Bekijk volle/desktop versie : Staakt-het-vuren in Syrië tijdens Offerfeest



24-10-2012, 12:16
De Syrische regering en sommige leiders van de opstandelingen zijn een bestand overeengekomen.





Zij hebben afgesproken een staakt-het-vuren in acht te nemen tijdens het drie dagen durende islamitische Offerfeest Eid al-Adha, dat vrijdag begint. Dit heeft Syrië-gezant Lakhdar Brahimi woensdag gezegd. Brahimi, gezant namens de Verenigde Naties en de Arabische Liga, sprak op het hoofdkantoor van de Arabische Liga in Caïro.

Hij zei dat de regering in Damascus later woensdag of donderdag formeel bekend zal maken dat een bestand overeen is gekomen.

24-10-2012, 12:17


Wel een beetje huichelachtig vind ik.

Waarom niet meteen STOPPEN met alle oorlogshandelingen?

Je weet toch al het hele jaar dat er een feest aan komt?

24-10-2012, 13:18

Citaat door Anti_jou:
Na het eten van de schaap weer gezellig verder boys?
dan wel.

ik vind dat ze moeten stopen bij de schapenfeest . dan kunnen families en zo rustig bij bezoek bij elkaar . na het schapenfeest moeten ze weer elkaar in de haren vliegen.

24-10-2012, 13:19

Citaat door aplat:
Wel een beetje huichelachtig vind ik.

Waarom niet meteen STOPPEN met alle oorlogshandelingen?

Je weet toch al het hele jaar dat er een feest aan komt?
hoezo
? dat zouden wij ook doen. in de kerst 1 dag rust om het feest te vieren en daarna weer op de vuist gaan met elkaar .



jij moet niet schijnheilig doen . lange

24-10-2012, 14:04


ik zal zulke moslims nooit snappen.

even stoppen met elkaar vermoorden om allah te plezieren door een schaap te slachten en daarna gaan ze verder met elkaar afslachten. lekker goddelijk allemaal

24-10-2012, 17:31

Citaat door pizatiee:
hoezo
? dat zouden wij ook doen. in de kerst 1 dag rust om het feest te vieren en daarna weer op de vuist gaan met elkaar .



jij moet niet schijnheilig doen . lange
Kan best zijn maar wat heeft kerst er mee te maken? Is er hier met kerst oorlog dan?

Ik vier trouwens nooit kerst.

24-10-2012, 17:35

Citaat door pizatiee:
hoezo
? dat zouden wij ook doen. in de kerst 1 dag rust om het feest te vieren en daarna weer op de vuist gaan met elkaar .



jij moet niet schijnheilig doen . lange
Oh...je bent van voor de oorlog.

24-10-2012, 18:54
oorlog zul je altijd blijven hebben zolang Israel daar is .
Citaat door dishlemeh-:
Oh...je bent van voor de oorlog.