Bekijk volle/desktop versie : Zijn er dames hier die niet mogen werken van hun man?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-10-2012, 18:07
Assalamaleikoum lieve dames,

Zoals de titel het zegt, Zijn er nog mannen in deze tijd dat hun vrouw verbied om te werken? Zoja hoe ga jij hiermee om? Ben benieuwd?

En werkende dames, jullie inkomen hoe spenderen jullie het? Sparen? kosten mee betalen en de rest aan je zelf spenderen?

xxx

22-10-2012, 18:11


Ben erg benieuwd.

22-10-2012, 18:15
ja mmm niemand voelt zich aangesproken tot nu

22-10-2012, 18:18
Ik werk, en besteed mijn geld waar ik dat aan wil.

Mijn man betaald de vaste lasten.

Daarvoor is hij de man.

22-10-2012, 18:18


Ik werk gewoon. MIjn man betaald alle vaste lasten en verplichtingen. Geld dat ik verdien sparen wij voor: vakanties, onderhoud, kleding, etc.

22-10-2012, 18:23
Ik werk ook, mijn geld gaat grotendeels naar extra kosten zoals uitjes, kinderkleding (omdat ik een shopfreak ben) kleding en accessoires voor mezelf en spullen voor het huis. Ik voel me niet genoodzaakt om te werken, want hij betaalt sowieso voor alles maar het is altijd leuk om zelf afhankelijk te zijn.

22-10-2012, 18:24
Is het ook gewoon goed te doen? Het hangt er natuurlijk v.a wat voor werk je doet maar daarnaast nog het huishouden en eventueel voor de kinderen zorgen?

22-10-2012, 18:24
Alhamdoulilah is super werken en je geld spenderen aan wat jij wilt, inderdaad man is er voor de vaste lasten

22-10-2012, 18:27

Citaat door Monarch:
Is het ook gewoon goed te doen? Het hangt er natuurlijk v.a wat voor werk je doet maar daarnaast nog het huishouden en eventueel voor de kinderen zorgen?
Ik werk niet fulltime, dus ik verwaarloos het huis of mijn kind absoluut niet. Daar is wat extra geld er echt niet waard voor. Gelukkig is het te doen en alles valt te balanceren. We verdelen de taken dus ook hij past soms op onze zoon want hij is immers ook schuldig aan mijn voortplanting

22-10-2012, 18:29
Afhankelijkheid vind ik ook wel belangrijk en tof x

22-10-2012, 18:29
Ik hoop dat hij het me gaat verbieden!

22-10-2012, 18:32
M; alikaa meen je dat? haha je doet me lachen ewa inchaallah hoop het ook voor jou dan en waarom als ik mag weten? xx

22-10-2012, 18:37



Citaat door moumouch:
M; alikaa meen je dat? haha je doet me lachen ewa inchaallah hoop het ook voor jou dan en waarom als ik mag weten? xx
Ja echt ik meen het.. Ik heb liever iemand die het me verbied dan iemand die het me verplicht! Ik wil niet gaan werken later.. Tenzij het echt moet omdat we dan niet rondkomen of wat dan ook..

22-10-2012, 18:40

Citaat door moumouch:
Assalamaleikoum lieve dames,

Zoals de titel het zegt, Zijn er nog mannen in deze tijd dat hun vrouw verbied om te werken? Zoja hoe ga jij hiermee om? Ben benieuwd?

En werkende dames, jullie inkomen hoe spenderen jullie het? Sparen? kosten mee betalen en de rest aan je zelf spenderen?

xxx
wat bedoel je "in deze tijd"
kan je vertellen wat er nog meer veranderd ,
wat veranderd er als het 2014 is ???

afspraken gemaakt voor je huwelijk en nu
opeens 180grade gaan veranderen ?!?!?

22-10-2012, 18:41

Citaat door hanazuki:
wat bedoel je "in deze tijd"
kan je vertellen wat er nog meer veranderd ,
wat veranderd er als het 2014 is ???

afspraken gemaakt voor je huwelijk en nu
opeens 180grade gaan veranderen ?!?!?
ze bedoelt of het hedendaags überhaupt nog voorkomt a ezel die je bent. damn, je laat me iedere keer versteld staan van jouw achterlijkheid wist je dat?

Pagina's : [1] 2 3 4 5