Bekijk volle/desktop versie : Cadeau voor een bruidje



Pagina's : [1] 2

26-10-2012, 11:15
Salaam dames,

Aller eerst wens ik jullie allen een 3ied moubarek Sa3ied.

Ik had een vraag, vorige week heeft een kennis van mij een bruiloft gehouden, ik heb er niet bij kunnen zijn i.v.m. omstandigheden.
Dus nu wil langs gaan om haar alsnog te felliciteren, maar weet neem ik mee?
Geld wil ik niet geven, dat vind ik meer iets voor op de bruiloft zelf en dan is het dillema, hoeveel geef je?
Iemand tips??

26-10-2012, 11:26


Niemad met inspiratie?

als je toch een kijkje neemt, uo aub mee

26-10-2012, 11:30
Ik heb ooit een leuke grote sieraden doos gehaald z'n zilvere snapje welke ik bedoel? Deze had ik open gezet en gevuld met islamitische boeken over het getrouwde leven etc verder een Kohl staafje in z'n mooie gouden doosje..musk zat er ook in...kan verder even niet op de rest komen oja chocola haha verder even vergeten en dan mooi ingepakt in doorzichtige folie papier..

26-10-2012, 11:38

Citaat door LailaHamza:
Ik heb ooit een leuke grote sieraden doos gehaald z'n zilvere snapje welke ik bedoel? Deze had ik open gezet en gevuld met islamitische boeken over het getrouwde leven etc verder een Kohl staafje in z'n mooie gouden doosje..musk zat er ook in...kan verder even niet op de rest komen oja chocola haha verder even vergeten en dan mooi ingepakt in doorzichtige folie papier..
O ja die kistjes die je bij de xenos kan kopen, indd een leuk idee, Dank je!!!

26-10-2012, 11:48



Citaat door mecho:
O ja die kistjes die je bij de xenos kan kopen, indd een leuk idee, Dank je!!!
jaaaa klopt hahaha zat mezelf al te irriteren dat ik er niet op kon komen vanwaar ze nou waren haha succes verder lieverd!

26-10-2012, 11:53

Citaat door LailaHamza:
jaaaa klopt hahaha zat mezelf al te irriteren dat ik er niet op kon komen vanwaar ze nou waren haha succes verder lieverd!
Soukran!!

26-10-2012, 11:54
Ik zou heel blij zijn met boekjes over de islam. En chocolade erbij zou het helemaal afmaken! ;-)

26-10-2012, 12:01

Citaat door Leeuwtje09:
Ik zou heel blij zijn met boekjes over de islam. En chocolade erbij zou het helemaal afmaken! ;-)
Hahaha, chocola maakt iedereen blij!

26-10-2012, 12:33
Mijn beste vriendin gaat binnekort trouwen en ik heb het volgende voor haar, heb een mandje van de exenos gevuld met islamitische boeken over het huwelijk, rafaellos chocola aangezien ze daar gek op is, haar lievelings chanel lipstick, en een mooie jelabba in gebroken wit, een kaart, bos bloemen en 70 euro.

26-10-2012, 12:38

Citaat door Anissa78:
Mijn beste vriendin gaat binnekort trouwen en ik heb het volgende voor haar, heb een mandje van de exenos gevuld met islamitische boeken over het huwelijk, rafaellos chocola aangezien ze daar gek op is, haar lievelings chanel lipstick, en een mooie jelabba in gebroken wit, een kaart, bos bloemen en 70 euro.
Klinkt leuk!

Jullie hebben me een gevulde kistjes idee gegeven, ga gelijk 1 van deze dagen naar een islamitische winkel voor boeken en daarna laat ik mijn fantasie de vrije loop gaan. Thanks!!!

26-10-2012, 12:46

Citaat door mecho:
Klinkt leuk!

Jullie hebben me een gevulde kistjes idee gegeven, ga gelijk 1 van deze dagen naar een islamitische winkel voor boeken en daarna laat ik mijn fantasie de vrije loop gaan. Thanks!!!
ja vind dat ook het mooiste kado die je maar kan geven, gwn een simpel kistje gevuld met alles en nog wat, en je moet vooral dingen kopen die zij leuk vind en die ze nodig heeft.

26-10-2012, 13:12
hoeveel euro?

26-10-2012, 13:42


hmm Islamitische boekjes zijn goed als cadeau voor een verloving en niet na een trouw. Normaal zou ze nu al alle boekjes hebben aangeschaft of cadeau gekregen.

-Mhm wat ik graag cadeau zou willen krijgen een doosje make up/lippenstift etc.. of een parfumeriebon.
-Mooi theesetje (geen marokkaans)
-mooie vaas, of een taarthouder met een deksel etc.. alé zo'n chique ding...

26-10-2012, 13:49
dit is een japanse theeset een engelse theeset vind ik ook supertof .

26-10-2012, 13:53

Citaat door vrouw1986:
dit is een japanse theeset een engelse theeset vind ik ook supertof .
Ja dat zou ik ook wel willen krijgen

of iets van de Rituals winkel doet het ook altijd goed

Pagina's : [1] 2