Bekijk volle/desktop versie : Ajax neemt Charisteas definitief over van Werder



22-12-2004, 18:52
Ajax heeft Angelos Charisteas overgenomen van Werder Bremen, zo bevestigde algemeen directeur Arie van Eijden tegenover RTV Noord-Holland. De Amsterdammers betalen rond de 4,8 miljoen eurovoor de spits die naar verluidt 1,2 miljoen gaat verdienen.

"Donderdag zullen de handtekeningen worden gezet en dan is de overgang van Charisteas naar Ajax definitief rond", heeft Van Eijden volgens de provinciale zender verklaard.

De spits die Griekenland afgelopen zomer Europees Kampioen maakte, is al enige tijd ontrevreden in Bremen. Zelden staat hij in de basis. Vorig maand tegen Freiburg mocht hij een keer beginnen en scoorde gelijk een hattrick (6-0).

22-12-2004, 19:25


domste zet ooit

22-12-2004, 19:34
jah,das waar!

22-12-2004, 19:48
laten we afwachten, ik denk dat het voor de eredivisie wel een goede spits is.

22-12-2004, 20:07


jah!Maar niet bij ajax en koemen ??

22-12-2004, 23:17
ik als trouwe ajax fan juich niet te vroeg...ik zie in hem meer een stille spits die het van enkele goede momenten moet hebben..ik denk niet dat ie zoveel bij het spel betrokken zal zijn als Zlatan, maar ik ben wel overtuigd dat van zijn scorend vermogen, en hij is Kopsterk.

22-12-2004, 23:18

Citaat door Agzenay:
domste zet ooit
Sibon naar psv halen, dat was pas een domme zet

26-12-2004, 15:54
Ja ik weet niet wat er goed is aan Sibon idd!!

26-12-2004, 15:57

Citaat door Sellatin:
Sibon naar psv halen, dat was pas een domme zet
Ja okey........dat is helemaal waar!!!!......200%.....Misschien wilde ze iemand hebben die de naam BOEREN kan waar maken

Maar ik weet niet zo goed wat ik van Charisteas moet denken......we zulllen zien of het wat wordt......maar Ajax haalt psv toch nooit in

26-12-2004, 17:17

Citaat door xxhananexx:
Ja okey........dat is helemaal waar!!!!......200%.....Misschien wilde ze iemand hebben die de naam BOEREN kan waar maken

Maar ik weet niet zo goed wat ik van Charisteas moet denken......we zulllen zien of het wat wordt......maar Ajax haalt psv toch nooit in

weet je niet dear. Het is nog maar 5 punten verschil, . Feyenoord stond zeven punten voor op ons, en nu staan ze 6 punten achter ons. Dus PSV kunnen we nog zeker inhalen, zeker als we deze vorm houden. We worden steeds sterker, dus zeg het nou niet te hard voor je straks op je mondje valt.

27-12-2004, 15:40

Citaat door Sellatin:
weet je niet dear. Het is nog maar 5 punten verschil, . Feyenoord stond zeven punten voor op ons, en nu staan ze 6 punten achter ons. Dus PSV kunnen we nog zeker inhalen, zeker als we deze vorm houden. We worden steeds sterker, dus zeg het nou niet te hard voor je straks op je mondje valt.
........het blijft altijd mogelijk, maar ik denk het zelf niet

31-12-2004, 01:23

Citaat door xxhananexx:
........het blijft altijd mogelijk, maar ik denk het zelf niet
ik hoop van wel,