Bekijk volle/desktop versie : Eigen kledingzaak .

22-12-2004, 20:16
Salam Ou Alaikoum,

Ik had eigelijk een vraagje aan eventuele mensen die een zaak hebben of gaan opstarten. Ik heb et meer bepaald over een kledingszaak. Wie zijn jullie leverancies? Hoe kan je in contact komen met leverancies? Zou iemand mij adressen willen/kunnen doorgeven? Ik had hier graag meer uitleg over willen hebben. Alvast bedankt

Khoop dat iemand mij kan helpen

23-12-2004, 22:35

niemand?

24-12-2004, 17:56

Citaat door xPrinCeSsx:
wat wil je weten
war voor kleding zoek
misschien kan ik je wel helpen
Ik zoek kleding voor mannen, vrouwen en kinderen. Wat we van plan zijn is een kledingwinkel openen met europeaanse, deftige kleding. Zoals een gewone marokkaanse kledingzaak in vb brussel ofzo .

Kan jij me wat meer uitleg geven over wat jij mss zo hebben? shokran

28-12-2004, 14:38
niemand die me met iets kan helpen?

28-12-2004, 14:56

Citaat door xPrinCeSsx:
ik kan je helpen aan marokaanse
kleding.alle soorte en maten
Ah jammer, daar kan ik niets mee doen, je bedoeld toch takshita's enzo?

31-12-2004, 22:20

Citaat door xPrinCeSsx:
ik kan je helpen aan marokaanse
kleding.alle soorte en maten
ik ben wel op zoek naar marokkaanse kleding. Kan je mijn misschien helpen a.u.b djazak allah algier

06-01-2005, 18:11
ben leverancier van traditionele kledij. vooral in groot handel (levering aan winkels). mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.

06-01-2005, 19:50

Citaat door sidiahmed:
ben leverancier van traditionele kledij. vooral in groot handel (levering aan winkels). mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.
is wel leuk zo'n winkeltje met traditionele kledij, maar ja, de plaats waar wij onze winkel willen is niet echt gunstig gelegen voor zo'n soort kledij .