Bekijk volle/desktop versie : Help....bolywood-film titel gezocht



Pagina's : [1] 2

21-10-2012, 21:20
Het gaat over een 2 personen waarvan de man ziek word ongeneeslijk en ondanks zijn verschrikkelijke liefde voor haar hy haar roch met een andere jongen wil koppelen zodat ze na zijn dood niet blijft rouwen!


Ps wie heeft een echte aanrader die ik zo via internet kan zien! Heb zin om te huilen

21-10-2012, 21:36


Kal ho na ho heet die film

21-10-2012, 21:48
Oh super super super thanks voor jullie reacties! Ik ga die zo kijken inshallah

21-10-2012, 21:50
Wat vonde jullie ervan??

21-10-2012, 21:57


Ik heb jaren geleden ernaar gekeken, heb toen als een kind gehuild haha.
Wel mooie film.

21-10-2012, 22:10

Citaat door _Lelie__:
Ik heb jaren geleden ernaar gekeken, heb toen als een kind gehuild haha.
Wel mooie film.
Ok, ik ga em zo kijken! Xxx

21-10-2012, 22:16
Heb jullie nog leuke aanraders? Liefst wat minder bekende, alle populaire films heb ik al gezien.

Ps: kal ho na ho is een prachtige film!

21-10-2012, 22:28

Citaat door Dilemma112:
Heb jullie nog leuke aanraders? Liefst wat minder bekende, alle populaire films heb ik al gezien.

Ps: kal ho na ho is een prachtige film!
Ja zou ik ook willen weten..... Ken je trouwens de film waarin haar geliefde komt te overlijden en zijn hart gedoneerd word! Jaren later word ze verliefd op die man omdat die zijn hart draagt of zoiets! Ook een prachtige film

21-10-2012, 22:33

Citaat door angel_23:
Ja zou ik ook willen weten..... Ken je trouwens de film waarin haar geliefde komt te overlijden en zijn hart gedoneerd word! Jaren later word ze verliefd op die man omdat die zijn hart draagt of zoiets! Ook een prachtige film
Ah ja, ook een hele mooie. Dil ne jise apna kaha heet ie. Alleen is het wel andersom haha, de vrouw doneert na haar overlijden haart hart aan een andere vrouw die later verliefd wordt op die man.

21-10-2012, 22:55

Citaat door Dilemma112:
Ah ja, ook een hele mooie. Dil ne jise apna kaha heet ie. Alleen is het wel andersom haha, de vrouw doneert na haar overlijden haart hart aan een andere vrouw die later verliefd wordt op die man.
Oh hahahaha pfff masallah je kent ze allemaal! Ja sorry dacht dat het de man is die doneerde of zoiets hahahah

21-10-2012, 22:58
Ik heb 3 afgelopen dagen gezien, Khabi Khusi Khabi Gham, Kal ho na ho en Kuch Kuch Hota Hai. Je kunt ze allemaal bekijken op youtube. Full movie, was zo erg joh. Heb alleen maar gehuild.

21-10-2012, 23:00

Citaat door Saar..:
Ik heb 3 afgelopen dagen gezien, Khabi Khusi Khabi Gham, Kal ho na ho en Kuch Kuch Hota Hai. Je kunt ze allemaal bekijken op youtube. Full movie, was zo erg joh. Heb alleen maar gehuild.
Thx voor je tip!! Ja ze zijn zo mooi echt m weg te dromen ! En als je zin hebt om te huilen moet je zulke films kijken!

21-10-2012, 23:00



Citaat door Saar..:
Ik heb 3 afgelopen dagen gezien, Khabi Khusi Khabi Gham, Kal ho na ho en Kuch Kuch Hota Hai. Je kunt ze allemaal bekijken op youtube. Full movie, was zo erg joh. Heb alleen maar gehuild.
Ps waar gaat het ongeveer over?

21-10-2012, 23:02
Thoda pyaar thoda magic vond ik ook heel mooi. Salaam namaste, Kisna, My name is Khan (niet echt Bollywood maar wel mooi)

21-10-2012, 23:05

Citaat door Limburgse_:
Thoda pyaar thoda magic vond ik ook heel mooi. Salaam namaste, Kisna, My name is Khan (niet echt Bollywood maar wel mooi)
Thxxxxxxx heb je een kleine toelichting?

Pagina's : [1] 2