Bekijk volle/desktop versie : Ali B. is in moskee en thuis de clown



Pagina's : [1] 2 3 4

27-10-2012, 12:56
Humor is voor Ali B een noodzaak.





"Zonder humor zou ik heel verdrietig, chagrijnig en zuur zijn", doet de rapper uit de doeken in Volkskrant Magazine. Vandaar dat Ali zowel in de moskee als thuis de lachers op zijn hand probeert te krijgen. "Ik ben de hofnar in de moskee", zegt Ali over zichzelf. "Als de imam heel stijf of chagrijnig is, of hij heeft een dun mondje en een eigenaardige manier van spreken, dan ga ik hem imiteren.

Achter zijn rug, een beetje stiekem." Dat grappen over de imam eigenlijk not done zijn, vindt Ali 'wel komisch'. "Dan staat er meteen spanning op een grap." Ook thuis is Ali vaak een lolbroek. "Ik ben de thuisclown. Mijn zoontjes komen naar me toe om te lachen", vertelt de 31-jarige rapper over de 3-jarige Amin en Omar van 1. "Ze gaan mee in mijn fantasie. Ik ben verschillende typetjes met wie Amin dan wil praten, zoals het blauwe monster."

Valpartijen van zijn zoontjes lost Ali ook het liefst op met een grap. "Als een van m'n zoontjes valt, schat ik eerst in of hij eventjes troost nodig heeft. Soms is hij meteen rijp voor de lach. Je moet dingen niet te serieus nemen, dat is zonde van je tijd."

Niet alle grappen en grollen van Ali vallen echter in de smaak. "Laatst zei ik: Amin, kom eens hier. Ik liet een keiharde scheet in zijn gezicht, haha. Alleen hij en ik vonden het grappig, de rest van de familie kon het niet zo waarderen."

27-10-2012, 18:20


Gatverdamme kinderachtig ventje.


27-10-2012, 20:58

Citaat door zitoen_hoceima:
Gatverdamme kinderachtig ventje.


27-10-2012, 21:09
Het belachelijk maken van een geleerde Imam is ongeloof.

27-10-2012, 21:26


Krijg je daarvan als je met een hollandse meid kindje's heb en getrouwd bent. Dan krijg je die varkens-trekjes. scheten laten in je kinds gezicht en imam uitlachen. oW oW.. is t geld/status tot je slokdarm gestegen. Wanneer men gods-huis betreedt hou dan je onnozel karakter buiten. Duidelijk bezeten. Wanneer je bid filtert het je aura. Bij Ali Boewal is zijn aura verstopt met haram,valt niets te zuiveren.


27-10-2012, 22:16
Hij geeft die varkens precies wat ze willen, laten zien hoe tolerant we zema zijn in onze geloof met een tintje minachting. Dat zulke achterlijke dingen geaccepteerd worden. Zo gaan die varkentjes hem schattig vinden.

27-10-2012, 23:47
Ga huilen man...


28-10-2012, 00:06

Citaat door RaiseUp:
Het belachelijk maken van een geleerde Imam is ongeloof.
Overdrijven is ook een vak

28-10-2012, 00:54
vuile hoerenzoon schande voor de marokaanse volk en voor onze geloof moet zich aansluiten bij de kerk en ze humor daar overbrengen misschien dat ze daar op een lijn zitten wnt in de moskee verafschuwen ze zulke knuffel marokanen


28-10-2012, 01:59

Citaat door Redactie:
[B]

"Zonder humor zou ik heel verdrietig, chagrijnig en zuur zijn"

Niet alle grappen en grollen van Ali vallen echter in de smaak. "Laatst zei ik: Amin, kom eens hier. Ik liet een keiharde scheet in zijn gezicht, haha. Alleen hij en ik vonden het grappig, de rest van de familie kon het niet zo waarderen."
Iemand, schiet hem neer nu het nog kan!

28-10-2012, 02:39
@ monarch
Ik doet het graag, leen me even een 9-mm. Schete laten in je zoons gezicht en een beetje de islam en de imam uit te lachen toleren wij niet


28-10-2012, 04:04

Citaat door Mariska:
Overdrijven is ook een vak
Het staat duidelijk in de boeken van ulama:

إهانة العلماء كفر

28-10-2012, 04:21


Ik vind de berichtjes hier boven leuk.
Jaloers zijn is zo varkensachtig of kaas kopjes achtig.
Vooral het berichtje dat hij met een Nederlandse getrouwd is en dat dan weer de schuld is dat hij succes heeft doet me plezier.

Vorige week heb ik hem hier op M.nl nog gefeliciteerd met zijn zilveren ster.

Maar hij weet ook: Als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt word tie eraf gehakt van mensen die je het succes en geluk niet gunnen.

ZO NEDERLANDS

28-10-2012, 07:30
Wat zijn we allemaal weer lekker perfect!!


28-10-2012, 08:51

Citaat door RaiseUp:
Het belachelijk maken van een geleerde Imam is ongeloof.
"Een geleerde iman", leuk grapje

Pagina's : [1] 2 3 4