dat je leven 100 procent in het teken van je man staat dat klopt, maar ja iemand die haar man volgt naar het buitneland omdat hij daar een bedrijf wil starten of terug wil keren na zijn vaderland doet dat ook, en hoeveel vrouwen zijn wel niet financeeil afhankelijk voor hun man dus dat is niks nieuws.
Kijk naar hoeveel meiden al plakken bij spelers als vilhena, laat staat bij een maher of labyad

30-10-2012, 21:00

Citaat door khalidbbb:
ahaha wat heeft dat te maken met beroemheid, dat heeft eerder te maken met je wens om veel geld te hebben en er weinig voor te doen haha.


Topman van Shell is een bekend man hoor. Bekendheid gaat gepaard met tifelousin.

30-10-2012, 21:04

Citaat door xHijabia:
Kijk naar hoeveel meiden al plakken bij spelers als vilhena, laat staat bij een maher of labyad
Hij verwacht dat ook .

Pagina's : [1] 2 3