Bekijk volle/desktop versie : het is ook nooit goed



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2012, 19:15
De meeste van mijn vriendinnen komen uit ...........
Super leuke meiden en heel erg gezellig. En niet te vergeten heel veel humor.
Alleen is er 1 iets wat ik niet leuk aan ze vind. Als ik ze op bezoek krijg is het voor mij iedere x nadenken wat ik ze moet voorschotelen. Of de cola is niet koud, of ze willen liever andere thee etc etc.
Dit heb ik alleen met deze meiden .
Waarom kan men niet gewoon vreten wat je krijgt en drinken wat je krijgt?
Ik heb een x duidelijk gezegd dat zij moeilijke types zijn voor mij. Eentje daarvan vond het niet leuk.
Hoe gaan jullie met zulke dametje om?

28-10-2012, 19:18


Ja duhhh wie drinkt er nou lauwe cola???? Cola hoort ook ijskoud geserveerd te worden, heeft niks met moeilijkdoenrij te maken, maar gewoon weten wat je kan serveren en wat niet.

28-10-2012, 19:21
Ik zou ze van te voren een boodschappenlijst mailen, en vragen in te vullen wat ze willen. En dat kopen/serveren en als ze dan nog zeuren moet je maar je slachtmes tevoorschijn halen

28-10-2012, 19:21

Citaat door Shinny:
Ja duhhh wie drinkt er nou lauwe cola???? Cola hoort ook ijskoud geserveerd te worden, heeft niks met moeilijkdoenrij te maken, maar gewoon weten wat je kan serveren en wat niet.
Ben jij er ook zo eentje?
Dus als jij een glas lauwe cola krijgt ga je die niet drinken?

28-10-2012, 19:22



Citaat door mele3youn:
De meeste van mijn vriendinnen komen uit ...........
Super leuke meiden en heel erg gezellig. En niet te vergeten heel veel humor.
Alleen is er 1 iets wat ik niet leuk aan ze vind. Als ik ze op bezoek krijg is het voor mij iedere x nadenken wat ik ze moet voorschotelen. Of de cola is niet koud, of ze willen liever andere thee etc etc.
Dit heb ik alleen met deze meiden .
Waarom kan men niet gewoon vreten wat je krijgt en drinken wat je krijgt?
Ik heb een x duidelijk gezegd dat zij moeilijke types zijn voor mij. Eentje daarvan vond het niet leuk.
Hoe gaan jullie met zulke dametje om?
zie het als iets positiefs waarschijnlijk voelen ze zich thuis bij jou.
ik zou zoeits alleen zeggen bij iemand die ik heel erg vertouw en waarbij ik me thuis voel, bij een ander zou ik me mond houden en laten liggen

28-10-2012, 19:23

Citaat door AbouRfissa:
Ik zou ze van te voren een boodschappenlijst mailen, en vragen in te vullen wat ze willen. En dat kopen/serveren en als ze dan nog zeuren moet je maar je slachtmes tevoorschijn halen
Meen je deze?
Je hebt van die mensen die moeilijk doen om alles. Ik heb zoiets drink en eet wat je voorgeschoteld krijgt. Waarom ben ik niet zo dan? Ik krijg ook weleens iets toegediend wat ik niet wil eten , maar uit respect voor diegene neem ik er toch een hapje van.

28-10-2012, 19:24

Citaat door FATIMAZOHRA85:
zie het als iets positiefs waarschijnlijk voelen ze zich thuis bij jou.
ik zou zoeits alleen zeggen bij iemand die ik heel erg vertouw en waarbij ik me thuis voel, bij een ander zou ik me mond houden en laten liggen
Denk je? dan zou best kunnen.

28-10-2012, 19:24
Ja serieus, ik kan geen cola drinken als het niet ijskoud is, thuis doe ik zelfs ijsklontjes erin om 't extra koud te krijgen.


Citaat door mele3youn:
Ben jij er ook zo eentje?
Dus als jij een glas lauwe cola krijgt ga je die niet drinken?

28-10-2012, 19:26

Citaat door mele3youn:
Denk je? dan zou best kunnen.
ik zelf zou het zo zien, en ik zou het ook fijn vinden als ze hetzouden zeggen ipv als ze naar huis gaan gaan roddelen dat ze de cola te warm vonden en de thee te bitter.

28-10-2012, 19:28
Vind de gedachtegang van Fatimazohra erg mooi, het is toch wel beter om van het goede uit te gaan. Ze voelen zich bij jou op hen gemak en durven zoiets te zeggen.

28-10-2012, 19:30
Hahah waar komen ze uit?

28-10-2012, 19:33

Citaat door mele3youn:
Meen je deze?
Je hebt van die mensen die moeilijk doen om alles. Ik heb zoiets drink en eet wat je voorgeschoteld krijgt. Waarom ben ik niet zo dan? Ik krijg ook weleens iets toegediend wat ik niet wil eten , maar uit respect voor diegene neem ik er toch een hapje van.

tuurlijk meen ik die niet.
zeuren dat ze andere thee willen etc dat is gewoon onzin, die dame die daar over zeurt moet je gewoon je middelvinger laten zien, misschien dat ze dan weer normaal gaat doen
Als je iets niet eet dan kan ik het begrijpen, ik heb bv niks met rood vlees en eet het liever ook niet, ik neem dan vaak een heel klein beetje en geef aan dat ik het niet lust. Dat doe ik bij iedereen of ik diegene nou goed ken of niet, ik voel me overal thuis

28-10-2012, 20:18



Citaat door AbouRfissa:

tuurlijk meen ik die niet.
zeuren dat ze andere thee willen etc dat is gewoon onzin, die dame die daar over zeurt moet je gewoon je middelvinger laten zien, misschien dat ze dan weer normaal gaat doen
Als je iets niet eet dan kan ik het begrijpen, ik heb bv niks met rood vlees en eet het liever ook niet, ik neem dan vaak een heel klein beetje en geef aan dat ik het niet lust. Dat doe ik bij iedereen of ik diegene nou goed ken of niet, ik voel me overal thuis
Volgens mij ben jij heel direct

28-10-2012, 20:55
oeh,nodig mij dan eens een keer uit,ik eet sowiezo alles wat ik voorgeschoteld krijg,zolang het hallal is natuurlijk


Wat ik zou doen is gewoon standaard voorschotelen,dus niet bijvoorbeeld een speciale theesoort of dranksoort ofzo. Iets dat iedereen lust.
Bijvoorbeeld thee serveer je standaard muntthee of lipton ,en qua koude drank kan je twee soorten nemen die ze kunnen kiezen zoals fruitsap of cola? Gewoon simpele dingens die toch lekker zijn.

Ik heb die probleem ook maar dat is gewoon bij een vriendin van mij,zij heeft veel moeite met eten,ik weet nog altijd dat ik eens heb uitgesloofd op verschillende gerechten op tafel te zetten en ze luste er niets van. Echt een heel moeilijke smaak heeft die,wat anderen gasten bij mij volop eten wijst ze af. Als ik salade zou maken zit ze de hele tijd stukjes tomaat,feta enzo uit te vissen. Uiteindelijk weet ik dat ze dol is op fast food en gefrituurd eten dus volgende keer als ze bij mij komt krijgt ze gebraden kip met frieten.

28-10-2012, 20:58

Citaat door AbouRfissa:
Ik zou ze van te voren een boodschappenlijst mailen, en vragen in te vullen wat ze willen. En dat kopen/serveren en als ze dan nog zeuren moet je maar je slachtmes tevoorschijn halen



ik ga he-le-maal STUK

Pagina's : [1] 2 3