Bekijk volle/desktop versie : Saoudisch broeder pleegt aanslag in Iraq (Video):



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-12-2004, 16:15

Citaat door freepalestina:
De mujahied groep van Al-Zaqarwi heeft een video vrijgegeven over de voorbereiding en uitvoering van zelfmoordaanslagen in Irak.

ALLAHOE AKBAR, met al hun technologie kennen ze ons niks maken wij zijn niet bang voor de dood en hun wel!!


Jihad tegen de kruisvaarders
.

22-12-2004, 16:19



Citaat door freepalestina:
kennen ze ons niks maken

Het is KUNNEN eikel

22-12-2004, 16:28

Citaat door freepalestina:
maak niet uit dit is rotterdam waar je alles ken zeggen dus doe niet zo bijdehand cheese head!!

Nou meid, terug naar school zou ik zeggen

22-12-2004, 16:30
Subhana ALlah. ALlah Rahmoe ...Dit zijn echte mujahideen, aanvallen op Amerikanen, offeren hen leven voor Allah en Islam.

22-12-2004, 16:32


Moge hij lang branden in de hel! Ik hoop dat het heel veel pijn heeft gedaan....

22-12-2004, 16:33
Wodan, ik denk dat jij in hel gaat branden, Deze man zit al in paradijs huilebalk( niet jaloers zijn he )... Pijn??? Minstens 1seconde,dat noem ik geen pijn.

22-12-2004, 16:34
allah u akbar,,,,, islam is victorious and that is guaranteed

22-12-2004, 16:36

Citaat door Blizzard:
Wodan, ik denk dat jij in hel gaat branden, Deze man zit al in paradijs huilebalk( niet jaloers zijn he )... Pijn??? Minstens 1seconde,dat noem ik geen pijn.

Zeg grapjas, die maagden zijn toch al versleten dus daar heeft ie niets aan de sukkel

22-12-2004, 16:37

Citaat door freepalestina:
De mujahied groep van Al-Zaqarwi heeft een video vrijgegeven over de voorbereiding en uitvoering van zelfmoordaanslagen in Irak.

ALLAHOE AKBAR, met al hun technologie kennen ze ons niks maken wij zijn niet bang voor de dood en hun wel!!


Jihad tegen de kruisvaarders
Wie zijn "wij" shit head?

Als jij daar ook je leven wilt vergooien mag je "wij" zeggen lafbek!

22-12-2004, 16:38

Citaat door Blizzard:
Wodan, ik denk dat jij in hel gaat branden, Deze man zit al in paradijs huilebalk( niet jaloers zijn he )... Pijn??? Minstens 1seconde,dat noem ik geen pijn.
Heeee nepmilitair....... hoe kan een verwend knulletje als jij meepraten over pijn? En volgens mij is moorden ook in de koran verboden, dus branden zal die....... tot in de eeuwigheid

22-12-2004, 16:39
Is zelfmoord eigenlijk wel toegestaan volgens de Islam?

22-12-2004, 16:41

Citaat door Wodan:
Heeee nepmilitair....... hoe kan een verwend knulletje als jij meepraten over pijn? En volgens mij is moorden ook in de koran verboden, dus branden zal die....... tot in de eeuwigheid

Hij is afgekeurd op een S5, en hij is te dik

22-12-2004, 16:42


Niet bang voor de dood? Amerikaanse soldaten laten tenminste hun gewonde vrienden niet achter om te sterven in een greppel. Zelfs niet als ze onder vuur zijn en ze redden met gevaar voor eigen leven.

Voor alsnog is Zarqawi en z'n rovers bende een ordinaire crimineel.

En dan hebben we het nog niet eens over de honderden, misschien wel duizenden gewonde terroristen die verzorgd worden in Amerikaanse (of door hen ondersteunde) ziekenhuizen

22-12-2004, 16:43

Citaat door Honderd Procent:
Hij is afgekeurd op een S5, en hij is te dik
Ik lees toch echt dat ik met een "echte" commando te doen heb

22-12-2004, 16:44

Citaat door freepalestina:
meid??? ga een bril kopen schele

ik heb er nog wel 1 tekoop zonder garantie

Ja je bent volgens mij gewoon een wijf, en je bent lelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6