Bekijk volle/desktop versie : Geen eigen keuze?



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2012, 01:11
Wat ik al een langere tijd gewend ben om te doen mag nu niet meer sinds ik niet meer thuis woon...

Ik deed aan 'hijaama' (Voor de mensen die niet weten wat dit is.. google et maar ff) en nu zegt m'n oma bij wie ik nu woon dat het niet mag. Alleen omdat ZIJ niet tegen bloed kan...
Het word zelfs aangeraden het te laten doen in de Islam.. aderlaten werd in de tijd van onze profeet mohammed vrede zei met hem heel vaak gedaan. Dus ik zit eraan te denken om het gewoon te doen ondanks ze het niet wil hebben .. But I don't wanna disobey her

29-10-2012, 01:18


hijaama... klinkt best eng, is dat voodoo?

29-10-2012, 01:24
Zij hoeft het toch niet te zien. Je kan het toch ook in een kliniek doen.

29-10-2012, 01:28

Citaat door DrWeird:
hijaama... klinkt best eng, is dat voodoo?
Nee -.- . Aderlaten.. er worden sneedjes gemaakt tussen je schouderbladen en dan bloed eruit gepompt. Meestal zwart.. dus alle gifstoffen worden zo uit je lichaam gehaald. Ik heb migraine dus hielp hier altijd goed tegen inplaats van die medicijnen. Ik heb een hekel aan medicijen.

29-10-2012, 01:29



Citaat door jallou04:
Zij hoeft het toch niet te zien. Je kan het toch ook in een kliniek doen.
Ik liet het in altijd bij een islamitische vrouw doen die er om bekend stond dat ze goed te werk ging. In een kliniek zeggen ze geen Bismillah voordat ze beginnen met snijden. Wil ik niet.

29-10-2012, 01:30

Citaat door Honeysweet:
Nee -.- . Aderlaten.. er worden sneedjes gemaakt tussen je schouderbladen en dan bloed eruit gepompt. Meestal zwart.. dus alle gifstoffen worden zo uit je lichaam gehaald. Ik heb migraine dus hielp hier altijd goed tegen inplaats van die medicijnen. Ik heb een hekel aan medicijen.
das gestoord

29-10-2012, 01:30

Citaat door Honeysweet:
Ik liet het in altijd bij een islamitische vrouw doen die er om bekend stond dat ze goed te werk ging. In een kliniek zeggen ze geen Bismillah voordat ze beginnen met snijden. Wil ik niet.
Ook als je het bij die islamitische vrouw laat doen ziet je oma het toch niet ? Of mis ik iets ?

29-10-2012, 01:32

Citaat door DrWeird:
das gestoord
Ja wat onze profeet mohammed vrede zei met hem ons heeft aangeraden te doen is gestoord ;-)

29-10-2012, 01:33

Citaat door Honeysweet:
Ja wat onze profeet mohammed vrede zei met hem ons heeft aangeraden te doen is gestoord ;-)
beetje achterhaald is het zeker.

29-10-2012, 01:34

Citaat door jallou04:
Ook als je het bij die islamitische vrouw laat doen ziet je oma het toch niet ? Of mis ik iets ?
Achter haar rug om ja.. Oftewel liegen. Don't want that.

Maar mijn gevoel zegt sterk dat ik gewoon moet gaan..

29-10-2012, 01:34
Dat is helemaal niet gestoord, het is een medische ingreep die al in de tijd van onze profeet ( vrede zij met hem) al plaatsvond. Nu pas komt de westerse wereld hiermee, aangezien ook zij eindelijk hebben bewezen dat het helpt.

29-10-2012, 01:36

Citaat door DrWeird:
beetje achterhaald is het zeker.
Achterhaald. Hahaha funny guy !
Cupping-therapy word al jaren succesvol uitgevoerd door allerlei klinieken.. and it works great.

29-10-2012, 01:37



Citaat door Honeysweet:
Achter haar rug om ja.. Oftewel liegen. Don't want that.

Maar mijn gevoel zegt sterk dat ik gewoon moet gaan..
Vertel gewoon dat het jouw helpt om beter te worden. En dat er voor de rest geen last van heeft en niet eens hoeft te weten op welke dagen jij het laat uitvoeren etc. Misschien dat ze dat begrip dan wel voor je kan opbrengen inshaAllah?

29-10-2012, 01:39

Citaat door jallou04:
Vertel gewoon dat het jouw helpt om beter te worden. En dat er voor de rest geen last van heeft en niet eens hoeft te weten op welke dagen jij het laat uitvoeren etc. Misschien dat ze dat begrip dan wel voor je kan opbrengen inshaAllah?
Ja , ik zal het proberen nog een keer rustig ter sprake te brengen. And In shaa Allah stemt ze toch in.. want ik denk dat ze echt een verkeerd beeld heeft over het hele gebeuren. Het ziet er misschien eng uit maar het is het totaal niet.

29-10-2012, 04:54
Wat een engerd ben jij.

Ik heb het opgezocht Hijama betekent sucking.

LOL.

Pagina's : [1] 2 3