Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een vrouwtje, en dat vrouwtje maakt mij gek.



28-10-2012, 00:32
Elke week moet ik wel aanhoren over wie haar hand weer heeft gevraagd, ik heb haar hier eerder mee geconfronteerd en haar terecht gewezen over het feit dat ze daar niet over moest liegen. Toen is ze weer een half jaar terughoudender geweest, maar ik merk weer dat ze er opnieuw over begint. Beetje bij beetje meer. Ik weet dat ik tenegwoordig een wat drukker schema heb en niet als in voorgaande maanden elke week bij haar kan zijn. Maar toch knap ik gelijk af. Ik bel en sms tegenwoordig ook niet meer wanneer ze me dit weer eens vertel, dan laat ik haar weer 2 a 3 dagen ongemoeid en neem niet op haar op.

Toch wil het dubbeltje niet vallen en wil ze er maar niet mee ophouden Eerlijk gezegd begin ik daarom op haar afgeknapt te raken. Ondanks dat ik weet dat het verder een goed vrouwtje is die gewoon ietwat onzeker is overhaar zelf (ze moest eens weten )

28-10-2012, 00:39


zij maakt jou op zo een manier gek
ik wordt gek dat ik haar niet kan krijgen

28-10-2012, 00:42
Ik kan elk vrouwtje krijgen dat ik wil, dus dat probleem heb ik gelukkig nog nooit gehad

28-10-2012, 00:44

Citaat door Sukkell:
Ik kan elk vrouwtje krijgen dat ik wil, dus dat probleem heb ik gelukkig nog nooit gehad
Niet overdrijven.

28-10-2012, 00:44


Hint van ga haar hand snel vragen. Want voor je het weet ben je haar kwijt en zit je opgescheept met iemand minder

28-10-2012, 00:46

Citaat door Moeley-Mo:
zij maakt jou op zo een manier gek
ik wordt gek dat ik haar niet kan krijgen
jaaah we kunnen allemaal wijven krijgen maar deze is speciaaaaaaal

28-10-2012, 00:47
You love her?

28-10-2012, 00:47

Citaat door __Esmaatje__:
Niet overdrijven.
Ik overdrijf niet, ik overdrijf nooit. Ik heb nog nooit mijn zinnen op een vrouw gezet die ik niet heb kunnen krijgen. Niet omdat ik zo geweldig mooi ben, maar misschien gewoon omdat ik alleen op simpele wezens val.

28-10-2012, 01:01
Je bent een sukkkkel tochh

28-10-2012, 01:18
heeft je zeker veel tijd gekost eer je die opmerking kon bedenken.