Bekijk volle/desktop versie : ‘Khedira mist komende duels van Real en ontbreekt ook tegen Nederland’



25-10-2012, 19:35
Trainer José Mourinho heeft bij Real Madrid al te maken met de nodige blessuregevallen in zijn defensie, en ook het middenveld van de Spaans kampioen blijft niet gevrijwaard van personele problemen. Volgens Marca zal Sami Khedira zeker twee weken niet inzetbaar zijn.

De Duitse middenvelder liep woensdag tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Borussia Dortmund een beenblessure op, en waarschijnlijk moet hij de komende duels van Real aan zich voorbij laten gaan. Khedira mist zondag in de Primera División de ontmoeting met Real Mallorca en drie dagen later het duel met Alcoyano in de strijd om de Copa del Rey.
Vermoedelijk mist de Duits international , die nu al voor de achtste keer buitenspel staat sinds hij in Spanje voetbalt, vervolgens ook nog de competitiewedstrijd tegen Real Zaragoza en de tweede Europese krachtmeting met Borussia Dortmund. De verwachting is dat de 25-jarige Khedira evenmin op tijd hersteld zal zijn voor de oefeninterland die Duitsland op 14 november speelt tegen Nederland. Real heeft de kwetsuur van de middenvelder overigens nog niet zelf wereldkundig gemaakt.
------------------------------------------------------------------

Bazzzz, man. Khedira is dit seizoen gruwelijk, altijd fel en verzet veel werk. Die wedstrijden tegen Alcoyana en Real Mallorca kun je hem wel missen. Duitsland zal hem ook wel missen, maar dat is maar een oefenwedstrijdje. Voor Dortmund is hij hopelijk fit. Real miste hem gisteren erg. Maar ja, we zullen zien.

25-10-2012, 19:38


Real Madrid zal tweede Barca zijn ..alleen maar blessure's

25-10-2012, 20:23

Citaat door heffelini:

Bazzzz, man. Khedira is dit seizoen gruwelijk, altijd fel en verzet veel werk. Die wedstrijden tegen Alcoyana en Real Mallorca kun je hem wel missen. Duitsland zal hem ook wel missen, maar dat is maar een oefenwedstrijdje. Voor Dortmund is hij hopelijk fit. Real miste hem gisteren erg. Maar ja, we zullen zien.
ik heb de wedstrijd niet gezien maar hij werd echt gemist zeiden sommigen.. ik geloof het wel.. vooral tegen die duitsers. En zeg nou zelf.. Duitsland heeft zulke beestenteams he. Dortmund verliest van Schalke met 0-2 nota bene bij Dortmund en zware derby. Dortmund maakte Bayern vorig jaar helemaal kapot. Dortmund wint van Man city. Dortmund wint van Real. Schalke maakt Arsenal een kopje kleiner. Bayern nog steeds onverslagen in de competitie.. en volgens mij ook in de CL. Van duitsers verliezen hoort er gewoon bij. Duitsers winnen zo vaak. Die 4-0 voorsprong weggeven tegen Zweden was denk ik en hoop ik maar een incident. Mocht Ozil daadwerkelijk naar Bayern gaan... denk dan dat Bayern het allerbeste team van de komende 10 jaar zal hebben. Laat staan he ze willen Khedira net zo graag

25-10-2012, 20:28

Citaat door MarocinoRifino:
ik heb de wedstrijd niet gezien maar hij werd echt gemist zeiden sommigen.. ik geloof het wel.. vooral tegen die duitsers. En zeg nou zelf.. Duitsland heeft zulke beestenteams he. Dortmund verliest van Schalke met 0-2 nota bene bij Dortmund en zware derby. Dortmund maakte Bayern vorig jaar helemaal kapot. Dortmund wint van Man city. Dortmund wint van Real. Schalke maakt Arsenal een kopje kleiner. Bayern nog steeds onverslagen in de competitie.. en volgens mij ook in de CL. Van duitsers verliezen hoort er gewoon bij. Duitsers winnen zo vaak. Die 4-0 voorsprong weggeven tegen Zweden was denk ik en hoop ik maar een incident. Mocht Ozil daadwerkelijk naar Bayern gaan... denk dan dat Bayern het allerbeste team van de komende 10 jaar zal hebben. Laat staan he ze willen Khedira net zo graag
Was een gelijkspel...Bayern verloor 3-1 van Bate Borisov in de CL. Real laat Özil toch niet gaan. Anders mogen Mourinho en Perez erachteraan.

25-10-2012, 22:18


gwn modric op zijn plek gooien, deed het niet slecht tegen dortmund. khedira is wel goed in het terugveroveren van de bal en zorgt voor balans op het middenveld.