Bekijk volle/desktop versie : dus net..



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11

21-10-2012, 01:10

Citaat door Mely:
Worden zij zelf wel oraal bevredigd?
ze zeggen van niet, omdat ze bang zijn dat ze anders iets voor terug willen

21-10-2012, 01:12



Citaat door rudebwai:
Probeer je mij te overtuigen?
Je kunt niet 24/7 je vuisten ophouden
o maar dat doe ik ook niet..ik heb alleen een zwakte ik heb dat afgeleerd

21-10-2012, 01:24
Houd het netjes aub? ye moderators werken gewoon s'avonds laat.

21-10-2012, 01:27
hmmmmm ben heel de tijd netjes geweest

21-10-2012, 11:32



Citaat door Sensuall:
ze zeggen van niet, omdat ze bang zijn dat ze anders iets voor terug willen
wil je dat ze naast jou en je vriendin, dat ze volop gaan praten over hun privéleven...tuurlijk gaan ze nee zeggen en dat ze het walgelijk vinden.....zodat jij of je vriendin hun wat meer info zullen geven...waar hun iets aanhebben....you know the details...

21-10-2012, 12:59
Vergis je niet hoor, vrouwen praten volop over hun sex leven..onderling dan

21-10-2012, 13:04

Citaat door Sensuall:
o maar dat doe ik ook niet..ik heb alleen een zwakte ik heb dat afgeleerd
Goed zo, als het niet kan buigen, dan breekt het

21-10-2012, 13:30

Citaat door Sensuall:
Vergis je niet hoor, vrouwen praten volop over hun sex leven..onderling dan
klopt....de ene vind het intressant en zit er als de kippen bij, de ander houd niet van ander mans seks leven die hoepelt weg uit het groep....ik vind het wel raar....je ziet een beeld in dat gene en als een vrouw haar privéleven komt vertellen dan denk je kivesh...doet ie gene dat echt...terwijl ze altijd als dode lijken bij bezoek zitten.....

21-10-2012, 13:38
Ja inderdaad, ik heb dat vaak..als iemand begint te praten dan denk ik heb jij dat allemaal in je, nooit verwacht.

21-10-2012, 22:42

Citaat door Sensuall:
luister ff ja, het gaat erom dat ze zegt dat ik elke dag sex heb met een andere man..ze moet niet komen liegen daarover klaar..
Ze zei dat je zondigt toch? En je hebt zelf een topic geopend waarin je het had over je slaap ergernissen naast mannen.
Waarom val je haar dan zo aan?
Je schetst van jezelf een beeld, dat op de lezers overkomt alsof je met meerdere mannen slaapt.
Maar puntje bij paaltje, ontken je dit.

Je moet het zelf weten meid. Ik val je niet aan ofZo. Je bent mij ook geen uitleg schuldig. Maar het lijkt alsof je het niet leuk vind om geconfronteerd te worden met het karakter dat je hebt gecreëerd door jou topics.

21-10-2012, 22:45

Citaat door Nadorlady010:
Even serieus, jullie hebben echt issues.



Ze moet zelfs verklaring gaan afleggen dit is echt lachwekkend!
Jep

21-10-2012, 22:49

Citaat door soumiasoum:
Ze zei dat je zondigt toch? En je hebt zelf een topic geopend waarin je het had over je slaap ergernissen naast mannen.
Waarom val je haar dan zo aan?
Je schetst van jezelf een beeld, dat op de lezers overkomt alsof je met meerdere mannen slaapt.
Maar puntje bij paaltje, ontken je dit.

Je moet het zelf weten meid. Ik val je niet aan ofZo. Je bent mij ook geen uitleg schuldig. Maar het lijkt alsof je het niet leuk vind om geconfronteerd te worden met het karakter dat je hebt gecreëerd door jou topics.
zij had erover dat ik elke dag slaap met een andere man..en dat maakt haar een leugenaar..voor de rest hoef ik jou niks uit te leggen

21-10-2012, 23:58



Citaat door Sensuall:
zij had erover dat ik elke dag slaap met een andere man..en dat maakt haar een leugenaar..voor de rest hoef ik jou niks uit te leggen
Mij ben je zeker geen uitleg Schuldig.... Je bent niemand op dit forum een uiteg schuldig.
Maar goed dat gezegd mag ik ook best zeggen dat het lijkt alsof je ook trots bent op je provocaties.

20-12-2012, 18:54

Citaat door soumiasoum:
Mij ben je zeker geen uitleg Schuldig.... Je bent niemand op dit forum een uiteg schuldig.
Maar goed dat gezegd mag ik ook best zeggen dat het lijkt alsof je ook trots bent op je provocaties.
lijkt alleen maar zo

20-12-2012, 19:08

Citaat door Sensuall:
zij had erover dat ik elke dag slaap met een andere man..en dat maakt haar een leugenaar..voor de rest hoef ik jou niks uit te leggen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11