Bekijk volle/desktop versie : Dames

Pagina's : [1] 2 3

29-10-2012, 14:33
Zou je het accepteren als je man vroeg of z'n moeder bij jullie komt wonen? Hij woonde voordat jullie trouwde nog als enige met haar en zorgde voor haar. Hij kan haar dus niet alleen laten..

29-10-2012, 14:34

Ja hoor, kan ze me be3da leren te koken en koekjes te maken.

29-10-2012, 14:35

Citaat door PareltJe_Nr1:
Niet een beetje laat om dan pas te leren koken?

29-10-2012, 14:36
Hij is haar zoon en zij hoort altijd op hem te kunnen rekenen. Dus het antwoord zal sowieso ja zijn.

29-10-2012, 14:36

[QUOTE=mur;110937053]Niet een beetje laat om dan pas te leren koken?[/QUOTE

Nee hoor.

29-10-2012, 14:37

[QUOTE=mur;110937053]Niet een beetje laat om dan pas te leren koken?[/QUOTE

Nee hoor.
Tuurlijk wel! Wat heb je afgelopen tijd gedaan/geleerd?

29-10-2012, 14:39

Citaat door mur:

Tuurlijk wel! Wat heb je afgelopen tijd gedaan/geleerd?
Kan wel beetje koken, alleen harira, couscous, soppa, msemen, dwaz met barkok kan ik nog niet, kan wel 7harsha maken, maar wel met me vingerafdrukken erop, hmmm dus dat moet ik ook nog effe goed gaan leren.

Wel makkelijk. Kan ze ook helpen met koken. Kids opvoeden. Oppassen. Etc.

Citaat door __Esmaatje__:
Hij is haar zoon en zij hoort altijd op hem te kunnen rekenen. Dus het antwoord zal sowieso ja zijn.

Oke oke nice. toch zie je in praktijk dat het wat moeilijker gaat.. Zou je ondanks alle tegenslagen toch haar accepteren en niet op een gegeven moment hem laten kiezen.. Want dat gebeurt echt vaak genoeg..

Haha van jou had ik dit antwoord niet verwacht!! Maar inderdaad je bent nooit te oud om te leren haha.. Je hebt er dus totaal geen probleem mee?

29-10-2012, 14:40

Kan wel beetje koken, alleen harira, couscous, soppa, msemen, dwaz met barkok kan ik nog niet, kan wel 7harsha maken, maar wel met me vingerafdrukken erop, hmmm dus dat moet ik ook nog effe goed gaan leren.
Hahaha, 7archa met vingerafdrukken. Same here!

29-10-2012, 14:40

Citaat door Just_Hannah:
Klopt.. Maar stel ze is al op leeftijd. Dus dan heeft zij ook zorg nodig. Zou je dat aankunnen??

29-10-2012, 14:41

Ok dacht dat je helemaal niet kon koken
Succes ermee!

Citaat door Just_Hannah:
Het is geen hulp in huis hoor...

29-10-2012, 14:42

Citaat door LaiiLaa_:
Klopt.. Maar stel ze is al op leeftijd. Dus dan heeft zij ook zorg nodig. Zou je dat aankunnen??
Oh zo. Dat zijn altijd lastige kwesties. Ik denk altijd maar, ik zou het heel graag willen en misschien ook wel gewoon doen. Maar uiteindelijk kost het erg veel geduld, discipline en verantwoordelijkheid. Enige wat ik kan zeggen, Allah y3atina had sbar.

Jij dan?

29-10-2012, 14:42
Een vrouw die de moeder van haar geliefde accepteert. En voor haar zal zorgen alsof het haar eigen moeder is. Zal ongetwijfeld door haar man en zijn moeder worden beloond door geweldig veel liefde!

29-10-2012, 14:43

Citaat door LaiiLaa_:
Oke oke nice. toch zie je in praktijk dat het wat moeilijker gaat.. Zou je ondanks alle tegenslagen toch haar accepteren en niet op een gegeven moment hem laten kiezen.. Want dat gebeurt echt vaak genoeg..

Hem laten kiezen tussen zijn moeder en ik? A le, 3amas. Zoiets is wel heel erg raar.

Zoals yemma altijd zegt "ek ghair ki akaaz enem dh welidien enesh". Uiteindelijk zal de waardering groter en groter zijn. Gewoon optimistisch blijven.

Pagina's : [1] 2 3