Bekijk volle/desktop versie : windows 8 topic



Pagina's : [1] 2

26-10-2012, 20:03
Heeft er iemand al ervaaring er me ?

En heb jou nou uit eindelijk app,s of nog gewoon programma,s ?

Wat zijn de systeem eissen ?

En is windows 8 handiger dan windows 7 ?

27-10-2012, 02:18


had dezelfde idee voor zo een topic! haha

28-10-2012, 10:56
whello niemand nog ervaren ?

28-10-2012, 14:20
Windows 8 skip ik. Gaat een vista geval worden vrees ik.

28-10-2012, 14:49


salaam.

Windows 8 is ongeveer het zelfde als 7, alleen in 8 zit de Metro interface(live informatie in tegels ) ( windows phone 7 / 8 interface)
Verder heb je voor windows 8 speciale apps zoals voor je toestel! deze zijn licht en worden apart ontwikkeld voor windows 8 ( deze apps zijn voor de metro interface bedoeld (zoals live informatie van je facebook, of het weer enz ).
Je hebt ook gewoon normale bureaublad naast de metro interface.

Je hebt straks tablet, smartphone, en pc die makkelijk met elkaar kunnen synchroniseren, dat is het idee van Windows 8.
Je kan ook makkelijk in de cloud werken met ( skydrive van je hotmail ) ( je bestanden worden automatisch opgeslagen in de cloud.

systeemeisen zullen denk ik het zelfde zijn als 7 ( kijk op microsoft.nl voor meer informatie )


Ik heb besloten om te upgraden naar Windows 8.
hij is bij mij aan het downloaden downloaden. (29,99 voor upgrade )

ik ben benieuwd....

28-10-2012, 14:51

Citaat door BaasbovenBaas:
Windows 8 skip ik. Gaat een vista geval worden vrees ik.
ik denk dat het een kwestie van wennen is!
vista was ander verhaal! deze was gewoon erg langzaam! daarom de windows 7.

windows 8 is gemaakt om van windows phone 8 en windows 8 tablets een succes te maken.

29-10-2012, 23:08

Citaat door BaasbovenBaas:
Windows 8 skip ik. Gaat een vista geval worden vrees ik.

Vind ik niet dat upgrade van windows xp maar wibdows vista vond ik wel succesvol het was een groot stap natuurlijk heb je dan hier en daar wat trage gedoe maar vista is wel sneller dan xp.

29-10-2012, 23:57

Citaat door issamcc:
Vind ik niet dat upgrade van windows xp maar wibdows vista vond ik wel succesvol het was een groot stap natuurlijk heb je dan hier en daar wat trage gedoe maar vista is wel sneller dan xp.
Salaam.

Vind je Vista sneller dan xp? Volgens mij is xp minimaal 30% sneller dan Vista.
Vista was troep! Dat is ook de reden dat w7 direct een jaar daarop uitgebracht is.

30-10-2012, 00:28

Citaat door Zitoen00:
ik denk dat het een kwestie van wennen is!
vista was ander verhaal! deze was gewoon erg langzaam! daarom de windows 7.

windows 8 is gemaakt om van windows phone 8 en windows 8 tablets een succes te maken.
Het start menu weg halen is gewoon een domme fout. Laat de optie dan open staan voor de mensen die toch de start knop willen gebruiken (zonder registry hack). De metro interface is gewoon iets voor tablets/smartphones.

30-10-2012, 00:54

Citaat door BaasbovenBaas:
Het start menu weg halen is gewoon een domme fout. Laat de optie dan open staan voor de mensen die toch de start knop willen gebruiken (zonder registry hack). De metro interface is gewoon iets voor tablets/smartphones.
Ja klopt.. Ik mis het wel.. Het is nu echt wennen.. Steeds op de Windows toets drukken enz..
Maja.. Ik raad je aan om over te stappen. Het is de moeite waard

Zelfs in de nieuwe Windows server 2012 hebben ze de startknop verwijderd!

Maar ik denk dat het kwestie van wennen is.

Ach ja, wie weet.. Miss krijgen we volgende jaar w9 met een startknop terug...

30-10-2012, 13:43

Citaat door Zitoen00:
Ja klopt.. Ik mis het wel.. Het is nu echt wennen.. Steeds op de Windows toets drukken enz..
Maja.. Ik raad je aan om over te stappen. Het is de moeite waard

Zelfs in de nieuwe Windows server 2012 hebben ze de startknop verwijderd!

Maar ik denk dat het kwestie van wennen is.

Ach ja, wie weet.. Miss krijgen we volgende jaar w9 met een startknop terug...

Dat is helemaal een domme fout van ze haha. Ik denk wel dat ze over een tijdje de start knop terug toveren (tegenvallende verkoopcijfers?). Only time will tell.

30-10-2012, 15:07
Overal maken ze er reclame voor. Ye verrot ding. Ik heb het getest in virtualbox en het was gewoon klote werken zonder startmenu.

30-10-2012, 18:33



Citaat door BaasbovenBaas:
Het start menu weg halen is gewoon een domme fout. Laat de optie dan open staan voor de mensen die toch de start knop willen gebruiken (zonder registry hack). De metro interface is gewoon iets voor tablets/smartphones.

het is toxh niet weggehaald ?
Het is alleen virtueel gemaakt.
als je op start drukt krijg je toch gewoon optie,s of zie ik her fout op die clipjes

30-10-2012, 21:19
Het jammer van wat mijn opviel aan Windows 8 is dat men meer gericht is naar de tablets gemak, doende de Tablets de toekomst worden is de besturing daar ook meer naar ontworpen. Denk zelf dat Windows 7 binnenkort met een grote service pack komt dat 7 en 8 combineert, dat om de Windows 8 apart te houden om die geheel te richten op de Tablets besturing.

Denk dat de komende tijd nog al wat bugs naar boven komen.

Ik blijf wel op Linux draaien, al vind ik de OSX het beste.

31-10-2012, 11:13

Citaat door Mahmoudd:
Het jammer van wat mijn opviel aan Windows 8 is dat men meer gericht is naar de tablets gemak, doende de Tablets de toekomst worden is de besturing daar ook meer naar ontworpen. Denk zelf dat Windows 7 binnenkort met een grote service pack komt dat 7 en 8 combineert, dat om de Windows 8 apart te houden om die geheel te richten op de Tablets besturing.

Denk dat de komende tijd nog al wat bugs naar boven komen.

Ik blijf wel op Linux draaien, al vind ik de OSX het beste.
Ik denk niet dat ze een grote update zullen uitbrengen voor de w7.
Microsoft is zeer te spreken over w8.
4 miljoen pakketjes zijn al verkocht in 2 dagen,
En een investering van rond 4 miljard voor de reclame van w8.

Enige verschil met w7 is dat de startmenu vervangen is door de startscherm.

Ik was net effe een review aan het lezen van een tevreden gebruiker.
http://tweakers.net/productreview/66907/microsoft-windows-8-pro-(retail).html

Pagina's : [1] 2