Bekijk volle/desktop versie : NEDERLANDSE VIDEO! Syrië: Daraa: een massaslachting van vrouwen en kinderen in Al Hi



Pagina's : [1] 2

22-10-2012, 01:15
Een schokkende video met de gebeurtenissen in Syrie.

http://www.youtube.com/watch?v=ZQVoVCW-YJM&feature=youtu.be

[video=youtube;ZQVoVCW-YJM]http://www.youtube.com/watch?v=ZQVoVCW-YJM[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=pW3w89VTqg4


MODERATOR, waarom werd mijn bericht verwijderd? Als ik me niet aan de regels houdt wil ik dat graag weten, shukran.

22-10-2012, 01:23


La hawla wa laa quwata illa billah

22-10-2012, 01:40
La hawla wala quwwata illa billah

Geen woorden hiervoor

Moge die hond assad in de diepste put van de hel worden gegooid Allahoema Ameen

22-10-2012, 01:42
Woorden schieten gewoon tekort.


Qaatalahumallah.

22-10-2012, 01:44


Innaa lillahi wa innaa ileihi radji3oen.


Wat doet dit pijn zeg.

22-10-2012, 01:46
Bereid je voor, dit soort bommen worden er tot nu toe gebruikt:

-Clusterbommen
-Hydralucht vuurbommen
-TNT-tonnen (barrels)
Tonnen met brandbaar brandstof.

22-10-2012, 01:50
Is gewoon genocide uitroeing van onze broeders en zusters

22-10-2012, 01:52
De hele wereld kijkt toe en niemand doet wat eraan la hawla wala quwwata illa billah

22-10-2012, 01:55
Hun bloed, eer en levens zijn niet verspild, moge Allaah subhana wa taAlla tevreden met hen zijn.

22-10-2012, 02:07
De oorlog in Syrië lijkt verder uit te lekken naar Libanon, er zijn net berichten binnen gekomen van hevige zware gevechten tussen Ahlu Sunnah en de Shia in verschillende gebieden in Libanon, elektriciteit en verlichting in de hoofdstad zou hierdoor zelfs zijn afgesloten. InshaAllah is dit een positieve ontwikkeling en zullen de Moslims in As-Shaam en de rest van de Ummah opstaan en hun broeders steunen in Syrië en Palestina.

22-10-2012, 02:14
Positieve ontwikkeling?? Zoals die opstanden en demonstraties positief zijn uitgepakt ??

Ik zie de positiviteit g ja in die filmpjes hoe kinderen en vrouwen worden vermoord en verkracht

En jij vertegenwoordigt die onzin

22-10-2012, 02:17
Bashar en zijn bende worden o.a vanuit Libanon gesteund door de Shia, en de broeder van Ahlu Sunnah in Libanon zijn opgestaan voor hun Syrische broeders, ook de Palestijnse vluchtelingen in Libanon helpen hen en hebben de wapens opgepakt tegen de Shia. Moge Allah hun de overwinning schenken en As-Shaam en Baytul Maqdis bevrijden.

22-10-2012, 02:41


Moge Allah hun een plekje schenken in de Paradijs. De leed die deze mensen hebben doorstaan en de hele wereld kijkt toe ongelovelijke tijden!

22-10-2012, 03:01
La hawla wala quwatta ila billah. Het is toch niet te geloven hoe "leiders" in de Arabische wereld hun wapens op volle sterkte gebruiken tegen de moslims, en zo zacht en vriendelijk zijn tegen hun eigenlijke vijanden zonder ook maar 1 kogeltje in hun richting te schieten.

Maar Al-Hamdulilah deze slachtoffers hebben hun offer gebracht en zij zullen bij Allah hun beloning vinden. Hun bloed zal in-sha'Allah de reden zijn waardoor de moslims, vooral in Shaam, wakker zullen worden zodat de Ummah verlost zal worden van haar uitbuiters en zodat er weer een Khilaafa zal worden gesticht die wordt geregeerd door de Shari'ah.

22-10-2012, 08:39
rahimahum l-Laah

Pagina's : [1] 2