Bekijk volle/desktop versie : welke type vrouw geniet de voorkeur



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

29-10-2012, 10:41
- de zorgzame vrouw , het zal je thuis aan niets ontbreken

- de carrierevrouw, het zal je thuis aan alles ontbreken

- de "wannabe voetbalvrouw" ..spiegel in huis draait overuren en gamma maakt topomzet verf

- de "mashallah lezingen en activiteiten" vrouw, zogenaamd altijd bezig met vrijwilligerswerk en lezingen en weet ik veel wat allemaal, maar haar man mag er nooit op

- vrij invulbaar voor de creativelingen

29-10-2012, 10:43



Citaat door Wachtkamer:
Ik kies A.
ik denk dat de meeste echte mannen A kiezen.

29-10-2012, 10:43
Ik ga voor X

29-10-2012, 10:43

Citaat door Effe_serieus:
ik denk dat de meeste echte mannen A kiezen.
Dan zullen de meeste echte mannen een mooie toekomst tegemoet gaan met hun vrouwen.

29-10-2012, 10:44



Citaat door DesertNomad:
Ik ga voor X
x ? wat?

29-10-2012, 10:44

Citaat door Wachtkamer:
Dan zullen de meeste echte mannen een mooie toekomst tegemoet gaan met hun vrouwen.
met wie heb je meeste medelijden

29-10-2012, 10:45
Je weet wel, komt na w en voor y...x dus

29-10-2012, 10:46

Citaat door Effe_serieus:
met wie heb je meeste medelijden
Ik heb echt medelijden met gasten die afgelikte boterhammen tot hun echtgenote maken., Of vrouwen uit Cabarets ten huwelijk vragen..

29-10-2012, 10:47

Citaat door Wachtkamer:
Ik heb echt medelijden met gasten die afgelikte boterhammen tot hun echtgenote maken., Of vrouwen uit Cabarets ten huwelijk vragen..
Daar moet je geen medelijden mee hebben, die moet je gewoon vierkant uitlachen, eigen schuld

29-10-2012, 10:47

Citaat door Wachtkamer:
Ik heb echt medelijden met gasten die afgelikte boterhammen tot hun echtgenote maken., Of vrouwen uit Cabarets ten huwelijk vragen..
weet je dat er veel zijn die er gewoon bewust voor kiezen. dat ze weten dat een hele horde 50 jarige snorremannen er over heen zijn gegaan voor een bacootje...en er toch mee willen trouwen. ze3ma "verliefd"

29-10-2012, 10:48

Citaat door DesertNomad:
Daar moet je geen medelijden mee hebben, die moet je gewoon vierkant uitlachen, eigen schuld
Ja maar de medelijden komt als je wat dieper gaat nadenken, dat je aan hun kids zal denken. Wat zal daar terecht van komen.

29-10-2012, 10:49

Citaat door Effe_serieus:
weet je dat er veel zijn die er gewoon bewust voor kiezen. dat ze weten dat een hele horde 50 jarige snorremannen er over heen zijn gegaan voor een bacootje...en er toch mee willen trouwen. ze3ma "verliefd"
Haha en zo ken ik er ook 1. Ik lach hem dagelijks uit. Maar die jongen is ook echt helemaal verliefd. Koopt ook de duurste cadeau's voor haar.. Vrouwen kunnen echt sluw zijn. In hoeverre je dat soort typetjes ''Vrouwen'' kan noemen.

29-10-2012, 10:49



Citaat door Wachtkamer:
Ja maar de medelijden komt als je wat dieper gaat nadenken, dat je aan hun kids zal denken. Wat zal daar terecht van komen.
Daar ben ik het mee eens, die kinderen hebben er immers niet om gevraagd om opgevoed te worden door zulke mensen.....het brengt de ummah schade toe

29-10-2012, 10:51
Vrouw U van unique. That's me.

29-10-2012, 10:51

Citaat door Wachtkamer:
Haha en zo ken ik er ook 1. Ik lach hem dagelijks uit. Maar die jongen is ook echt helemaal verliefd. Koopt ook de duurste cadeau's voor haar.. Vrouwen kunnen echt sluw zijn. In hoeverre je dat soort typetjes ''Vrouwen'' kan noemen.
ik kan me daar nooit wat bij voorstellen, hoever ene man kan gaan voor een vrouw uit "verliefdheid" ? wellicht komt het oook beetje door mijn luie aard. moeite doen is veel gevraagd voor mij zeker voor een snol

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10