Bekijk volle/desktop versie : Eerste jaar met je man.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

27-10-2012, 19:28
[Voor de getrouwde dames.Hoe was de eerste jaar met jullie man?gingen jullie bij jullie schoonmoeder wonen of hadden jullie ene eigen huis.Wat is belangerijk in een huwelijk?en wat moet JE vooral niet doen?]

27-10-2012, 19:33


Ik ga meelezen haha.

27-10-2012, 19:35

Citaat door Faraah93:
Ik ga meelezen haha.
Haha Up maar mee

Ben wel benieuwd.

27-10-2012, 19:39
ik wil niet negatief doen maar had echt moeite met alles je ziet elkaar ware aard en dat was niet altij effe leuk

27-10-2012, 19:40


Het eerste jaar bevalt mij prima, ben bijna 1 jaar getrouwd, en de tijd is zo snel gegaan. Ik doe nog steeds het zelfde als voordat ik was getrouwd. We zijn nu nog met tweetjes, tuurlijk zijn er ups en downs maar zolang er goed naar elkaar gecommuniceerd word, zal het vast en zeker goed gaan. Ik heb hmdl een topvrouw van een schoonmoeder die altijd aan mijn kant staat. Het enige waar ik aan moest wennen was aan een man naast me in bed, ik was gewend een groot bed alleen voor mezelf te hebben, zodat ik de ruimte had, maar ook daar ben ik aan gewend. Elhamdullilah 3ala koli 7aal.

27-10-2012, 19:41

Citaat door Amsterdammse:
Haha Up maar mee

Ben wel benieuwd.
me² haha.

27-10-2012, 19:43
Wij hadden ons eigen huis.
Heerlijk om bij je geliefde te zijn naast elkaar wakker te mogen worden en noem maar op.
Ik zelf had het moeilijk omdat je toch het gemis van je ouders had.
Ja het eerste jaar is echt genieten, vaak naar schoonouders en mijn ouders gaan.
op vakantie gaan.
maar bij het 1ste jaar komt er ook veel bij kijken je lijd je leven gewoon verder dus werk gaat gewoon verder en alleen nu als getrouwde vrouw die ook nog het huis erbij doet (huishouden & koken)
Vooral in het begin bij ons kookte ik niet vaak we gingen vaak bij me schoonouders of mijn ouders eten.
Zelf heb ik alhamdoelilah een super band met mijn schoonouders en schoonzus ( de zus van mijn man, mijn beste vriendin en ook de vrouw van mijn broer)

27-10-2012, 19:45
Leuke topica!.

27-10-2012, 19:45

Citaat door vrouwVanHamid:
ik wil niet negatief doen maar had echt moeite met alles je ziet elkaar ware aard en dat was niet altij effe leuk


je bedoelt van dat je samen onder een dak woont.samen eet,samen kookt samen slaapt kortom alles samen doet.Tis denk ik wel ff wennen.Teeeel meeer.Het huwelijk lijkt mij zo moooi maar soms hoor ik weer verhalen dan denk ik van ik ga niet trouwen dat gebeurt nooit.!

27-10-2012, 19:48

Citaat door bambi25:
Het eerste jaar bevalt mij prima, ben bijna 1 jaar getrouwd, en de tijd is zo snel gegaan. Ik doe nog steeds het zelfde als voordat ik was getrouwd. We zijn nu nog met tweetjes, tuurlijk zijn er ups en downs maar zolang er goed naar elkaar gecommuniceerd word, zal het vast en zeker goed gaan. Ik heb hmdl een topvrouw van een schoonmoeder die altijd aan mijn kant staat. Het enige waar ik aan moest wennen was aan een man naast me in bed, ik was gewend een groot bed alleen voor mezelf te hebben, zodat ik de ruimte had, maar ook daar ben ik aan gewend. Elhamdullilah 3ala koli 7aal.
Haha zo mooi om dit te lezen!Samen in een bed slapen dat lijkt me eng.op het begin kom je misschien perongeluk tegen hem aan wat doe je dan?

Nog zoveel mooie&gelukkige jaren toegewenst!a;Lahi kamel bigair..

27-10-2012, 19:49
Blijf vooral realitisch.

27-10-2012, 19:50

Citaat door Amsterdammse:
Haha zo mooi om dit te lezen!Samen in een bed slapen dat lijkt me eng.op het begin kom je misschien perongeluk tegen hem aan wat doe je dan?

Nog zoveel mooie&gelukkige jaren toegewenst!a;Lahi kamel bigair..
Haha nou ik schopte mijn man heel vaak van bed, nu kunnen we er om lachen maar het was best genant om het aan te horen van hem. Hij zegt af en toe nog steeds: bambi ga geen kickbokstechnieken van je gebruiken als we in bed liggen.

Ameen, dank je wel. 3okba lik inchallah

27-10-2012, 19:53



Citaat door Mevr.Selina:
Wij hadden ons eigen huis.
Heerlijk om bij je geliefde te zijn naast elkaar wakker te mogen worden en noem maar op.
Ik zelf had het moeilijk omdat je toch het gemis van je ouders had.
Ja het eerste jaar is echt genieten, vaak naar schoonouders en mijn ouders gaan.
op vakantie gaan.
maar bij het 1ste jaar komt er ook veel bij kijken je lijd je leven gewoon verder dus werk gaat gewoon verder en alleen nu als getrouwde vrouw die ook nog het huis erbij doet (huishouden & koken)
Vooral in het begin bij ons kookte ik niet vaak we gingen vaak bij me schoonouders of mijn ouders eten.
Zelf heb ik alhamdoelilah een super band met mijn schoonouders en schoonzus ( de zus van mijn man, mijn beste vriendin en ook de vrouw van mijn broer)


Mooi om te horen dat jij een goede band hebt met jouw schoonouders.Houden zo laat die band door niemand verbreken.


Citaat door qwerty23:
Leuke topica!.
Upaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

27-10-2012, 19:59

Citaat door Abeedah:
Blijf vooral realitisch.


Zeker weten.

Citaat door bambi25:
Haha nou ik schopte mijn man heel vaak van bed, nu kunnen we er om lachen maar het was best genant om het aan te horen van hem. Hij zegt af en toe nog steeds: bambi ga geen kickbokstechnieken van je gebruiken als we in bed liggen.

Ameen, dank je wel. 3okba lik inchallah
GeweldigKickbokstechnieken. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

27-10-2012, 20:01
Mijn advies is veel geduld en altijd blijven praten. En het is tot nu toe leuk alhamdulilah met soms irritaties maar dat is normaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8