Bekijk volle/desktop versie : Wat te dragen op een Turkse bruiloft?



22-10-2012, 17:50
Ik ben binnenkort uitgenodigd op de bruiloft van een studievriend. Hij is Turks en zijn bruiloft wordt nogal traditioneel met anasheed etc. Nu vraag ik me dus af wat gepaste kleding is op zo'n feest? Hij vertelde me dat die meiden daar in galajurken komen, maar ik vind die meestal nogal bloot. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

22-10-2012, 17:51



Citaat door chica_maruecos:
Ik ben binnenkort uitgenodigd op de bruiloft van een studievriend. Hij is Turks en zijn bruiloft wordt nogal traditioneel met anasheed etc. Nu vraag ik me dus af wat gepaste kleding is op zo'n feest? Hij vertelde me dat die meiden daar in galajurken komen, maar ik vind die meestal nogal bloot. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!
Je vind die jurken zgn bloot, maar je doet wel aan studievrienden?

22-10-2012, 17:52

Citaat door amahoela:
Je vind die jurken zgn bloot, maar je doet wel aan studievrienden?

22-10-2012, 17:53
Genoeg mooie avondjurken die niet zo bloot zijn.

22-10-2012, 17:58


Avondjurk met bolero dan is het niet te bloot. Moet ook nog 1 kopen.
Turkse vriendin trouwt binnenkort.
Op haar verloving had ik een little black dress met gouden details.

22-10-2012, 18:10
Turken hebben echt lak om hoe ze eruitzien op bruiloften niet overdreven zoals Marokkanen.
- Jurkje met spijkerbroek en bv hoge hakken.
- Lange jurk

22-10-2012, 18:16
kzou gwn in een marokkaanse jurk gaan

22-10-2012, 18:21

Citaat door amahoela:
Je vind die jurken zgn bloot, maar je doet wel aan studievrienden?
Lijkt me wel duidelijk dat wanneer iemand je op zijn bruiloft uitnodigt er verder niets speelt? Dat ik normaal omga met de mensen met wie ik in projectgroepen zit etc. hoeft niet direct te betekenen dat ik me als een slet moet kleden. Amehoela!

22-10-2012, 18:22

Citaat door Shaziaa:
Avondjurk met bolero dan is het niet te bloot. Moet ook nog 1 kopen.
Turkse vriendin trouwt binnenkort.
Op haar verloving had ik een little black dress met gouden details.
Ik denk dat ik inderdaad voor een mooie jurk ga. Kan alleen nergens iets leuks vinden. Heb jij tips?

22-10-2012, 18:23

Citaat door Monarch:
Turken hebben echt lak om hoe ze eruitzien op bruiloften niet overdreven zoals Marokkanen.
- Jurkje met spijkerbroek en bv hoge hakken.
- Lange jurk
Dat had ik dus ook van die Turk begrepen. Ik wilde in eerste instantie gewoon in een Marokkaanse jurk, maar ja dat is dan weer zo 3ayek. Haha.

22-10-2012, 18:23

Citaat door vrouw1986:
kzou gwn in een marokkaanse jurk gaan
Is echt way to much. Die mensen komen daar best wel casual of in avondjurken. Wij pakken echt uit voor feesten.