Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gel een haaruitval...



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2004, 01:37
Als ik gel gebruik dan krijg ik haaruitval van ..

welke gel of wax raden jullie me aan om te kopen tegen haaruitval.

23-12-2004, 01:51



Citaat door Mohammed23:
Als ik gel gebruik dan krijg ik haaruitval van ..

welke gel of wax raden jullie me aan om te kopen tegen haaruitval.
Als je denkt dat je haaruitval door gel veroorzaakt wordt zou ik dat niet meer gebruiken dan! Ze hebben allemaal wel een zelfde samenstelling dus ja.
Of je kan een duurder merk proberen, niet dat die dan per se gelijk goed zijn maar you never know.

Mijn ex had ook erge last van haaruitval/ haarverdunning. Die gebruikte geen gel/ wax dus misschien ligt het aan wat je eet of het moet erfelijk zijn. Vitamine B schijnt wel goed te zijn.

01-01-2005, 18:34
okee maar ja is moeilijk

07-01-2005, 20:54
ff bij je apotheker vragen misschien?
kzou het egt ni wete, solly

07-01-2005, 21:11


ik ken een merk kerastase en die is echt goed die kan je bij de kapper worden
het verzorgt je haar en maakt het niet droog dus probeer het wie weet werkt het

07-01-2005, 22:03
HOI, IK BEN PAS GELEDEN BIJ EEN AFRIKAANSE WINKEL BINNEN GESTAPT MET HAAR PRODUKTEN. ZIJ HEBBEN ECHT GOED SPUL. VOORAL VOOR HAAR UITVAL. HET IS IETS WAT RUIKT NAAR OLIVE. JE MOET HET MAAR AAN HUN VRAGEN. IK WEET NIET WAAR JE WOONT, MAAR ALS JE IN AMSTERDAM WOONT DAN KAN JE OP DE BILDERDIJKSTRAAT NAAST DE DIRK VAN DEN BROEK GAAN. DAAR HEBBEN ZE WEL WAT VOOR JE. SUCCES ALVAST.


SAYDATY

07-01-2005, 22:17
Haaruitval komt waarschijnlijk niet door de gel die je gebruikt maar word veroorzaakt door erfelijke factoren en heeft te maken met je hormoon huishouding. Er is een erkend geneesmiddel dat haaruitval voorkomt en dat heet finasteride. Dit middel is alleen op dokters recept verkrijgbaar en kost ongeveer 50 euro per maand. Nadeel is dat je het moet blijven gebruiken zolang als je je haar wilt behouden, misschien wel de rest van je leven dus.

07-01-2005, 22:21
nou karim, ik moet zegge toen ik vroeger zulke sh.it in mn hare deed was het idd fijner dan nu (en nu gebruik ik gewoon nix) dus ik denk da dit ook een rol speelt... het zn tenslotte allemaal chemische producte é

07-01-2005, 22:28
Als jij dat zegt zal dat wel zo zijn. Toch is het zo dat mannen vooral kaal worden omdat dit nou eenmaal in de familie zit. Misschien dat die rotzooi die je in je haar smeert dit proces wel versnelt maar het is waarschijnlijk niet de oorzaak ervan.

07-01-2005, 22:37

Citaat door karim24:
Als jij dat zegt zal dat wel zo zijn. Toch is het zo dat mannen vooral kaal worden omdat dit nou eenmaal in de familie zit. Misschien dat die rotzooi die je in je haar smeert dit proces wel versnelt maar het is waarschijnlijk niet de oorzaak ervan.
we hebbe t nu ni alleen over manne, mr gewoon over t algemeen: mense die meer chemische spulle gebruike in hun haar, hebbe makkelijker de neiging om haaruitval te krijge dan iemand die het ni doet (en kheb t dan ni over erfelijke factore, dit ff ni te sprake)

07-01-2005, 22:48

Citaat door tatouzient:
we hebbe t nu ni alleen over manne, mr gewoon over t algemeen: mense die meer chemische spulle gebruike in hun haar, hebbe makkelijker de neiging om haaruitval te krijge dan iemand die het ni doet (en kheb t dan ni over erfelijke factore, dit ff ni te sprake)
Erfelijke factoren zijn wel degelijk ter sprake. Het is namelijk voor mohammed, die dit topic is begonnen, belangrijk te achterhalen wat de oorzaak is van zijn haaruitval. Als nu blijkt dat als hij stopt met gel en wax in zijn haar smeren het niet meer uitvalt dan zal dit inderdaad de oorzaak zijn geweest. Als het gewoon blijft uitvallen dan zal iets anders de oorzaak zijn. Dan is waarschijnlijk de omzetting van testosteron in DHT de oorzaak van zijn haaruitval en dient hij een middel te gebruiken dat dit proces voorkomt.

07-01-2005, 22:53

Citaat door karim24:
Erfelijke factoren zijn wel degelijk ter sprake. Het is namelijk voor mohammed, die dit topic is begonnen, belangrijk te achterhalen wat de oorzaak is van zijn haaruitval. Als nu blijkt dat als hij stopt met gel en wax in zijn haar smeren het niet meer uitvalt dan zal dit inderdaad de oorzaak zijn geweest. Als het gewoon blijft uitvallen dan zal iets anders de oorzaak zijn. Dan is waarschijnlijk de omzetting van testosteron in DHT de oorzaak van zijn haaruitval en dient hij een middel te gebruiken dat dit proces voorkomt.
we zitte ni op dezelfde golflengte denk ik; wa ik gewoon probeer te zegge is: mense die meer sh.it in hun hare smere hebbe sneller de neiging om haaruitval te krijge dan mense die het ni doen (buite de erfelijke factoren)

07-01-2005, 23:01



Citaat door tatouzient:
we zitte ni op dezelfde golflengte denk ik; wa ik gewoon probeer te zegge is: mense die meer sh.it in hun hare smere hebbe sneller de neiging om haaruitval te krijge dan mense die het ni doen (buite de erfelijke factoren)
Het zal niet leiden tot haaruitval, het zal alleen je haar beschadigen. Je haar zit namelijk vast in wortels die enkele milimeters onder je hoofdhuid liggen en deze worden dus niet aangetast door producten die je in je haar smeert.

08-01-2005, 12:06

Citaat door karim24:
Het zal niet leiden tot haaruitval, het zal alleen je haar beschadigen. Je haar zit namelijk vast in wortels die enkele milimeters onder je hoofdhuid liggen en deze worden dus niet aangetast door producten die je in je haar smeert.
mr haar da beschadigd is, valt namate ook sneller af?

08-01-2005, 15:46
Salaam aliekom allemaal,

Wat Karim24 zegt ben ik helemaal mee eens. Ik ken namelijk iemand die hier ook heel erg veel last van heeft. Ik zou zeggen kijk eens naar deze site: http://www.haarlab.nl

Beslema,

Pagina's : [1] 2 3 4