Bekijk volle/desktop versie : Hoe erg is het?



27-10-2012, 23:13
Om met een man (of vrouw) te trouwen.... Nee dat is het probleem niet...




Elmoeshkil howa jij ontdekt dat die Hpartner geen maar dan echt geen greintje gevoel voor humor heeft?

27-10-2012, 23:59


Daar valt niet veel aan te doen denk ik, zou het ook wel erg vinden hoor iemand zonder humor

28-10-2012, 19:35
Haha, jaaa, voor mij zou dat zeker een moshkiel zijn..
Anderzijds..... die droge uitdrukking als jij een grap maakt is ook wel weer lachen
Zolang je jouw eigen humor niet verliest (en jij nog net zo hard om je eigen grappen kunt blijven lachen) is alles te redden (inshaAllah)..

28-10-2012, 19:38
Humorloze mannen zijn idd not done, maar als ze rare gevoel voor humor hebben, zijn ze ook not done.
Me man heeft gelukkig wel dezelfde humor als mij, dat is waar ik ook op ben gevallen.

28-10-2012, 19:42


Dat zal best moeilijk zijn. Humor is toch een van de belangrijkste zaken.

28-10-2012, 19:46
als je zelf van humor houd dan ga je t nog heel moeilijk krijgen

28-10-2012, 19:53
Karakter van iemand is het tweede waar ik naar kijk.
Zonder humor kan je beter uit mijn buurt blijven. Beetje seriues kan geen kwaad. Beetje dominant ook niet.
Maar humor vind ik wel belangrijk. Ik hou van lachen en gezelligheid. Iemand die alleen maar een gezicht van hier tot tokio trekt moet echt weg blijven. Afknapper voor mij. Zowel voor man als vrouw.

28-10-2012, 20:15

Citaat door Experience:
Dat zal best moeilijk zijn. Humor is toch een van de belangrijkste zaken.
Ik vind andere zaken in een partner veel belangerijker. Humor of gevoel voor humor komt op de laatste plaats.