Bekijk volle/desktop versie : Tefsier van ibn Kethier 3 delen TE KOOP ALS NIEUW!



Pagina's : [1] 2

25-10-2012, 12:50
De 3 bekende delen die in het nederlands vertaald zijn van ibn Kethier bied ik hierbij te koop aan.
Normaal 90 euro per 3 delen.
Mogen nu weg voor 30 euro.
Reageer hier of pm.

Ik heb veeel meer mooie boeken nog te koop!.

25-10-2012, 17:12


up
Kan nu nog voor eid insha Allaah!

25-10-2012, 17:33
De tefsier bestaat uit 10 delen er zijn echter nog maar 3 delen vertaald in het nederlands.
Ik heb deze 3 te koop staan.
http://www.islamproducten.nl/koran-13/113-tafsir-ibn-kathir-deel-1.html

Hier staat deel 1 en op deze site hebben ze ook de andere delen

25-10-2012, 17:42
you,ve got mail!

26-10-2012, 20:33


Welke boeken heb je allemaal, ik bedoel de dikke boeken dan ......

26-10-2012, 20:38
Ik ga ze nu niet allemaal neerzetten maar in mijn andere bericht staan er al een aantal.
En wat is in jouw ogen een dik boek?
Hoeveel bladzijdes?
ben je opzoek naar iets specifieks?

26-10-2012, 20:40
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4448209 hier om precies te zijn

26-10-2012, 20:47
Ik heb zeer veel interesse want ik wil mijn kennis wat uitbreiden, dikke boeken zijn bij mij vanaf 200 blz

Ik vind dunne boekjes over Aqeedah ook goed, maar laat me weten wat je hebt .....

Kan je niet een foto maken en dan op tinypic uploaden, of verschillende foto's dan hoef je alles niet uit te typen

26-10-2012, 21:24
Ik heb interesse dus vergeet niet om even de foto's te posten inshallah,


Fi amaani illaah

26-10-2012, 21:58
Ik ben niet bekend met het uploaden maar ga het nu uittypen insha Allaah
De meeste boeken zijn minder dan 200 paginas
ik heb nu alleen de boeken van (rond de) 200 en meer

26-10-2012, 22:22
beschrijving van het paradijs imam aboe bakr ibn abid-doenya
De Manieren om het geloof te beschermen tegen de satan, Shaykh Wahidadbu-ssalam Bali
De uitleg van het boek ophelderingen van de misvattingen, Shaykh Mohammed ibn Saalih al-Oethamien
The legacy of the prophet , Ibn Rajab Al-Hanbali
The Biography of Abu Bakr As-Siddeeq (may Allaah be pleased with him) dr Ali Muhammad Muhammad As-Sallaabee(gereserveerd)
Vesting van de gelovige tegen de listen van de duivels en de djinn Shaykh Yahya ibn Mohammad ibn al-Qaasim ad-Daylamie
De boodschappers en de boodschap in het licht van de qor'aan en soennah Dr 'Omar soelaymaan al Asjqar
Sahabah De metgezellen van de profeet, Abdulwahid Hamid
De boetedoening voor de zonden en de oorzaken van de vergiffenis vaniut het boek en de soena Dr Sa'ied ibn wahf al qahtaanie
Islamitische richtlijnen Voor individuele en sociale verbetering Mohammed bin Jamil Zino
Proviand voor het hiernamaals Imaam ibn al Qayyim Al Djawziyyah
Begrafenissen , voorschriften en vermaningen Mohammed al Djibaaly
Geloof in Allaah Dr 'Omar Soelaymaan Al Asjqar
Dag der opstanding Dr 'Omar Soelaymaan Al Asjqar
De wereld van de edele engelen in het licht van de Qor'aan en Soenah Dr 'Omar Soelaymaan Al Asjqar
De wereld van de Djinn en de duivels Dr 'Omar Soelaymaan Al Asjqar
The jinn & Human sickness Remedies in the light of the Qur'aan & sunnah Dr Abu't-Mundhir Khaleel ibn ibraaheem Ameen (gereserveerd)
Het verheven Karakter van de profeet Mohammed (vrede zij met hem) uitgeverij Daar al-Aathaar
De dood het graf en wat erna gebeurt uitgeverij noer

26-10-2012, 22:47
Geloof in Allaah Dr 'Omar Soelaymaan Al Asjqar
Het verheven Karakter van de profeet Mohammed (vrede zij met hem) uitgeverij Daar al-Aathaar
Sahabah De metgezellen van de profeet, Abdulwahid Hamid
De uitleg van het boek ophelderingen van de misvattingen


Heb je die 3 boeken van Ibn Kethier ook nog te koop staan, en waar kan ik ze ophalen trouwens?

28-10-2012, 11:15


Boeken zijn echt goedkoop subhanallah, waarom laten jullie deze kansen voor hasanaat glippen?

29-10-2012, 09:01
Zuster heb je die driedelige van Ibn kethir nog?

29-10-2012, 09:14
Die zijn er nog zuster!
Stuur je een pm als je hem wilt overnemen?

Pagina's : [1] 2