Bekijk volle/desktop versie : Is zij gek geworden of ligt het aan mij..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

22-10-2012, 23:11
Ik vroeg haar dus jij wilt wel muziek op jouw bruiloft ?

Ze zegt ja ik wil dat wel doen.

Ik zeg, je weet toch wel dat muziek haram is he.
Je kan toch ook anasheed doen.

Ze zegt ja, maar mensen zijn zwak en ontwetend daarna kan je berouw tonen.

Ik zeg nou meid zo werkt het niet, je kan dit niet gooien op ontwetendheid als je kennis hebt over bepaalde zaken,
je zoekt bewust een zonde op en dat op je belangrijkste dag van je leven

je begint je huwelijk dus met 1 en al le7hraam en je geeft iedereen daar aanleiding toe, i.p.v het goede na te streven.
Hoe verwacht je dan zegeningen in jouw huwelijk

Ze zegt ik ga lekker los, lekker dansen met een band en muziek, en daarna toon ik berouw en allah swt zal mijn huwelijk alsnog zegenen

is zij gek of ligt het aan mij ??

22-10-2012, 23:13


krankjorum ja

22-10-2012, 23:14
Jaa ze is gek!!

22-10-2012, 23:15
Zij is niet gek helaas.. het is hoe het tegenwoordig gaat. Ik doe dat ook dus zo schijnheilig ben ik niet. Laten we du3a doen dat we dit gedrag zullen veranderen in de toekomst.

22-10-2012, 23:18


Over onwetendheid gesproken.

22-10-2012, 23:19

Citaat door miss_ike:
Zij is niet gek helaas.. het is hoe het tegenwoordig gaat. Ik doe dat ook dus zo schijnheilig ben ik niet. Laten we du3a doen dat we dit gedrag zullen veranderen in de toekomst.
je bent niet schijnheilig als je dat doet maar dom en respectloos en je doet niet wat allah swt van ons vraagt.
Je weet dat iets niet mag en toch doe je het.

De man die onder die voorwaarde met jou trouwt is geen man.

22-10-2012, 23:20

Citaat door Dounia_A:
Over onwetendheid gesproken.
Leg uit ?

22-10-2012, 23:21
ze houdt zichzelf voor de gek

22-10-2012, 23:22

Citaat door moessie4you:
je bent niet schijnheilig als je dat doet maar dom en respectloos en je doet niet wat allah swt van ons vraagt.
Je weet dat iets niet mag en toch doe je het.

De man die onder die voorwaarde met jou trouwt is geen man.
Ik hoef sowieso geen bruiloft.. tenmiste geen poppenkast gedoe zoals het nu gaat. Maar ik ben indd zwak genoeg om muziek te luisteren.. ik weet dat ik verkeerd bezig ben. Maar inshallah zal ik mijn best doen om dit te veranderen.

22-10-2012, 23:24
Ja is een dom excuus. Ik zou niet met iemand durven huwen die fitna wil op de bruiloft brrr

22-10-2012, 23:24

Citaat door moessie4you:
Leg uit ?
Een wetende zou zulke uitspraken niet doen. Noch zondes begaan met die intentie.
Kortom ze is onwetend.

22-10-2012, 23:25
zonder de tekst te lezen dacht ik het ligt zeker aan jou
maar nadat ik de tekst heb gelezen dacht ik duuud het ligt sooo aan haar

22-10-2012, 23:26


Dat ze het zo kort door de bocht formuleert en er maar vanuit gaat dat ze vergeven wordt is debiel ja, maar wij begaan allemaal bewust zondes dus in hoeverre dat dan beter is...

22-10-2012, 23:27

Citaat door miss_ike:
Ik hoef sowieso geen bruiloft.. tenmiste geen poppenkast gedoe zoals het nu gaat. Maar ik ben indd zwak genoeg om muziek te luisteren.. ik weet dat ik verkeerd bezig ben. Maar inshallah zal ik mijn best doen om dit te veranderen.
Waar jij naar luistert gaat deze topic niet over het gaat om een bruiloft en dat iemand muziek laat draaien wetend dat het niet is toegestaan !

22-10-2012, 23:29
Btw anasheed gij weet ni hoe dat bij de vrouwen soms/vaak gaat zeker, dansen gelijk beesten. Dus sowieso ni volledig koosjer hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7