Bekijk volle/desktop versie : Wie wordt de grootste en welke Coalitie wordt het?



Pagina's : [1] 2

22-01-2003, 20:52
Welke coalitie denken jullie dat er wordt gevormd en wie denk je dat de grootste partij wordt vanavond?


Ikzelf denk en hoop de PvdA, en het wordt een coalitie PvdA en CDA

22-01-2003, 20:59



Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Welke coalitie denken jullie dat er wordt gevormd en wie denk je dat de grootste partij wordt vanavond?


Ikzelf denk en hoop de PvdA, en het wordt een coalitie PvdA en CDA
Ik hoop echt dat Pvda gaat winnen Insha'Allah!!!!

22-01-2003, 21:06
ook ik hoop op de pvda ik had liever een ultra linkse coalitie maar als het niet anders kan dan maar de
.
.
.
.
.
.
.
.
cda

22-01-2003, 21:11
Nee kan niet linkse coalitie.. PvdA 42 + SP 11 + GL 9 = 62


Het wordt CDA, PvdA .. maakt niet uit wie de grootste word .. want deze coalitie is de enige mogelijkheid.. maar hoop dat cohen premier wordt!

22-01-2003, 21:24


Te veel Politieke topics geopend

22-01-2003, 21:39

Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Te veel Politieke topics geopend
Jah, man want de de mijne hebben ze al toevoegd met een andere politieke topic!! De moderators houden de boel hier wel goed in de gaten!!

22-01-2003, 21:41
Shit man Cda heeft er nu 45 echt erg want mischien krijgen we een rechtse kabinet!!! WAAAAAAAAH....

22-01-2003, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door Boo
Shit man Cda heeft er nu 45 echt erg want mischien krijgen we een rechtse kabinet!!! WAAAAAAAAH....
Neeh het is nog hetzelfde CDA heeft 43 en PvdA 42

toch

22-01-2003, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Neeh het is nog hetzelfde CDA heeft 43 en PvdA 42

toch
Nee, echt niet was het maar waar. Ze praten nu zelfs over een regering met Cda, Vvd en Lpf....WAAAAAAAH dat kan toch niet waar zijn...tfoe tfoe

22-01-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Neeh het is nog hetzelfde CDA heeft 43 en PvdA 42

toch
Kijk maar op ned2 dan zie je dat Cda echt 45 zetels heeft, echt niet meer normaal!!!!

22-01-2003, 21:51

Citaat:
Origineel gepost door Boo
Nee, echt niet was het maar waar. Ze praten nu zelfs over een regering met Cda, Vvd en Lpf....WAAAAAAAH dat kan toch niet waar zijn...tfoe tfoe
Neeh , dat gaat niet gebeuren.. als ze LPF erbij halen.. kan niet..

Balkenende heeft gezegd dat het ongeloofwaardig zou zijn voor de kiezers..

23-01-2003, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Nee kan niet linkse coalitie.. PvdA 42 + SP 11 + GL 9 = 62


Het wordt CDA, PvdA .. maakt niet uit wie de grootste word .. want deze coalitie is de enige mogelijkheid.. maar hoop dat cohen premier wordt!
jammer he

23-01-2003, 14:20


Donder op met je linkse coalitie! Het land heeft economisch en sociaal een harde hand nodig. En Cohen kan natuurlijk geen premier worden, dat wordt iemand van de grootste partij, het CDA dus! Het wordt een centrum-rechts coalitie met de VVD of een centrum-met-een-klein-vleugje-link regering met de PVDA. Maar dan moet de PVDA wel veel van hun standpunten laten vallen, let maar op mijn woorden!

23-01-2003, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Donder op met je linkse coalitie! Het land heeft economisch en sociaal een harde hand nodig. En Cohen kan natuurlijk geen premier worden, dat wordt iemand van de grootste partij, het CDA dus! Het wordt een centrum-rechts coalitie met de VVD of een centrum-met-een-klein-vleugje-link regering met de PVDA. Maar dan moet de PVDA wel veel van hun standpunten laten vallen, let maar op mijn woorden!
wedden dat het geen rechtse kabinet wordt tenzij ze ongeloofwaardig over willen komen op de kiezers, en wat voor partij ben je nou als je niet luistert naar de kiezers.
we hebben gestemd en daar is uit gekomen: de pvda en cda de grootste partijen wij willen nu waar voor onze stem.

23-01-2003, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
we hebben gestemd en daar is uit gekomen: de pvda en cda de grootste partijen wij willen nu waar voor onze stem.
Bullshit! Er is uitgekomen dat het CDA de grootste partij is! PVDA is nummer twee! Dat is er uit gekomen! En de VVD kiezers willen ook "waar voor onze stem".
Ik weet zeker dat als de PVDA gisteren met twee zetels verschil de grootste was geworden, dat je ook had afgevraagd: "Hebben we het CDA wel nodig?".
De kiezer heeft gesproken: het CDA is nog steeds het grootste! Dus het CDA mag kiezen!

Pagina's : [1] 2