Bekijk volle/desktop versie : Je geliefde boven je ouders verkiezen.



Pagina's : [1] 2

26-10-2012, 00:45
[ Alhoewel ik me had voorgenomen om minstens een maand lang met geen vinger nog een boek aan te raken, dat ivm een zielig, stom boek die ik paar dagen geleden gelezen had en waar ik dus te dupe van werd, kon ik de verleiding weer eens niet weerstaan en heb dus de laatste twee dagen weer een boek afgelezen. Die beviel mij in ieder geval meer dan mijn vorige boek. Niet dat mijn vorige boek slecht was, integendeel, maar het had zo een stom einde die me gepiekerd achterliet. Deze boek had wel een leuke einde. Anyway, ik dwaal af. Oh, ja. Mijn hoofdgedachte.

Zo viel de hoofdpersonage op iemand waar beide ouders van zowel de man als de vrouw niet blij mee waren. Uiteindelijk hebben ze wel voor elkaar gekozen en een bestaan opgebouwd, alleen dan zonder hun familie. Verder heeft het ze vele obstakels gekost om toch bij elkaar te blijven, maar dit is verder slechts een verhaal. Nu mijn opgebouwde intresse jegens de gedachte en antwoord(en) van mijn opkomende vragen afkomstig van jullie.]

Heeft ooit iemand van jullie in dergelijke toestand verkeerd? Zo niet, hoe staan jullie tegenover deze gedachte?

26-10-2012, 00:46



Citaat:
Je geliefde boven je ouders verkiezen.
Heeft ooit iemand van jullie in dergelijke toestand verkeerd? En hoe staan jullie tegenover deze gedachte?
Nee.
nooit. ouders zijn niet te vervangen. een meisje wel.

26-10-2012, 00:47
Niet meegemaakt. Maar niets en niemand komt tussen mij en mijn moeder

26-10-2012, 00:49
Er is niets, maar dan ook niets wat ervoor kan zorgen dat ik een afkeer krijg van mijn geliefde moeder.

26-10-2012, 00:53


Hmm. Dat is duidelijk, Mourri, FQ et TB. Ergens ook wel verwacht.

TB, gaat het goed met je? Gerelateerd op je laatste puntje die je me gaf.. Hoe is het er verder mee..

Ik ga btw even slapen. Slaapwel allen, en moge Allaah en zijn engelen jullie op deze mooie nacht waken. Eid Mubarak.

26-10-2012, 00:56

Citaat door Separate.:
Hmm. Dat is duidelijk, Mourri, FQ et TB. Ergens ook wel verwacht.

TB, gaat het goed met je? Gerelateerd op je laatste puntje die je me gaf.. Hoe is het er verder mee..

Ik ga btw even slapen. Slaapwel allen, en moge Allaah en zijn engelen jullie op deze mooie nacht waken. Eid Mubarak.
Allahoema Ameen. Eid Moubarak, hopelijk word het een dag om niet te vergeten!

26-10-2012, 01:01
Ja, ik heb voor me ouders gekozen. En dat zal ik altijd blijven doen ongeacht de pijn die je op dat moment dan meemaakt.

26-10-2012, 01:05
Welk boek is dat?

26-10-2012, 01:10
ja maar heb voor mijn ouders gekozen achteraf gezien ben ik mijn vader enorm dankbaar dat hij me destijds voor die keuze liet.
heb het hem wel heel lang kwalijk genomen alhamdoellillah dat ik het jaren achter heb ingezien dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
dat ik toch naar mijn vader had geluisterd

26-10-2012, 02:16
Titel van het boek aub.

26-10-2012, 02:19

Citaat door Fashion-Queen:
Niet meegemaakt. Maar niets en niemand komt tussen mij en mijn moeder
Wedden..?

26-10-2012, 02:43
Als je werkelijk om iemand geeft ga je niet degene weg stelen van zijn/haar ouders...althans dat lijkt mij. Mochten haar ouders mij niet mogen dan houdt het simpelweg gewoon op. Ookal zou ik haar nog zo graag willen, ik ben niet degene die haar 9 maanden lang heeft gedragen en haar heeft opgevoed en manieren bijgeleerd. Dat waren haar ouders en dat respecteer ik dan ook. Pech voor mij in zo'n geval.


Dus zij zal ook nooit...maar dan ook NOOIT mij op kunnen zetten tegen mijn ouders. Of mij van hun weg steelt, probeert ze het wel dan is ze duidelijk niet de vrouw die ik in gedachten had. Ik ga dan ook per direct scheiden mocht zoiets gebeuren.

26-10-2012, 02:48


En stel je bent helemaal gek op iemand maar jouw ouders willen niet.., volgende dag zijn beide ouders dood door een ongeluk.., wat dan? Jouw ouders laatste wens/verbod respecteren of ...?

I know, is een kutvraag.., iemand?

26-10-2012, 03:00

Citaat door alucard:
En stel je bent helemaal gek op iemand maar jouw ouders willen niet.., volgende dag zijn beide ouders dood door een ongeluk.., wat dan? Jouw ouders laatste wens/verbod respecteren of ...?

I know, is een kutvraag.., iemand?
Kuchiki Byakuya

26-10-2012, 03:06

Citaat door android_17:
Kuchiki Byakuya
Huh? Hoe heeft die gast hier iets mee te maken? Of doel je op zijn relatie met Rukia? Ja he, kan ook moeilijk iets anders zijn

Pagina's : [1] 2