Bekijk volle/desktop versie : Mijn sheikh!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

23-10-2012, 23:46

[video=youtube;_VrfOjjsC-w]http://www.youtube.com/watch?v=_VrfOjjsC-w&feature=related[/video]

Een du3a voor de Sheik is het minste wat je kan doen!


Aan de leiders van Soudië, moge Allah jullie ruggen breken. Waarom?
Wel omdat meer dan ongeveer 12.000 mensen van kennis vast zitten in hun gevangenissen. Sheikh Khaled Rashid zit vast voor deze video [video=youtube;8ka59J-Yyts]http://www.youtube.com/watch?v=8ka59J-Yyts[/video]

Wees eerlijk tegen jezelf, en vertel me aan welke kant de Saoudi's staan. Aan de kant van de Moslims of die van de Amerikanen/israeli's etc. [/SIZE]

24-10-2012, 00:03


Zeker insha'Allah..

24-10-2012, 00:15
36 mensen zijn langs gekomen, en geen enkele heeft wat achter gelaten,...

24-10-2012, 00:18
Er waren geruchten dat hij vrij zou komen, maar is zeker niet waar gebleken.

24-10-2012, 00:20



Citaat door bou:
Er waren geruchten dat hij vrij zou komen, maar is zeker niet waar gebleken.
Heb ik ook gehoord, maar ik denk niet dat er wat van in huis is gekomen.

24-10-2012, 00:23
Moge Allah onze Sheikh Khalid al Rashid standvastig houden en snel bevrijden!
Vergeet ook geen Dua voor onze andere geleerden in de gevangenissen van de Tawagheet!

Sheikh Umar Abdurrahmaan
Sheikh Ali al Khudayr
Sheikh abu Muhammad al Maqdisi
Sheikh Bishr al Bishr
Sheikh Sulayman al Ulwan
Sheikh abu Qatadah al Filistini
Sheikh Nasir al Fahd
Sheikh Ahmad al Khalidi
Sheikh Faris al Zahrani
Sheikh Musa al Qarni
Sheikh Said bin Zu'ayr
Sheikh Sa'ud al Hashimi
Sheikh Hafid al Dosari
Sheikh abu Hamza al Masri
Sheikh Abdullah al Rayes

en nog zo veel andere namen...

http://www.youtube.com/watch?v=OtTbqVCq_2k
[video=youtube;OtTbqVCq_2k]http://www.youtube.com/watch?v=OtTbqVCq_2k[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=qgmV6KMQrz0
[video=youtube;qgmV6KMQrz0]http://www.youtube.com/watch?v=qgmV6KMQrz0[/video]

24-10-2012, 00:25

Citaat door bou:
Er waren geruchten dat hij vrij zou komen, maar is zeker niet waar gebleken.
Een vriend (of misschien student) van hem was al vrijgelaten pas geleden, en de verwachting was wel dat Sheikh Khalid al Rashid zelf ook snel zal volgen.

Moge Allah bespoedigen. Ya Allah laat onze geleerden niet wegrotten in de cellen van de tirannen! Ya Allah laat de grote 3olamaa van Tawheed de Ummah weer van nut zijn!

Wat een schande is het voor de Ummah, als haar geleerden de gevangenissen vullen...

24-10-2012, 00:27
Ik dacht dat de Sheikh al vrijgelaten was, maar kennelijk heb ik gemist dat het slechts geruchten waren.

Abu_Ghareeb: Zit Sh. Maqdisie al weer vast? Die was toch een tijd geleden vrijgelaten?

24-10-2012, 00:28
Meer dan 14.000 geleerden zitten gevangen in saudie. 4000 zijn Grote geleerde, deze zullen de gevangenissen nooit verlaten.

24-10-2012, 00:32

Citaat door Disturbed:
Ik dacht dat de Sheikh al vrijgelaten was, maar kennelijk heb ik gemist dat het slechts geruchten waren.

Abu_Ghareeb: Zit Sh. Maqdisie al weer vast? Die was toch een tijd geleden vrijgelaten?
Sheikh Khalid zat nog vast ja. En Sheikh al Maqidsi zit alweer een jaar zeker vast. Sinds oktober 2011 als het goed is ergens. Hij was inderdaad pas vrij nog. Moge Allah hem belonen, standvastig maken en bijstaan.


Citaat door halimaaaaaaaaa:
Meer dan 14.000 geleerden zitten gevangen in saudie. 4000 zijn Grote geleerde, deze zullen de gevangenissen nooit verlaten.
niet geleerden allemaal. Was het maar waar dat we zo veel geleerden hadden. Dan zou de Ummah er niet zo aan toe zijn. Die 14 duizend zijn ook studenten (gevorderden of beginners). 'politiek gevangenen' hoe ze dat noemen. "salafiyah jihadiyah'. Maar onder hen zijn zeker honderden geleerden. Overgrote deel wiens namen wij niet eens kennen.

24-10-2012, 00:32
O, dat wist ik niet. Op basis waarvan zit hij ditmaal vast? Ameen.

Fakka Allah asraahoem.

24-10-2012, 00:35

Citaat door Abu_Ghareeb:
Sheikh Khalid zat nog vast ja. En Sheikh al Maqidsi zit alweer een jaar zeker vast. Sinds oktober 2011 als het goed is ergens. Hij was inderdaad pas vrij nog. Moge Allah hem belonen, standvastig maken en bijstaan.


niet geleerden allemaal. Was het maar waar dat we zo veel geleerden hadden. Dan zou de Ummah er niet zo aan toe zijn. Die 14 duizend zijn ook studenten (gevorderden of beginners). 'politiek gevangenen' hoe ze dat noemen. "salafiyah jihadiyah'. Maar onder hen zijn zeker honderden geleerden. Overgrote deel wiens namen wij niet eens kennen.
14.000 mensen van kennis, en 4000 zijn grote geleerde. In die 10.000 zitten studenten en Talib al Hilem

24-10-2012, 00:38



Citaat door Disturbed:
O, dat wist ik niet. Op basis waarvan zit hij ditmaal vast? Ameen.

Fakka Allah asraahoem.
Excuseer, ik zei net oktober, maar ik lees nu vrijdagnacht 18 september werd hij gearresteerd. Volgens sommigen vanwege zijn boek millatu ibrahim waarin hij uithaalt na de regering etc, en volgens een ander artikel is het omdat hij mensen ronselde in jordanie voor de taliban...

Kortom, het is gewoon vanwege de Tawheed..

Allaah weet het best..
Allahuma ameen.

24-10-2012, 00:41
Millatu Ibrahiem was toch een 'oud' werk van de Sheikh? Of heeft hij deze geschreven tijdens zijn eerste gevangenschap? Wat het ook moge zijn; het is duidelijk dat de regeringen hen monddood willen maken. Moge Allah de geleerden in de situatie bijstaan en hun da'waah velen bereiken.
Citaat door Abu_Ghareeb:
Excuseer, ik zei net oktober, maar ik lees nu vrijdagnacht 18 september werd hij gearresteerd. Volgens sommigen vanwege zijn boek millatu ibrahim waarin hij uithaalt na de regering etc, en volgens een ander artikel is het omdat hij mensen ronselde in jordanie voor de taliban...

Kortom, het is gewoon vanwege de Tawheed..

Allaah weet het best..
Allahuma ameen.

24-10-2012, 00:48
Moge Allah onze geleerde's allemaal standvastig maken en sabr schenken! Moge Allah hun alle bevrijden uit de hande van die verschrikelijke mensen. Alhamdoelilah ze worden zo veel beproefd alhamdoelilah!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23