Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit al gedronken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-10-2012, 01:18


en dit




ben vanmiddag zwanger box gaan halen van de etos en die 2 zaten erin.
sorry maar ondanks dat er geen alcohol in zit lijkt t me ranzig

23-10-2012, 01:18


ow sorry heb verkeerde foto van die wieckse geplaatst.. die in de doos was was 0.0% alcohol

23-10-2012, 01:20
nu ist just

23-10-2012, 01:21
De eerste lijkt mij sowieso goor. De tweede; zou het niet weten. Het oogt wel wat frisser dan de eerste.

23-10-2012, 01:22



Citaat door Disturbed:
De eerste lijkt mij sowieso goor. De tweede; zou het niet weten. Het oogt wel wat frisser dan de eerste.
ja zo denk ik er ook over .. alleen toch krijg ik t ni over mn hart

die eerste kan echt nie ,da lijkt gewoon bier ieuwww

23-10-2012, 01:22
Ik werkte zelf in een supermarkt en zag soms zelfs Marokkaanse vrouwen met jeleba en al zulke dingen halen voor hun man of kinderen .. Zo van bier maar dan geen alcohol.. Dan denk ik mens koop gewoon normale frisdrank

23-10-2012, 01:27
Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen. Er zijn genoeg alternatieven waar Moslims van kunnen genieten.
Citaat door Rach_:
ja zo denk ik er ook over .. alleen toch krijg ik t ni over mn hart

die eerste kan echt nie ,da lijkt gewoon bier ieuwww

23-10-2012, 01:27

Citaat door Tawayaresh:
Ik werkte zelf in een supermarkt en zag soms zelfs Marokkaanse vrouwen met jeleba en al zulke dingen halen voor hun man of kinderen .. Zo van bier maar dan geen alcohol.. Dan denk ik mens koop gewoon normale frisdrank
eerlijk ik heb er zelf nooit op gelet omdat zulke dingen denk ik nooit bij de limonade staan maar wel bij de bier enzo.
ik schrok toen ik het zag eerst maar het zit wel in een zwanger box hahaha dus t zal wel echt geen kwaad kunnen.
of ja ik weet nie.. ik vraag me af hoe t zit met zulke dingen

dat blikje heb ik wel meteen in de vuilbak gezwierd maar dat flesje staat hier nog

23-10-2012, 01:28

Citaat door Disturbed:
Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen. Er zijn genoeg alternatieven waar Moslims van kunnen genieten.
jja klopt maar de vereiste voor moslims is dus dat t alcoholvry moet zijn.. en dat is t geval

23-10-2012, 01:29
I know, maar alsnog. Nee, bedankt.

23-10-2012, 01:31

Citaat door Disturbed:
I know, maar alsnog. Nee, bedankt.
ja i get you

23-10-2012, 01:31

Citaat door Rach_:
eerlijk ik heb er zelf nooit op gelet omdat zulke dingen denk ik nooit bij de limonade staan maar wel bij de bier enzo.
ik schrok toen ik het zag eerst maar het zit wel in een zwanger box hahaha dus t zal wel echt geen kwaad kunnen.
of ja ik weet nie.. ik vraag me af hoe t zit met zulke dingen

dat blikje heb ik wel meteen in de vuilbak gezwierd maar dat flesje staat hier nog
Ja kijk weet je, je kan inderdaad voor de zekerheid even googlen wat er nou precies in zit. Of als je iets niet begrijpt van t flesje en dat word googlen.. Maar t ligt inderdaad bij de bier producten, althans toen ik er werkte wel. Maar wat ik niet snap zijn die vrouwen die het voor hun KINDEREN kopen en hun dan aansporen van de ze dat wel mogen drinken. Omdat daar dan geen alcohol in zit maar je weet maar nooit Allah i3feth later wat ie gaat doen..

Maar wat gek dat je dat in je doos gekregen hebt haha .. Wel weer iets anders.. Misschien is t wel goed voor je? Hihi

23-10-2012, 01:34



Citaat door Tawayaresh:
Ja kijk weet je, je kan inderdaad voor de zekerheid even googlen wat er nou precies in zit. Of als je iets niet begrijpt van t flesje en dat word googlen.. Maar t ligt inderdaad bij de bier producten, althans toen ik er werkte wel. Maar wat ik niet snap zijn die vrouwen die het voor hun KINDEREN kopen en hun dan aansporen van de ze dat wel mogen drinken. Omdat daar dan geen alcohol in zit maar je weet maar nooit Allah i3feth later wat ie gaat doen..

Maar wat gek dat je dat in je doos gekregen hebt haha .. Wel weer iets anders.. Misschien is t wel goed voor je? Hihi
ja is wel zo... als je t aan kids geeft kan dat weleens gebeuren dat ze als ze wat groter zijn t blikje ernaast nemen met 2% alcohol zo van ach wat kan dat dan nog kwaad.

wat ons betreft is dat niet t geval hmdl maar toch is t een raar idee.
erg e dat eens t in je huis is en je kijkt er naar dat je je gaat beginnen afvragen van ehm wat kan t eigenlijk kwaad?

trouwens ik hoef nie te googlen, de ingredienten staan erop he.. en tis idd alcoholloos dus tja

23-10-2012, 01:37

Citaat door Rach_:
ja is wel zo... als je t aan kids geeft kan dat weleens gebeuren dat ze als ze wat groter zijn t blikje ernaast nemen met 2% alcohol zo van ach wat kan dat dan nog kwaad.

wat ons betreft is dat niet t geval hmdl maar toch is t een raar idee.
erg e dat eens t in je huis is en je kijkt er naar dat je je gaat beginnen afvragen van ehm wat kan t eigenlijk kwaad?

trouwens ik hoef nie te googlen, de ingredienten staan erop he.. en tis idd alcoholloos dus tja
Snap je? Dus dat!

Haha, ja meid anders kan je t samen met je hubbie proeven.. Probeer het gewoon voor een keertje en dan daarna niet meer

23-10-2012, 01:37
Super vies ik had een x babaria 0% geprobeerd smaakt naar poep en pis zware afrader ik begrijp echt niet hoe mensen bier kunnen drinken de smaak is zo anders dan de geur nogmaals gatver.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7