Bekijk volle/desktop versie : Doctoraat/PhD



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

28-10-2012, 16:54
Zijn er hier mensen die aan het promoveren zijn?

En toevallig ook moeders met kinderen?

28-10-2012, 17:02


Hoe is het jullie vergaan sinds jullie afstuderen?

28-10-2012, 17:07

Citaat door _Ought_Aicha_:
Hahaha, ik BS, ik dacht even lekker chillen, maar verveel me ontzettend Dus nu toch maar op zoek naar een promotieplek insha'Allaah!
Kan ik me goed voorstellen.

Heb je al een promovatieplek kunnen vinden of valt het vies tegen?

28-10-2012, 17:11
Ja wel een leegte hoor...

28-10-2012, 17:11


maar OA wil je haar gewoon gelijk je voorstel mailen of ga je eerst vragen of ze interesse heeft enz?

28-10-2012, 17:15

Citaat door _Ought_Aicha_:
Nems, eerst maar vragen of ze het iets vindt haha!

BS, nee was nog niet begonnen, maar nu dus wel voor het echie
Cool.

Maar hoezo geen werk zoeken?

28-10-2012, 17:17
ik vroeg me trouwens af, al die hoog afgestudeerde professors hier, wat gaan jullie eigenlijk doen daarmee? Hoe zien jullie jezelf over 10 jaar (gezin, huwelijk, kinderen, werk, etc etc....)?

28-10-2012, 17:22

Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik ben niet zo'n werker ... Ik houd meer van onderzoeken/studeren enzo

TimTchit, gewoon, getrouwd met kids... Misschien part time werken ofzo, als de kinderen eenmaal naar school gaan...
Is jouw man ook hoogopgeleid?

28-10-2012, 17:22

Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik ben niet zo'n werker ... Ik houd meer van onderzoeken/studeren enzo

TimTchit, gewoon, getrouwd met kids... Misschien part time werken ofzo, als de kinderen eenmaal naar school gaan...
Jij mag mijn onderzoek wel afronden

hahaha

28-10-2012, 17:25

Citaat door _Ought_Aicha_:
Nems, eerst maar vragen of ze het iets vindt haha!

BS, nee was nog niet begonnen, maar nu dus wel voor het echie
Ja maar ik bedoel ik had haar zegmaar eerst gemaild of ze er uberhaupt tijd voor heeft en naar wil kijken

Die Roel Meijer had er bv al een en wilde absoluut niet meer. Zij heeft er dus al een maar was nog wel bereid om naar mijne te kijken enz. Dus zou t eerst ff vragen!

28-10-2012, 17:26
Hoe hebben jullie je interviews verwerkt? Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel

28-10-2012, 17:29

Citaat door BoraSita:
Hoe hebben jullie je interviews verwerkt? Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel
Ikzelf in verhaalvorm. Dus had ik het ergens over en een geinterviewde had eigenlijk dezelfde mening als wat ik verkondigde aan de hand van ander materiaal dan schreef ik erbij...Jan had eigenlijk eenzelfde mening...blabla.. maar had interviews minimaal gebruikt.

28-10-2012, 17:31



Citaat door Woestijnroos:
Wat heb jij gestudeerd timchit?
Na mijn P 1 jaartje universiteit gedaan... een beginnetje... daarna heb ik gekozen voor het huwelijk was niet te combineren... of ik had niet echt zin meer...

28-10-2012, 17:31

Citaat door TimTchiT:
ik vroeg me trouwens af, al die hoog afgestudeerde professors hier, wat gaan jullie eigenlijk doen daarmee? Hoe zien jullie jezelf over 10 jaar (gezin, huwelijk, kinderen, werk, etc etc....)?
Hoop nu te kunnen promoveren, dat is 4 jaar fulltime onderzoeker zijn..maar is juist handig, je kan je eigen tijd indelen. Als hij op school zit kan ik bijvoorbeeld in die uren eraan werken. Daarna weet ik niet precies, maar ik wil er zeker wel wat mee doen. Hou niet van thuiszitten... en hoop redelijk goed te verdienen haha. Zodat mijn enige salaris iig ruim voldoende is zonder elk centje te hoeven om draaien.

28-10-2012, 17:36

Citaat door Nemesis030:
Hoop nu te kunnen promoveren, dat is 4 jaar fulltime onderzoeker zijn..maar is juist handig, je kan je eigen tijd indelen. Als hij op school zit kan ik bijvoorbeeld in die uren eraan werken. Daarna weet ik niet precies, maar ik wil er zeker wel wat mee doen. Hou niet van thuiszitten... en hoop redelijk goed te verdienen haha. Zodat mijn enige salaris iig ruim voldoende is zonder elk centje te hoeven om draaien.


4 jaar onderzoek en je krijgt salaris toch?
Wat wil je gaan onderzoeken?

Citaat door Nemesis030:
Ikzelf in verhaalvorm. Dus had ik het ergens over en een geinterviewde had eigenlijk dezelfde mening als wat ik verkondigde aan de hand van ander materiaal dan schreef ik erbij...Jan had eigenlijk eenzelfde mening...blabla.. maar had interviews minimaal gebruikt.
Ik zie daar nu al tegenop

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21